Waarschijnlijk wel maar is ook niet zo heel erg aangezien ik niet veel meer naar de radio luister.quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:02 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Klopt.
Ze zitten nu onder de 2000 dus zal steeds meer dezelfde kant opgaan.
Ik bedoelde eigenlijk met de 4000 aan top schaatsers op een wedstrijdquote:Op vrijdag 12 december 2025 19:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Geen enkele kans dat ik dat 4000 gebeuren ga luisteren
Ik heb inmiddels theequote:
Ze hebben dan ook al vreselijke reclame met 1 van de meeste walgelijke NL acteursquote:Op vrijdag 12 december 2025 19:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nog even een update over die Taggy zalm Jumbo Toei:
Niet Doen !!
Dat had ik een tijd geleden al ontdekt met zulke maaltijden.quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Niet Doen !!
Klonk inderdaad al niet aantrekkelijkquote:Op vrijdag 12 december 2025 19:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Niet Doen !!
Ook niet altijd hoor.. Er zijn er bij die ik best te hachelen vindquote:Op vrijdag 12 december 2025 19:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat had ik een tijd geleden al ontdekt met zulke maaltijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ook niet altijd hoor.. Er zijn er bij die ik best te hachelen vind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en
![]()
quote:
quote:
De wat?quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Niet Doen !!
Ergens doet ze me denken aan (niet lijken op) Phoebe.quote:
WTFquote:
Gewoon Af!quote:
Nee want ik weet niet eens wat het isquote:
Radio staat vaak wel aan hier. Met de top2000 meer de tv...quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel maar is ook niet zo heel erg aangezien ik niet veel meer naar de radio luister.
Dat raakt ie nooit meer kwijt.quote:
Geen taartquote:Op vrijdag 12 december 2025 19:37 schreef chufi het volgende:
Iedereen nog bedankt voor de felicitaties ... de taarten zijn inmiddels op ... tot volgend jaar
Denk het ook niet.quote:
Eigen schuld. Nare mannetjes zijn het, had er vorig jaar ook 1 aan de deur en die vertelde veel leugens, gelukkig had ik mij goed ingelezen en kon ik gewoon zeggen, wat je zegt klopt niet, goedendag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |