Proost.quote:
https://www.dumpert.nl/zoek/wolf?selectedId=100139451_1b143a2fquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik wilde eigenlijk een filmpje posten van een wolf die gewoon op z'n gemak achter twee mensen aan loopt...
Ja die ja!quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/zoek/wolf?selectedId=100139451_1b143a2f
Nee hoor, maar had het nieuws al meegekregen.quote:
waar ? in dts?quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee hoor, maar had het nieuws al meegekregen.
quote:
Ik bewonder je gulheid.quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bel gaat... mooie studente voor de deur.. lief lachend.. tja, ik kan wel hopen, maar je weet gelijk dat het geld gaat kosten
![]()
Kijk, als ze een collectebus hebben, stop ik er graag een paar euro in... maar dat systeem van tegenwoordig met je inschrijven ... bankrekeningen... ik pas ervoor.
Vind het wel sneu voor die jonge mensen die nog ergens in geloven.
Maarja, het leven is niet eerlijk.
Doe jij het wel?quote:
wanner ik want kann ik met de zugquote:
Potje met kleingeld bij de voordeur.quote:
Ja ik ook!quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Potje met kleingeld bij de voordeur.
Ik doe sowieso niks aan de deur.quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bel gaat... mooie studente voor de deur.. lief lachend.. tja, ik kan wel hopen, maar je weet gelijk dat het geld gaat kosten
![]()
Kijk, als ze een collectebus hebben, stop ik er graag een paar euro in... maar dat systeem van tegenwoordig met je inschrijven ... bankrekeningen... ik pas ervoor.
Vind het wel sneu voor die jonge mensen die nog ergens in geloven.
Maarja, het leven is niet eerlijk.
En een regeling dat je elke maand x euro stort.quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja ik ook!
Maar niemand wil meer cash, ze willen je naam, rekeningnummer en ausweiss.
Wat voor nieuws wil je krengen?quote:
Dat houdt mij dan ook vaak tegen terwijl ik eenmalig best wat wil geven.quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:10 schreef maily het volgende:
[..]
En een regeling dat je elke maand x euro stort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |