Ik Pasquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De tunnel die voor de trein staat heet brenner
Beter, ik moet nog rijdenquote:
kom kijken en lezenquote:Op vrijdag 12 december 2025 14:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze hadden vorige week in de avond oefenvluchten.
Hier ook de afgelopen dagenquote:Op vrijdag 12 december 2025 14:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze hadden vorige week in de avond oefenvluchten.
Avondvluchten F-35 straaljagers kunnen in Brabant voor meer herrie zorgenquote:Op vrijdag 12 december 2025 15:01 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Klopt.
Van maandag t/m donderdag. Oefenen in het donker.
Zij is nog minderjarig toch?quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Roodkapje... waar ga je heen?
Werkt niet![]()
Ik denk het welquote:
Daarom werkt ze niet.quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik denk het wel
Hoezo?
Dan werkt ze nietquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik denk het wel
Hoezo?
Jij gelooft zeker nog in sprookjesquote:
Mantelzorger voor Oma.quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jij gelooft zeker nog in sprookjes![]()
Ze was gewoon bezorgster voor de Appie
Ik was niet scherp genoeg.. ik had Picnic moeten typenquote:
quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik was niet scherp genoeg.. ik had Picnic moeten typen
Die is iig oud genoegquote:
quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die is iig oud genoeg
Altijd klagen daar in Klagenfurthquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
kijk lezen en is de bahntunnel al gesperrt
https://kaernten.orf.at/stories/3333335/
Ik zal het filmpje afkijkenquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik wilde eigenlijk een filmpje posten van een wolf die gewoon op z'n gemak achter twee mensen aan loopt...
Proost.quote:
https://www.dumpert.nl/zoek/wolf?selectedId=100139451_1b143a2fquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik wilde eigenlijk een filmpje posten van een wolf die gewoon op z'n gemak achter twee mensen aan loopt...
Ja die ja!quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/zoek/wolf?selectedId=100139451_1b143a2f
Nee hoor, maar had het nieuws al meegekregen.quote:
waar ? in dts?quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee hoor, maar had het nieuws al meegekregen.
quote:
Ik bewonder je gulheid.quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bel gaat... mooie studente voor de deur.. lief lachend.. tja, ik kan wel hopen, maar je weet gelijk dat het geld gaat kosten
![]()
Kijk, als ze een collectebus hebben, stop ik er graag een paar euro in... maar dat systeem van tegenwoordig met je inschrijven ... bankrekeningen... ik pas ervoor.
Vind het wel sneu voor die jonge mensen die nog ergens in geloven.
Maarja, het leven is niet eerlijk.
Doe jij het wel?quote:
wanner ik want kann ik met de zugquote:
Potje met kleingeld bij de voordeur.quote:
Ja ik ook!quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Potje met kleingeld bij de voordeur.
Ik doe sowieso niks aan de deur.quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bel gaat... mooie studente voor de deur.. lief lachend.. tja, ik kan wel hopen, maar je weet gelijk dat het geld gaat kosten
![]()
Kijk, als ze een collectebus hebben, stop ik er graag een paar euro in... maar dat systeem van tegenwoordig met je inschrijven ... bankrekeningen... ik pas ervoor.
Vind het wel sneu voor die jonge mensen die nog ergens in geloven.
Maarja, het leven is niet eerlijk.
En een regeling dat je elke maand x euro stort.quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja ik ook!
Maar niemand wil meer cash, ze willen je naam, rekeningnummer en ausweiss.
Wat voor nieuws wil je krengen?quote:
Dat houdt mij dan ook vaak tegen terwijl ik eenmalig best wat wil geven.quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:10 schreef maily het volgende:
[..]
En een regeling dat je elke maand x euro stort.
Nr 42 met handdoek graagquote:
Maar die kun je dan opzeggen....quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:10 schreef maily het volgende:
[..]
En een regeling dat je elke maand x euro stort.
Precies dat!quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:12 schreef engine het volgende:
[..]
Dat houdt mij dan ook vaak tegen terwijl ik eenmalig best wat wil geven.
tunnel tussenvallquote:Op vrijdag 12 december 2025 17:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat voor nieuws wil je krengen?
Wat is tussenvall??quote:
Opening was live op TVquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
koralmbahn vnadag op openingdag is al
gesperrt, brandweer in einsatz,
Incident? Voorval?quote:
Lekker, net twee dagen achter elkaar gegeten, hebbie ook jus?quote:
Hier ook de tweede dagquote:Op vrijdag 12 december 2025 17:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Lekker, net twee dagen achter elkaar gegeten, hebbie ook jus?
Vandaag Tagliatelle met zalm
Ik las hetquote:Op vrijdag 12 december 2025 17:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
bijna wat gebeurd op 1ste dag
https://www.meinbezirk.at(...)_a7885321?ref=curate
Maak het volgende keer zelf. In een fatsoenlijke ovenschaal.quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik heb een 'vers' schotel van de Jumbo, die zijn daar nieuw, en ik denk laat ik dat eens proberen. Ik wordt gelijk gestraft voor mijn luiheid...
Je word gewoon omringt door prutsers tegenwoordig.
Tagliatelle met zalm, ziet er goed uit.. in een aluminium schaaltje, afgedekt met een plasticje, mooi opgemaakt.
A. Wil je de gebruiksaanwijzing lezen... staat op de onderkant, moet je het omdraaien, en plakt alle saus aan je plastic.
B. Wat staat er: Geschikt voor oven of magnetron. E staat doodleuk dat je het aluminium bakje in de magnetron moet zetten met wat gaatjes. Alu in de magnetron, altijd een goed idee![]()
C. Maar ik ga de oven gebruiken dus ik trek het plasticje er af... en wat blijkt.. het scheurt ...en het scheurt...en ik krijg niet al het plastic los van het alu bakje.
Het was niet eens een goedkope maaltijd, maar het gaat me ook niet om het geld...
Ik wil gewoon mensen die dit soort dingen maken... aan hun stropdas door de brievenbus trekken!
Lekker ite.quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik heb een 'vers' schotel van de Jumbo, die zijn daar nieuw, en ik denk laat ik dat eens proberen. Ik wordt gelijk gestraft voor mijn luiheid...
Je word gewoon omringt door prutsers tegenwoordig.
Tagliatelle met zalm, ziet er goed uit.. in een aluminium schaaltje, afgedekt met een plasticje, mooi opgemaakt.
A. Wil je de gebruiksaanwijzing lezen... staat op de onderkant, moet je het omdraaien, en plakt alle saus aan je plastic.
B. Wat staat er: Geschikt voor oven of magnetron. Er staat doodleuk dat je het aluminium bakje in de magnetron moet zetten met wat gaatjes. Alu in de magnetron, altijd een goed idee![]()
C. Maar ik ga de oven gebruiken dus ik trek het plasticje er af... en wat blijkt.. het scheurt ...en het scheurt...en ik krijg niet al het plastic los van het alu bakje.
Het was niet eens een goedkope maaltijd, maar het gaat me ook niet om het geld...
Ik wil gewoon mensen die dit soort dingen maken... aan hun stropdas door de brievenbus trekken!
Volkomen gelijk alleen denk ik niet dat gast op dit advies zat te wachtenquote:Op vrijdag 12 december 2025 17:57 schreef maily het volgende:
[..]
Maak het volgende keer zelf. In een fatsoenlijke ovenschaal.
Ja duh.. dat snap ik ook. Op vrijdag ben ik lui!quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:57 schreef maily het volgende:
[..]
Maak het volgende keer zelf. In een fatsoenlijke ovenschaal.
Ja dat magquote:Op vrijdag 12 december 2025 17:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja duh.. dat snap ik ook. Op vrijdag ben ik lui!
Maar dat neemt niet weg dat er zoveel domheid in een bakje mag zitten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |