quote:Op vrijdag 12 december 2025 01:32 schreef chufi het volgende:
Er is genoeg voor iedereen !!!
[ afbeelding ]
Zelfs zo laat op de avond
Ik denk het niet. De tour heet niet voor niets A Quiet Celebration.quote:Op vrijdag 12 december 2025 09:36 schreef RedShoe het volgende:
Paul Simon...bijna 85.
Komt daar nog fatsoenlijk geluid uit, vraag ik me dan af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 december 2025 09:43 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik denk het niet. De tour heet niet voor niets A Quiet Celebration.Lol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt een diehard, dat hij hu nog optreedt.Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
Gaafquote:Op vrijdag 12 december 2025 09:31 schreef pullup het volgende:
https://www.mojo.nl/concerten/paul-simon
Dat is niet goedkoop maar ga denk ik toch wat reserveren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
Die was idd echt heel gaafquote:Op vrijdag 12 december 2025 09:49 schreef pullup het volgende:
Ben nog steeds blij dat ik Leonard Cohen uiteindelijk nog live heb gezien in het Westerpark, dat was ook nog top
Oei dan moeten we weer aan de bakquote:Op vrijdag 12 december 2025 10:40 schreef Deisyy het volgende:
Feli chufi!![]()
En feli voor mezelf!![]()
#WhenTaken Movies 🎬 #334 (12.12.2025)
I scored 964/1000🎟️🍿🥤🍫
1️⃣📍18.8 km - 🗓️1 yrs - 🥇198/200
2️⃣📍763 km - 🗓️1 yrs - 🥇176/200
3️⃣📍3.6 km - 🗓️0 yrs - 🥇200/200
4️⃣📍2.0 km - 🗓️0 yrs - 🥇200/200
5️⃣📍179 km - 🗓️3 yrs - 🥇190/200
https://movies.whentaken.com
Wauwquote:Op vrijdag 12 december 2025 10:40 schreef Deisyy het volgende:
Feli chufi!![]()
En feli voor mezelf!![]()
I scored 964/1000🎟️🍿🥤🍫
1️⃣📍18.8 km - 🗓️1 yrs - 🥇198/200
2️⃣📍763 km - 🗓️1 yrs - 🥇176/200
3️⃣📍3.6 km - 🗓️0 yrs - 🥇200/200
4️⃣📍2.0 km - 🗓️0 yrs - 🥇200/200
5️⃣📍179 km - 🗓️3 yrs - 🥇190/200
Maar wel een mooie scorequote:Op vrijdag 12 december 2025 11:20 schreef pullup het volgende:
Goed maar nog net niet Deisyy goed
I scored 930/1000🎟️🍿🥤🍫
1️⃣📍3.3 km - 🗓️9 yrs - 🥇187/200
2️⃣📍129 km - 🗓️1 yrs - 🥇193/200
3️⃣📍10.1 km - 🗓️6 yrs - 🥇193/200
4️⃣📍3.2 km - 🗓️9 yrs - 🥇187/200
5️⃣📍135 km - 🗓️13 yrs - 🥈170/200
Ja jij was ook wel heel accuraat met die jaren steeds zie ikquote:
En als je die salto wel krijgt komt er daarna nog een mooie blauwe verlichting bij ook met wat sirenesquote:Op vrijdag 12 december 2025 09:46 schreef pullup het volgende:
Ik verwacht geen salto's on stage![]()
Of andere kunstjes.
Zal wel een rustig concert zijn
The Sound of Silencequote:Op vrijdag 12 december 2025 09:36 schreef RedShoe het volgende:
Paul Simon...bijna 85.
Komt daar nog fatsoenlijk geluid uit, vraag ik me dan af
Scherpquote:
Ein richtiger Schwimmwagenquote:Op vrijdag 12 december 2025 12:34 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
Vrouwen achter het stuur ...........![]()
![]()
https://www.ad.nl/buitenl(...)jk-zwembad~a8c29913/
(En ja, ik weet het, zijn vaak ook mannen die zo parkeren)
Nieuwste hype? Drive-in zwembad? Je hoeft je kinderen dan niet meer helemaal uit de auto te halen enzoquote:
Nouja, het is weer eens wat anders dan het dagelijkse "auto rijdt huis binnen"-nieuws.quote:Op vrijdag 12 december 2025 12:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nieuwste hype? Drive-in zwembad? Je hoeft je kinderen dan niet meer helemaal uit de auto te halen enzo
Het zal je maar gebeuren...quote:Op vrijdag 12 december 2025 12:52 schreef maily het volgende:
[..]
Nouja, het is weer eens wat anders dan het dagelijkse "auto rijdt huis binnen"-nieuws.
Ik zou wel verrast zijn als er hier ineens een auto naar binnen is gereden jaquote:
Het zou hier opzich kunnen...maar dan is het echt een hele domme chauffeur.quote:Op vrijdag 12 december 2025 12:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zou wel verrast zijn als er hier ineens een auto naar binnen is gereden ja
Dan wel kudo's voor de chauffeur
Die zijn er dan ook wel heel erg veelquote:Op vrijdag 12 december 2025 13:00 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het zou hier opzich kunnen...maar dan is het echt een hele domme chauffeur.
Genoeg idd.quote:Op vrijdag 12 december 2025 13:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zijn er dan ook wel heel erg veel
Veel te jong...quote:Op vrijdag 12 december 2025 13:26 schreef maily het volgende:
[..]
Ze zou van de week 59 geworden zijn ....
Ze zijn steeds meer aanwezig.quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://lc.nl/friesland/l(...)kBvTXDkAMDeWAF6mSV1w
Weinig, ze vliegen de andere kant op.quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:47 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ze zijn steeds meer aanwezig.
Nog last gehad van de straaljagers afgelopen week?
Over Harlingen heenquote:Op vrijdag 12 december 2025 14:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Weinig, ze vliegen de andere kant op.
Ze hadden vorige week in de avond oefenvluchten.quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:56 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Over Harlingen heen![]()
Ze zijn hier meerdere malen overgevlogen.
In de jaren 80 hoorde je dat ook heel veel. En nu wordt het steeds meer.
Klopt.quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze hadden vorige week in de avond oefenvluchten.
Je moet even heel het artikel posten. Hier in 40+ weten ze niet waar het over gaatquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:23 schreef mario390 het volgende:
zo eben zeg de in radio de
tunnel vor de zug brennt
Cryptisch gebeurenquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:24 schreef maily het volgende:
[..]
Je moet even heel het artikel posten. Hier in 40+ weten ze niet waar het over gaat
De tunnel die voor de trein staat heet brennerquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:24 schreef maily het volgende:
[..]
Je moet even heel het artikel posten. Hier in 40+ weten ze niet waar het over gaat
Ik Pasquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De tunnel die voor de trein staat heet brenner
Beter, ik moet nog rijdenquote:
kom kijken en lezenquote:Op vrijdag 12 december 2025 14:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier ook de afgelopen dagenquote:Op vrijdag 12 december 2025 14:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Avondvluchten F-35 straaljagers kunnen in Brabant voor meer herrie zorgenquote:Op vrijdag 12 december 2025 15:01 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Klopt.
Van maandag t/m donderdag. Oefenen in het donker.
Zij is nog minderjarig toch?quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Roodkapje... waar ga je heen?
Werkt niet![]()
Daarom werkt ze niet.quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik denk het wel
Hoezo?
Dan werkt ze nietquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik denk het wel
Hoezo?
Mantelzorger voor Oma.quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jij gelooft zeker nog in sprookjes![]()
Ze was gewoon bezorgster voor de Appie
quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik was niet scherp genoeg.. ik had Picnic moeten typen
quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die is iig oud genoeg
Altijd klagen daar in Klagenfurthquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
kijk lezen en is de bahntunnel al gesperrt
https://kaernten.orf.at/stories/3333335/
Ik zal het filmpje afkijkenquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik wilde eigenlijk een filmpje posten van een wolf die gewoon op z'n gemak achter twee mensen aan loopt...
Proost.quote:
https://www.dumpert.nl/zoek/wolf?selectedId=100139451_1b143a2fquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik wilde eigenlijk een filmpje posten van een wolf die gewoon op z'n gemak achter twee mensen aan loopt...
Ja die ja!quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/zoek/wolf?selectedId=100139451_1b143a2f
Nee hoor, maar had het nieuws al meegekregen.quote:
waar ? in dts?quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee hoor, maar had het nieuws al meegekregen.
quote:
Ik bewonder je gulheid.quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bel gaat... mooie studente voor de deur.. lief lachend.. tja, ik kan wel hopen, maar je weet gelijk dat het geld gaat kosten
![]()
Kijk, als ze een collectebus hebben, stop ik er graag een paar euro in... maar dat systeem van tegenwoordig met je inschrijven ... bankrekeningen... ik pas ervoor.
Vind het wel sneu voor die jonge mensen die nog ergens in geloven.
Maarja, het leven is niet eerlijk.
wanner ik want kann ik met de zugquote:
Potje met kleingeld bij de voordeur.quote:
Ja ik ook!quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Potje met kleingeld bij de voordeur.
Ik doe sowieso niks aan de deur.quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bel gaat... mooie studente voor de deur.. lief lachend.. tja, ik kan wel hopen, maar je weet gelijk dat het geld gaat kosten
![]()
Kijk, als ze een collectebus hebben, stop ik er graag een paar euro in... maar dat systeem van tegenwoordig met je inschrijven ... bankrekeningen... ik pas ervoor.
Vind het wel sneu voor die jonge mensen die nog ergens in geloven.
Maarja, het leven is niet eerlijk.
En een regeling dat je elke maand x euro stort.quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja ik ook!
Maar niemand wil meer cash, ze willen je naam, rekeningnummer en ausweiss.
Wat voor nieuws wil je krengen?quote:
Dat houdt mij dan ook vaak tegen terwijl ik eenmalig best wat wil geven.quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:10 schreef maily het volgende:
[..]
En een regeling dat je elke maand x euro stort.
Nr 42 met handdoek graagquote:
Maar die kun je dan opzeggen....quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:10 schreef maily het volgende:
[..]
En een regeling dat je elke maand x euro stort.
Precies dat!quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:12 schreef engine het volgende:
[..]
Dat houdt mij dan ook vaak tegen terwijl ik eenmalig best wat wil geven.
tunnel tussenvallquote:Op vrijdag 12 december 2025 17:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat voor nieuws wil je krengen?
Wat is tussenvall??quote:
Opening was live op TVquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
koralmbahn vnadag op openingdag is al
gesperrt, brandweer in einsatz,
Incident? Voorval?quote:
Lekker, net twee dagen achter elkaar gegeten, hebbie ook jus?quote:
Hier ook de tweede dagquote:Op vrijdag 12 december 2025 17:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Lekker, net twee dagen achter elkaar gegeten, hebbie ook jus?
Vandaag Tagliatelle met zalm
Ik las hetquote:Op vrijdag 12 december 2025 17:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
bijna wat gebeurd op 1ste dag
https://www.meinbezirk.at(...)_a7885321?ref=curate
Maak het volgende keer zelf. In een fatsoenlijke ovenschaal.quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik heb een 'vers' schotel van de Jumbo, die zijn daar nieuw, en ik denk laat ik dat eens proberen. Ik wordt gelijk gestraft voor mijn luiheid...
Je word gewoon omringt door prutsers tegenwoordig.
Tagliatelle met zalm, ziet er goed uit.. in een aluminium schaaltje, afgedekt met een plasticje, mooi opgemaakt.
A. Wil je de gebruiksaanwijzing lezen... staat op de onderkant, moet je het omdraaien, en plakt alle saus aan je plastic.
B. Wat staat er: Geschikt voor oven of magnetron. E staat doodleuk dat je het aluminium bakje in de magnetron moet zetten met wat gaatjes. Alu in de magnetron, altijd een goed idee![]()
C. Maar ik ga de oven gebruiken dus ik trek het plasticje er af... en wat blijkt.. het scheurt ...en het scheurt...en ik krijg niet al het plastic los van het alu bakje.
Het was niet eens een goedkope maaltijd, maar het gaat me ook niet om het geld...
Ik wil gewoon mensen die dit soort dingen maken... aan hun stropdas door de brievenbus trekken!
Lekker ite.quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik heb een 'vers' schotel van de Jumbo, die zijn daar nieuw, en ik denk laat ik dat eens proberen. Ik wordt gelijk gestraft voor mijn luiheid...
Je word gewoon omringt door prutsers tegenwoordig.
Tagliatelle met zalm, ziet er goed uit.. in een aluminium schaaltje, afgedekt met een plasticje, mooi opgemaakt.
A. Wil je de gebruiksaanwijzing lezen... staat op de onderkant, moet je het omdraaien, en plakt alle saus aan je plastic.
B. Wat staat er: Geschikt voor oven of magnetron. Er staat doodleuk dat je het aluminium bakje in de magnetron moet zetten met wat gaatjes. Alu in de magnetron, altijd een goed idee![]()
C. Maar ik ga de oven gebruiken dus ik trek het plasticje er af... en wat blijkt.. het scheurt ...en het scheurt...en ik krijg niet al het plastic los van het alu bakje.
Het was niet eens een goedkope maaltijd, maar het gaat me ook niet om het geld...
Ik wil gewoon mensen die dit soort dingen maken... aan hun stropdas door de brievenbus trekken!
Volkomen gelijk alleen denk ik niet dat gast op dit advies zat te wachtenquote:Op vrijdag 12 december 2025 17:57 schreef maily het volgende:
[..]
Maak het volgende keer zelf. In een fatsoenlijke ovenschaal.
Ja duh.. dat snap ik ook. Op vrijdag ben ik lui!quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:57 schreef maily het volgende:
[..]
Maak het volgende keer zelf. In een fatsoenlijke ovenschaal.
Ja dat magquote:Op vrijdag 12 december 2025 17:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja duh.. dat snap ik ook. Op vrijdag ben ik lui!
Maar dat neemt niet weg dat er zoveel domheid in een bakje mag zitten!
Is dat wel verstandig bij hem?quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2025 18:09 schreef ChocoFan het volgende:
Ik heb vandaag dit gemaakt en potverdikkeme dat was me toch een partij lekker, wel mijn eigen variant met spekvet ipv ander vet maar had nog spekvet in de vriezer liggen. Prachtige krokante gebakken aardappels met een fluffy binnenkant.![]()
Bekijk deze YouTube-video
Oh en gehakt met kruiden en ui en nog meer erin en dat gebakken in een koekenpan, dat is niet zo heel erg moeilijk als je oplet en ook het vlees nog laat rusten in allufolie.![]()
Oftewel, eindelijk iets van een youtubje gemaakt en niet mislukt.Burp, pardon.
Nu
Ik heb vandaag dit gemaakt en potverdikkeme dat was me toch een partij lekker, wel mijn eigen variant met spekvet ipv ander vet maar had nog spekvet in de vriezer liggen. Prachtige krokante gebakken aardappels met een fluffy binnenkant.![]()
Oh en gehakt met kruiden en ui en nog meer erin en dat gebakken in een koekenpan, dat is niet zo heel erg moeilijk als je oplet en ook het vlees nog laat rusten in allufolie.![]()
Nu
Ik heb het nog nooit gedaan dus ik denk wel dat ik het kanquote:Op vrijdag 12 december 2025 18:13 schreef ChocoFan het volgende:
En ik moest baking soda toevoegen bij het koken, nog nooit gedaan maar nu dus wel. Was wel even spannend.
.......maar had nog spekvet in de vriezer liggen.....
Oh ...quote:Op vrijdag 12 december 2025 18:15 schreef drakin het volgende:
Gebakken ei en sla wat over is van het samen eten gister.
Geen bier
Jackquote:Op vrijdag 12 december 2025 18:09 schreef ChocoFan het volgende:
Nu
quote:Op vrijdag 12 december 2025 18:15 schreef drakin het volgende:
Geen bier
Ik had nog kleine hoop op een traktatie van chufiquote:Op vrijdag 12 december 2025 18:16 schreef maily het volgende:
[..]
Oh ...![]()
Dan zou ik ook teleurgesteld zijn ...
De dressing is echt mega lekker bij dezequote:Op vrijdag 12 december 2025 18:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
< Al ben ik wel dol op in de dressing geslonken slappe sla
FF terugscrollen, hij heeft taart voor iedereenquote:Op vrijdag 12 december 2025 18:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had nog kleine hoop op een traktatie van chufi
Taartquote:Op vrijdag 12 december 2025 18:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
FF terugscrollen, hij heeft taart voor iedereen![]()
< Geen bier
Heel klein beetje maar hoor. En zout ook. Je kan het.quote:Op vrijdag 12 december 2025 18:15 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gedaan dus ik denk wel dat ik het kan
Ik kook wel heel vaak alleen mislukte de laatste tijd te veel dingen, zelfs mijn stamppot onlangs.quote:Op vrijdag 12 december 2025 18:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Maar wat ik me dan wel afvraag....
Nooit koken... maar dit:
[..]
Ook lekker en geen andere drank in huis dan?quote:Op vrijdag 12 december 2025 18:15 schreef drakin het volgende:
Geen bier
Theequote:Op vrijdag 12 december 2025 18:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ook lekker en geen andere drank in huis dan?
Ik heb helaas geen hennep thee of valeriaanquote:Op vrijdag 12 december 2025 18:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ook lekker. Krijg je alleen geen roesje van.
Is toch ook niet zo heel erg. Of heb je moeite met slapen?quote:Op vrijdag 12 december 2025 18:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen hennep thee of valeriaan
Die moet je een keer planten, heb ik jaren geleden gedaan, en dat spul groeit vanzelf en komt overal terugquote:Op vrijdag 12 december 2025 18:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen hennep thee of valeriaan
Eet smakelijk, ik herkende de problemen met zo'n maaltijd, boven je hoofd houden om de onderkant te lezen is een tip en het plastic heeeeeeel voorzichtig losmaken, dan lukt het soms om het er helemaal af te krijgen.quote:
En vis toch ?quote:
En bedankt hčquote:Op vrijdag 12 december 2025 18:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Eet smakelijk, ik herkende de problemen met zo'n maaltijd, en het plastic heeeeeeel voorzichtig losmaken, dan lukt het soms om het er helemaal af te krijgen daarna boven je hoofd houden om de onderkant te lezen is een tip
quote:Op vrijdag 12 december 2025 18:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En bedankt hč
[ afbeelding ]
Ik was al vroeg bezig in de keuken iddquote:Op vrijdag 12 december 2025 18:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
FF terugscrollen, hij heeft taart voor iedereen![]()
< Geen bier
Nee gelukkig niet, ik heb wel moeite met wekkersquote:Op vrijdag 12 december 2025 18:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is toch ook niet zo heel erg. Of heb je moeite met slapen?
Heb je een stekje voor me een keer?quote:Op vrijdag 12 december 2025 18:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die moet je een keer planten, heb ik jaren geleden gedaan, en dat spul groeit vanzelf en komt overal terug
Denk het welquote:Op vrijdag 12 december 2025 18:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb je een stekje voor me een keer?
Snap ikquote:Op vrijdag 12 december 2025 18:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had nog kleine hoop op een traktatie van chufi
Klopt, omgedraaid.quote:
Geen enkele kans dat ik dat 4000 gebeuren ga luisterenquote:Op vrijdag 12 december 2025 18:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Dat word wel druk
Klopt.quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Van de week ook geluisterd, waren weer eens andere nummers dan de top 2000.
Stel je voor zegquote:Op vrijdag 12 december 2025 19:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Geen enkele kans dat ik dat 4000 gebeuren ga luisteren
Waarschijnlijk wel maar is ook niet zo heel erg aangezien ik niet veel meer naar de radio luister.quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:02 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Klopt.
Ze zitten nu onder de 2000 dus zal steeds meer dezelfde kant opgaan.
Ik bedoelde eigenlijk met de 4000 aan top schaatsers op een wedstrijdquote:Op vrijdag 12 december 2025 19:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Geen enkele kans dat ik dat 4000 gebeuren ga luisteren
Ik heb inmiddels theequote:
Ze hebben dan ook al vreselijke reclame met 1 van de meeste walgelijke NL acteursquote:Op vrijdag 12 december 2025 19:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nog even een update over die Taggy zalm Jumbo Toei:
Niet Doen !!
Dat had ik een tijd geleden al ontdekt met zulke maaltijden.quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Niet Doen !!
Klonk inderdaad al niet aantrekkelijkquote:Op vrijdag 12 december 2025 19:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Niet Doen !!
Ook niet altijd hoor.. Er zijn er bij die ik best te hachelen vindquote:Op vrijdag 12 december 2025 19:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat had ik een tijd geleden al ontdekt met zulke maaltijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ook niet altijd hoor.. Er zijn er bij die ik best te hachelen vind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en
![]()
quote:
De wat?quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Niet Doen !!
Nee want ik weet niet eens wat het isquote:
Radio staat vaak wel aan hier. Met de top2000 meer de tv...quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel maar is ook niet zo heel erg aangezien ik niet veel meer naar de radio luister.
Dat raakt ie nooit meer kwijt.quote:
Geen taartquote:Op vrijdag 12 december 2025 19:37 schreef chufi het volgende:
Iedereen nog bedankt voor de felicitaties ... de taarten zijn inmiddels op ... tot volgend jaar
Denk het ook niet.quote:
Eigen schuld. Nare mannetjes zijn het, had er vorig jaar ook 1 aan de deur en die vertelde veel leugens, gelukkig had ik mij goed ingelezen en kon ik gewoon zeggen, wat je zegt klopt niet, goedendag.quote:
Update: doet het weer!quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Klonk inderdaad al niet aantrekkelijk
Update schaatsen, er is storing bij het startpistool dus ze zijn nog niet gestart het loopt uit
Ard vind er het zijne vanquote:Op vrijdag 12 december 2025 19:45 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Update: doet het weer!
Ard Schenk wel per ongeluk afgeknald in de bocht![]()
[ afbeelding ]
Ik sta ze niet te woord. De deur gaat vrij snel dicht bij dit soort verkopers.quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Eigen schuld. Nare mannetjes zijn het, had er vorig jaar ook 1 aan de deur en die vertelde veel leugens, gelukkig had ik mij goed ingelezen en kon ik gewoon zeggen, wat je zegt klopt niet, goedendag.
De enige oplossingquote:Op vrijdag 12 december 2025 19:44 schreef chufi het volgende:
[..]
zn baard en snor er af en dat voor de rest van je leven
Leeft ie nog? Ff gekieken: ja dus, 81 jaar.quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Ard vind er het zijne van
[ afbeelding ]
Ik moest ook even kijken, aardige gast ja en toch was Keesie mijn favoquote:Op vrijdag 12 december 2025 19:51 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Leeft ie nog? Ff gekieken: ja dus, 81 jaar.
Werkte vroegah in de bedienung in De Bokkesprong in Groet. Goede tent en kwam Ard graag. Aardige kerel leek het me wel, dikke fooien en vriendelijke guy.
Bij mij ook vaak maar deze was echt vervelend, dus wat ze zeggen in het nieuws klopt helemaal. Oh en ze waren met glasvezel aansluitingen bezig in de flat dus daarom luisterde ik iets langer, tot hij zei dat ik moest omdat ik anders niet die kabel zou krijgen, wat onzin was want we hadden al een brief gehad dat heel de flat die glasvezelkabel zou krijgen en aansluiten niet verplicht was. Was ook een naar mannetje die geen nee wilde accepteren.quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:49 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik sta ze niet te woord. De deur gaat vrij snel dicht bij dit soort verkopers.
Ik ken ze niet van die tijd, net ff te jong voor. Die Keesie was toch de eeuwige 2e of derde?quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik moest ook even kijken, aardige gast ja en toch was Keesie mijn favo
Hij won ook wel gewoon af en toe maar Ard was van de gouden medailles op de spelen geloof ikquote:Op vrijdag 12 december 2025 19:55 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik ken ze niet van die tijd, net ff te jong voor. Die Keesie was toch de eeuwige 2e of derde?
Hilbert vond ik wel geinig, nog wel meegekregen.
Er is ooit ook een Spaanse schaatser geweest Gomez volgens mij..quote:
Met het vogelpoep incident.quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij won ook wel gewoon af en toe maar Ard was van de gouden medailles op de spelen geloof ik
Hilbert was wel een aparte sukkel
Ja, zoiets was het. Ga het ff opzoeken>quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij won ook wel gewoon af en toe maar Ard was van de gouden medailles op de spelen geloof ik
Hilbert, je moet nog een rondje....quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:56 schreef pullup het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er is ooit ook een Spaanse schaatser geweest Gomez volgens mij..
Je had in die tijd ook Franz Krienbühlquote:Op vrijdag 12 december 2025 19:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Selena, goeie glijer !
In dat rode pak?quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Staat me ook iets van bij. Odquote:
En Hans van der Togt natuurlijkquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nooit zo veel met Schaatsen op gehad... maar herrinner me Evert van Benthum, Yvonne van Gennip en W.A van Buren
Wha! Die herinner ik me wel.. maar niet van het schaatsen... al was het wel een glijertquote:
Ja Gomez idd ... maar nu rijden er ook wat sprinters rond die het redelijk doen, M/Vquote:Op vrijdag 12 december 2025 19:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoop debielen tussen, maar een leuke gestequote:Op vrijdag 12 december 2025 20:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
https://nos.nl/video/2208(...)an-yvonne-van-gennip
quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:03 schreef marcb1974 het volgende:
https://www.youtube.com/shorts/-yFGidblP5k
Lolquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:10 schreef FreshFruit het volgende:
Tony de Jong stond ooit in de Playboy. Dat wilde ik even checken in de AH. Hoor ik opeens een stem achter me of het beviel. Bleek zij het te zijn. Compliment gegeven.
[ afbeelding ]
Whuuuuutquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:10 schreef FreshFruit het volgende:
Tony de Jong stond ooit in de Playboy. Dat wilde ik even checken in de AH. Hoor ik opeens een stem achter me of het beviel. Bleek zij het te zijn. Compliment gegeven.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Whuuuuut![]()
Dat was een hint man !!
Ik voelde me ook wel wat betrapt.quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Whuuuuut![]()
Dat was een hint man !!
Slecht geweten?quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik voelde me ook wel wat betrapt.
quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik voelde me ook wel wat betrapt.
Snap ik wel.. ze kon niet eens meer rustig naar de AHquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:16 schreef chufi het volgende:
Hoe oud is Tony nu ? Die is toch naar Canada verhuisd ....
Stond er weer een pervert met een plakkende playboy op haar te wachten?quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Snap ik wel.. ze kon niet eens meer rustig naar de AH
51quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:16 schreef chufi het volgende:
Hoe oud is Tony nu ? Die is toch naar Canada verhuisd ....
quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Stond er weer een pervert met een plakkende playboy op haar te wachten?
Wel nog wat te zien, qua halfzware shag etc.?quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Stond er weer een pervert met een plakkende playboy op haar te wachten?
Oh, dacht een andere afdelingquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Onder het mom van vers fruit op zoek naar een rijpe perzik
Nee, die ook nietquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Er gaan zelfs geruchten dat hij bij de emballage gesignaleerd is
Tot later sly.quote:
Al ff opgezocht, de naakte Tonnyquote:
quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:29 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Al ff opgezocht, de naakte Tonny![]()
Kleine tietjes, een streepje en daaronder korte pootjes. Had beter een jas aan kenne trekken, dat arme schaap.
Ze lijkt me wel lief, en daar gaat het om, tocchhhh?![]()
Laters!
Lopen, staan, wachten op trein, overstappen, volle trein dus staan, overstappen, ander perron, enz.quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En waarom stond je dan zo lang?
Het is bijna weekend zo te horen en je bent er vast aan toequote:Op vrijdag 12 december 2025 20:30 schreef Shii het volgende:
[..]
Lopen, staan, wachten op trein, overstappen, volle trein dus staan, overstappen, ander perron, enz.
Poor thing.. < Hier hebbie een kussentjequote:Op vrijdag 12 december 2025 20:30 schreef Shii het volgende:
[..]
Lopen, staan, wachten op trein, overstappen, volle trein dus staan, overstappen, ander perron, enz.
Dank, dat scheelt een stuk.quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Poor thing.. < Hier hebbie een kussentje
53quote:
Klein maar fijn.quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:29 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Al ff opgezocht, de naakte Tonny![]()
Kleine tietjes, een streepje en daaronder korte pootjes. Had beter een jas aan kenne trekken, dat arme schaap.
Ze lijkt me wel lief, en daar gaat het om, tocchhhh?![]()
Laters!
Hey broer, wil je overstappen ?quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:30 schreef Shii het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |