En Hans van der Togt natuurlijkquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nooit zo veel met Schaatsen op gehad... maar herrinner me Evert van Benthum, Yvonne van Gennip en W.A van Buren
Wha! Die herinner ik me wel.. maar niet van het schaatsen... al was het wel een glijertquote:
Ja Gomez idd ... maar nu rijden er ook wat sprinters rond die het redelijk doen, M/Vquote:Op vrijdag 12 december 2025 19:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er is ooit ook een Spaanse schaatser geweest Gomez volgens mij..
Hoop debielen tussen, maar een leuke gestequote:Op vrijdag 12 december 2025 20:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
https://nos.nl/video/2208(...)an-yvonne-van-gennip
quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:03 schreef marcb1974 het volgende:
https://www.youtube.com/shorts/-yFGidblP5k
Lolquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:10 schreef FreshFruit het volgende:
Tony de Jong stond ooit in de Playboy. Dat wilde ik even checken in de AH. Hoor ik opeens een stem achter me of het beviel. Bleek zij het te zijn. Compliment gegeven.
[ afbeelding ]
Whuuuuutquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:10 schreef FreshFruit het volgende:
Tony de Jong stond ooit in de Playboy. Dat wilde ik even checken in de AH. Hoor ik opeens een stem achter me of het beviel. Bleek zij het te zijn. Compliment gegeven.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Whuuuuut![]()
Dat was een hint man !!
Ik voelde me ook wel wat betrapt.quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Whuuuuut![]()
Dat was een hint man !!
Slecht geweten?quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik voelde me ook wel wat betrapt.
quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik voelde me ook wel wat betrapt.
Snap ik wel.. ze kon niet eens meer rustig naar de AHquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:16 schreef chufi het volgende:
Hoe oud is Tony nu ? Die is toch naar Canada verhuisd ....
Stond er weer een pervert met een plakkende playboy op haar te wachten?quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Snap ik wel.. ze kon niet eens meer rustig naar de AH
51quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:16 schreef chufi het volgende:
Hoe oud is Tony nu ? Die is toch naar Canada verhuisd ....
quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Stond er weer een pervert met een plakkende playboy op haar te wachten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |