Update: doet het weer!quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Klonk inderdaad al niet aantrekkelijk
Update schaatsen, er is storing bij het startpistool dus ze zijn nog niet gestart het loopt uit
Ard vind er het zijne vanquote:Op vrijdag 12 december 2025 19:45 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Update: doet het weer!
Ard Schenk wel per ongeluk afgeknald in de bocht![]()
[ afbeelding ]
Ik sta ze niet te woord. De deur gaat vrij snel dicht bij dit soort verkopers.quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Eigen schuld. Nare mannetjes zijn het, had er vorig jaar ook 1 aan de deur en die vertelde veel leugens, gelukkig had ik mij goed ingelezen en kon ik gewoon zeggen, wat je zegt klopt niet, goedendag.
De enige oplossingquote:Op vrijdag 12 december 2025 19:44 schreef chufi het volgende:
[..]
zn baard en snor er af en dat voor de rest van je leven
Leeft ie nog? Ff gekieken: ja dus, 81 jaar.quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Ard vind er het zijne van
[ afbeelding ]
Ik moest ook even kijken, aardige gast ja en toch was Keesie mijn favoquote:Op vrijdag 12 december 2025 19:51 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Leeft ie nog? Ff gekieken: ja dus, 81 jaar.
Werkte vroegah in de bedienung in De Bokkesprong in Groet. Goede tent en kwam Ard graag. Aardige kerel leek het me wel, dikke fooien en vriendelijke guy.
Bij mij ook vaak maar deze was echt vervelend, dus wat ze zeggen in het nieuws klopt helemaal. Oh en ze waren met glasvezel aansluitingen bezig in de flat dus daarom luisterde ik iets langer, tot hij zei dat ik moest omdat ik anders niet die kabel zou krijgen, wat onzin was want we hadden al een brief gehad dat heel de flat die glasvezelkabel zou krijgen en aansluiten niet verplicht was. Was ook een naar mannetje die geen nee wilde accepteren.quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:49 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik sta ze niet te woord. De deur gaat vrij snel dicht bij dit soort verkopers.
Ik ken ze niet van die tijd, net ff te jong voor. Die Keesie was toch de eeuwige 2e of derde?quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik moest ook even kijken, aardige gast ja en toch was Keesie mijn favo
Hij won ook wel gewoon af en toe maar Ard was van de gouden medailles op de spelen geloof ikquote:Op vrijdag 12 december 2025 19:55 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik ken ze niet van die tijd, net ff te jong voor. Die Keesie was toch de eeuwige 2e of derde?
Hilbert vond ik wel geinig, nog wel meegekregen.
Er is ooit ook een Spaanse schaatser geweest Gomez volgens mij..quote:
Met het vogelpoep incident.quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij won ook wel gewoon af en toe maar Ard was van de gouden medailles op de spelen geloof ik
Hilbert was wel een aparte sukkel
Ja, zoiets was het. Ga het ff opzoeken>quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij won ook wel gewoon af en toe maar Ard was van de gouden medailles op de spelen geloof ik
Hilbert, je moet nog een rondje....quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:56 schreef pullup het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er is ooit ook een Spaanse schaatser geweest Gomez volgens mij..
Je had in die tijd ook Franz Krienbühlquote:Op vrijdag 12 december 2025 19:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Selena, goeie glijer !
In dat rode pak?quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Staat me ook iets van bij. Odquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |