Is dat wel verstandig bij hem?quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2025 18:09 schreef ChocoFan het volgende:
Ik heb vandaag dit gemaakt en potverdikkeme dat was me toch een partij lekker, wel mijn eigen variant met spekvet ipv ander vet maar had nog spekvet in de vriezer liggen. Prachtige krokante gebakken aardappels met een fluffy binnenkant.![]()
Bekijk deze YouTube-video
Oh en gehakt met kruiden en ui en nog meer erin en dat gebakken in een koekenpan, dat is niet zo heel erg moeilijk als je oplet en ook het vlees nog laat rusten in allufolie.![]()
Oftewel, eindelijk iets van een youtubje gemaakt en niet mislukt.Burp, pardon.
Nu
Ik heb vandaag dit gemaakt en potverdikkeme dat was me toch een partij lekker, wel mijn eigen variant met spekvet ipv ander vet maar had nog spekvet in de vriezer liggen. Prachtige krokante gebakken aardappels met een fluffy binnenkant.![]()
Oh en gehakt met kruiden en ui en nog meer erin en dat gebakken in een koekenpan, dat is niet zo heel erg moeilijk als je oplet en ook het vlees nog laat rusten in allufolie.![]()
Nu
Ik heb het nog nooit gedaan dus ik denk wel dat ik het kanquote:Op vrijdag 12 december 2025 18:13 schreef ChocoFan het volgende:
En ik moest baking soda toevoegen bij het koken, nog nooit gedaan maar nu dus wel. Was wel even spannend.
.......maar had nog spekvet in de vriezer liggen.....
Oh ...quote:Op vrijdag 12 december 2025 18:15 schreef drakin het volgende:
Gebakken ei en sla wat over is van het samen eten gister.
Geen bier
Jackquote:Op vrijdag 12 december 2025 18:09 schreef ChocoFan het volgende:
Nu
quote:Op vrijdag 12 december 2025 18:15 schreef drakin het volgende:
Geen bier
Ik had nog kleine hoop op een traktatie van chufiquote:Op vrijdag 12 december 2025 18:16 schreef maily het volgende:
[..]
Oh ...![]()
Dan zou ik ook teleurgesteld zijn ...
De dressing is echt mega lekker bij dezequote:Op vrijdag 12 december 2025 18:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
< Al ben ik wel dol op in de dressing geslonken slappe sla
FF terugscrollen, hij heeft taart voor iedereenquote:Op vrijdag 12 december 2025 18:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had nog kleine hoop op een traktatie van chufi
Taartquote:Op vrijdag 12 december 2025 18:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
FF terugscrollen, hij heeft taart voor iedereen![]()
< Geen bier
Heel klein beetje maar hoor. En zout ook. Je kan het.quote:Op vrijdag 12 december 2025 18:15 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gedaan dus ik denk wel dat ik het kan
Ik kook wel heel vaak alleen mislukte de laatste tijd te veel dingen, zelfs mijn stamppot onlangs.quote:Op vrijdag 12 december 2025 18:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Maar wat ik me dan wel afvraag....
Nooit koken... maar dit:
[..]
Ook lekker en geen andere drank in huis dan?quote:Op vrijdag 12 december 2025 18:15 schreef drakin het volgende:
Geen bier
Theequote:Op vrijdag 12 december 2025 18:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ook lekker en geen andere drank in huis dan?
Ik heb helaas geen hennep thee of valeriaanquote:Op vrijdag 12 december 2025 18:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ook lekker. Krijg je alleen geen roesje van.
Is toch ook niet zo heel erg. Of heb je moeite met slapen?quote:Op vrijdag 12 december 2025 18:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen hennep thee of valeriaan
Die moet je een keer planten, heb ik jaren geleden gedaan, en dat spul groeit vanzelf en komt overal terugquote:Op vrijdag 12 december 2025 18:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen hennep thee of valeriaan
Eet smakelijk, ik herkende de problemen met zo'n maaltijd, boven je hoofd houden om de onderkant te lezen is een tip en het plastic heeeeeeel voorzichtig losmaken, dan lukt het soms om het er helemaal af te krijgen.quote:
En vis toch ?quote:
En bedankt hčquote:Op vrijdag 12 december 2025 18:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Eet smakelijk, ik herkende de problemen met zo'n maaltijd, en het plastic heeeeeeel voorzichtig losmaken, dan lukt het soms om het er helemaal af te krijgen daarna boven je hoofd houden om de onderkant te lezen is een tip
quote:Op vrijdag 12 december 2025 18:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En bedankt hč
[ afbeelding ]
Ik was al vroeg bezig in de keuken iddquote:Op vrijdag 12 december 2025 18:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
FF terugscrollen, hij heeft taart voor iedereen![]()
< Geen bier
Nee gelukkig niet, ik heb wel moeite met wekkersquote:Op vrijdag 12 december 2025 18:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is toch ook niet zo heel erg. Of heb je moeite met slapen?
Heb je een stekje voor me een keer?quote:Op vrijdag 12 december 2025 18:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die moet je een keer planten, heb ik jaren geleden gedaan, en dat spul groeit vanzelf en komt overal terug
Denk het welquote:Op vrijdag 12 december 2025 18:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb je een stekje voor me een keer?
Snap ikquote:Op vrijdag 12 december 2025 18:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had nog kleine hoop op een traktatie van chufi
Klopt, omgedraaid.quote:
Geen enkele kans dat ik dat 4000 gebeuren ga luisterenquote:Op vrijdag 12 december 2025 18:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Dat word wel druk
Klopt.quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Van de week ook geluisterd, waren weer eens andere nummers dan de top 2000.
Stel je voor zegquote:Op vrijdag 12 december 2025 19:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Geen enkele kans dat ik dat 4000 gebeuren ga luisteren
Waarschijnlijk wel maar is ook niet zo heel erg aangezien ik niet veel meer naar de radio luister.quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:02 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Klopt.
Ze zitten nu onder de 2000 dus zal steeds meer dezelfde kant opgaan.
Ik bedoelde eigenlijk met de 4000 aan top schaatsers op een wedstrijdquote:Op vrijdag 12 december 2025 19:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Geen enkele kans dat ik dat 4000 gebeuren ga luisteren
Ik heb inmiddels theequote:
Ze hebben dan ook al vreselijke reclame met 1 van de meeste walgelijke NL acteursquote:Op vrijdag 12 december 2025 19:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nog even een update over die Taggy zalm Jumbo Toei:
Niet Doen !!
Dat had ik een tijd geleden al ontdekt met zulke maaltijden.quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Niet Doen !!
Klonk inderdaad al niet aantrekkelijkquote:Op vrijdag 12 december 2025 19:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Niet Doen !!
Ook niet altijd hoor.. Er zijn er bij die ik best te hachelen vindquote:Op vrijdag 12 december 2025 19:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat had ik een tijd geleden al ontdekt met zulke maaltijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ook niet altijd hoor.. Er zijn er bij die ik best te hachelen vind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en
![]()
quote:
De wat?quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Niet Doen !!
Nee want ik weet niet eens wat het isquote:
Radio staat vaak wel aan hier. Met de top2000 meer de tv...quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel maar is ook niet zo heel erg aangezien ik niet veel meer naar de radio luister.
Dat raakt ie nooit meer kwijt.quote:
Geen taartquote:Op vrijdag 12 december 2025 19:37 schreef chufi het volgende:
Iedereen nog bedankt voor de felicitaties ... de taarten zijn inmiddels op ... tot volgend jaar
Denk het ook niet.quote:
Eigen schuld. Nare mannetjes zijn het, had er vorig jaar ook 1 aan de deur en die vertelde veel leugens, gelukkig had ik mij goed ingelezen en kon ik gewoon zeggen, wat je zegt klopt niet, goedendag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |