Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Shii op 10-12-2025 23:07:54 ]![]()
zaten er spannende dingen in?quote:Op woensdag 10 december 2025 22:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zou via facebook anoniem een pakketje ontvangen hebben ze bij post nl 19 ipv van 19-1 ingevoerd bij post nl heb code gecheckt is het bij die idioot bezorgd gisterenavond![]()
![]()
Ik zou via facebook anoniem een pakketje ontvangen hebben ze bij post nl 19 ipv van 19-1 heb code gecheckt is het bij die idioot bezorgd gisterenavond
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
O shit wat nu?quote:Op woensdag 10 december 2025 22:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zou via facebook anoniem een pakketje ontvangen hebben ze bij post nl 19 ipv van 19-1 heb code gecheckt is het bij die idioot bezorgd gisterenavondUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Hoofdletter aangepast naar kleine letter ... eindelijk......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Shii op 10-12-2025 23:10:46 ]![]()
O shit ....quote:Op woensdag 10 december 2025 22:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zou via facebook anoniem een pakketje ontvangen hebben ze bij post nl 19 ipv van 19-1 heb code gecheckt is het bij die idioot bezorgd gisterenavond
En nu?![]()
Oordopjesquote:Op woensdag 10 december 2025 22:40 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
zaten er spannende dingen in?![]()
![]()
Geen idee.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:40 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
zaten er spannende dingen in?Morgen iemand langs sturen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat ga je niet zelf halen?quote:Op woensdag 10 december 2025 22:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Geen idee.
[..]
Morgen iemand langs sturen.![]()
Gaat niet gezellig worden denk ik hoop maar dat ze mijn naam er wel op geschreven hebben.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
jammer dat dat niet lukt.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gaat niet gezellig worden denk ik hoop maar dat ze mijn naam er wel op geschreven hebben.![]()
Ja die heeft mij bedreigd en is ook gewoon heel naar om te zien.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Of dat ik eigenlijk in Almere woonquote:Op woensdag 10 december 2025 22:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ga ook niet vertellen dat ik uitkering trek![]()
![]()
of allebei....quote:Op woensdag 10 december 2025 22:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Of dat ik eigenlijk in Almere woon![]()
en je andere buren vragen dat op te halen?quote:Op woensdag 10 december 2025 22:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja die heeft mij bedreigd en is ook gewoon heel naar om te zien.![]()
Ik hoop dat dat gaat lukken Mikey. En dat hij er met zijn tengels af is gebleven.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja die heeft mij bedreigd en is ook gewoon heel naar om te zien.![]()
Ja daar ben ik ook bang voor.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:49 schreef maily het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat gaat lukken Mikey. En dat hij er met zijn tengels af is gebleven.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
of bij mensen die 24/7 thuis zijn waar je goed mee overweg kanquote:Op woensdag 10 december 2025 23:09 schreef Shii het volgende:
Daarom beter afhaalpunt kiezen. Alles beter dan afleveren bij de buren.![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Als die er zijn, is het wel handig ja. Afhaalpunt kan ook handig zijn.quote:Op woensdag 10 december 2025 23:12 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
of bij mensen die 24/7 thuis zijn waar je goed mee overweg kan![]()
Je kunt het ook zo bekijken, hij heef je pakket aangenomen dus iets van goede wil. Hij had het ook niet kunnen aannemen.quote:![]()
Klopt in deze had ik geen keus zijn adres stond erop.quote:Op woensdag 10 december 2025 23:09 schreef Shii het volgende:
Daarom beter afhaalpunt kiezen. Alles beter dan afleveren bij de buren.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Of gewoon je niet aanstellen en dat pakket ophalen.quote:Op woensdag 10 december 2025 23:12 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
of bij mensen die 24/7 thuis zijn waar je goed mee overweg kanDying whore's cancer heater!!!!!!![]()
FTFYquote:Op woensdag 10 december 2025 22:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Voor geestelijke bijstand 's nachts is er sociaal medewerker sjamaan @:killemwieftProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 11-12-2025 02:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Beter dan "boeman" Wat rijmt op Koeman en dat schijnt een voetballer te zijn geweest.quote:
tl;dr hihi LOL![]()
![]()
Attent zijn is iets wat in je zit of wat je aan kunt leren, al is dat laatste wel wat lastiger. Een beetje om elkaar denken en op elkaar letten is een groot gewaardeerde karaktereigenschap die je naasten voor even heel speciaal kan laten voelen. Je kan ook iets te attent zijn en daarbij jouw eigen behoeftes een beetje uit het zicht verliezenquote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik was gewoon benieuwd. Niets sarcastisch of zo bedoeldquote:Op donderdag 11 december 2025 03:26 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Attent zijn is iets wat in je zit of wat je aan kunt leren, al is dat laatste wel wat lastiger. Een beetje om elkaar denken en op elkaar letten is een groot gewaardeerde karaktereigenschap die je naasten voor even heel speciaal kan laten voelen. Je kan ook iets te attent zijn en daarbij jouw eigen behoeftes een beetje uit het zicht verliezen![]()
BalaribaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Even kijken of ik straks slaap of een bakkie pleur pakUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Kans als je nu gaat liggen paar uurtjes dat je doodmoe wakker word, ik adviseer een bakjequote:Op donderdag 11 december 2025 04:50 schreef hemarookworst het volgende:
Even kijken of ik straks slaap of een bakkie pleur pak![]()
![]()
![]()
Inderdaad. Ik lag er ook vroeg in“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
hier ook, 21:30 was ik vertrokken. Drukke da gister op het werk gehad, veel moeten verwerken ookTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik voelde mij gisteren niet lekker. Dus lekker slapen“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Hier is het 6:28
Mooie tijd“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
dacht dat je meer naar het noorden in oost Europa zat (Bulgarije die kant op meer) wat ik op de fp wel eens voorbij zag komen, zal een andere user zijn geweestTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
vandaag weer een papadag hier, vrouwlief gaat werken, morgen weer eens naar het stadion, ben ik nog niet geweest dit jaar
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Papadag is vrij toch? Geniet ervan. Ik heb elke dag papadag“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Ja koffie gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Eindelijk iemand die het begrijpt en niet meteen met GOEDEmorgen begint te zwaaien.quote:
MogguhIk heb er één en ik ben er trots op
quote:Op donderdag 11 december 2025 05:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het begrijpt en niet meteen met GOEDEmorgen begint te zwaaien.
Mogguh
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Ik ga even pissen en vragen of ik al koffie op de groep mag zetten, anders pak ik een nespresso van m'n kamer en geef dat even antwoord in m'n eigen topic.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Hoeveel eigen topics heb jij?“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Ik noem papadag als de dag dat moeders de vrouw werkt, en ik automatisch vrij benquote:Op donderdag 11 december 2025 05:38 schreef laforest het volgende:
Papadag is vrij toch? Geniet ervan. Ik heb elke dag papadag
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Mijn vrouw werkt niet. Ik ook niet, althans niet in loondienst.quote:Op donderdag 11 december 2025 05:44 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik noem papadag als de dag dat moeders de vrouw werkt, en ik automatisch vrij ben
Vrij zijn is heerlijk“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
in principe hoef ik ook niet maar wil geen hele dagen thuis zittenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Waarom zou je hele dagen thuiszitten?
Eentje maar. Zie m'n signature.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
ben niet echt een ondernemer dus dan is werken in loondienst wel lekkerquote:Op donderdag 11 december 2025 05:52 schreef laforest het volgende:
Waarom zou je hele dagen thuiszitten?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Koffie klaarIk heb er één en ik ben er trots op
Morguh
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey Lafquote:
Morguh GGquote:
Geen koffie gezien. Kom net binnen.quote:Op donderdag 11 december 2025 06:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoe smaakt de koffie van DJMO?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wil je dan een kopje koffie van mij?quote:Op donderdag 11 december 2025 06:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen koffie gezien. Kom net binnen.![]()
![]()
Een keker vers bakkie koffie zeg ik geen nee tegenquote:Op donderdag 11 december 2025 06:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wil je dan een kopje koffie van mij?
Alstublieftquote:Op donderdag 11 december 2025 06:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een keker vers bakkie koffie zeg ik geen nee tegen![]()
![]()
Hey Mutske
Fijne dag Mutske tot zo
Thnx my dearquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker Zelda spelen, minder bolken“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Lol MutskeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
ik hoop dat mijn pakjes vandaag aankomen. Of een deel ervan
Heb je leuke dingen besteld?quote:Op donderdag 11 december 2025 06:44 schreef laforest het volgende:
ik hoop dat mijn pakjes vandaag aankomen. Of een deel ervan
Bolkert.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Voel je je al weer wat beterquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ging iets vaiutWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nederlands drop, een aantal LPs en andere dingen die ik hier niet wil beschrijven“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Dat is wel lekker dat je de dingen uit Nederland die je lekker vind gewoon kan bestellen.quote:Op donderdag 11 december 2025 06:52 schreef laforest het volgende:
Nederlands drop, een aantal LPs en andere dingen die ik hier niet wil beschrijvenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja inderdaad
Ik verwacht dingen uit Duitsland, Nederland, Griekenland, Japan, Verenigd Koninkrijk, en de VS.“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Tetten
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Tetten tot de knie of navel?
Even in de spiegel kijkenquote:
Ik heb een nieuw deel af van filosofie voor dummies voor in het filo subforum.
Zo even posten“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Ben benieuwd hoe het ontvangen gaat worden.quote:Op donderdag 11 december 2025 07:21 schreef laforest het volgende:
Ik heb een nieuw deel af van filosofie voor dummies voor in het filo subforum.
Zo even postenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey meneer gnnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hahaha
Een van m'n mede cliënten loopt te schelden dat de bak met koffie op kantoor staat, terwijl ze in overdracht zitten.Ik had om kwart voor zes een volle pot gezet, en daarna de koffie terug gezet op kantoor. Opzettelijk, om te voorkomen dat er teveel koffie zou worden gezetquote:laat die koffie gewoon in de keuken staan, dan hoef ik tenminste niet te wachten op de overdrachtik heb sowieso zakjes nespresso op m'n kamer, dus ik heb toch wel koffie
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 11-12-2025 07:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ga je alweerquote:
Ja Laf gaat als een speer. Je bent er ook bijna nietquote:Op donderdag 11 december 2025 07:30 schreef mario390 het volgende:
[..]ja om dat ook mijn 3te in gefahr is
HoppakeeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ookquote:Op donderdag 11 december 2025 07:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe het ontvangen gaat worden.“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Had net even gekeken maar het staat er nog niet?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Maar dat weet je dan toch, dan hou je daar rekening mee. Was je vannacht ook hier?quote:Op donderdag 11 december 2025 07:43 schreef mario390 het volgende:
was ook op pc met urtijd 5 min achterWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee geslafenquote:Op donderdag 11 december 2025 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar dat weet je dan toch, dan hou je daar rekening mee. Was je vannacht ook hier?![]()
Dat is ook beter. Het was wel rustig vannacht zag ik in de stats. Er is zelfs in 1 uur tijd maar 1 post gezetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo. Gedouched, aangekleed, kamer opgeruimd, was in de wasmachine, zo brood uit de vriezer halen en m'n beleg (ik heb tenminste altijd voldoende voorraad, itt de groep, die af en toe moet vechten om het laatste plakje kaas). Dan was in de droger stoppen, om 9 uur een groepswandeling, en met wat mazzel is m'n was om 10 uur droog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
na tollquote:Op donderdag 11 december 2025 07:47 schreef Dotteke het volgende:
Dat is ook beter. Het was wel rustig vannacht zag ik in de stats. Er is zelfs in 1 uur tijd maar 1 post gezet![]()
![]()
Dat is vaak in de nacht. Maar je moet het net treffen dat je dat overkomtquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh KW
![]()
![]()
En voor de Blubquote:Op donderdag 11 december 2025 08:05 schreef Pinnenmutske het volgende:
Mij maakt het niet uit
Ben hier voor de gezelligheid
![]()
![]()
![]()
![]()
Hey Greys
Hier was het natuurlijk op wachten
Ruzie met een medeclient
R. zit tegenover me bij het eten, en hij maakte de opmerking dat hij jaloers was op mijn luxe broodbeleg.
Ik zeg: is geen luxe, maar pure noodzaak.
R.: ja, maar dan kun je voortaan beter apart gaan eten, want ik moet het doen met pitjeskaas en een plakje vlees.
Begeleiding : iedereen mag z'n eigen extra beleg halen, dus jij ook. Er is geen reden voor Monique om apart te moeten zitten omdat jij jaloers bentIk heb er één en ik ben er trots op
Lekker geslapen Greys ?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Voor mij doen eigenlijk wel redelijk. Wel veel te kort, dat dan welquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
werd om half 7 wakker
dus viel wel mee
maar tussendoor veel wakker geweestEen losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Das kudt, maar wel lekker dat je dan toch weer in slaap valtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ben je in en mixedkamer ?quote:Op donderdag 11 december 2025 08:33 schreef DJMO het volgende:
Hier was het natuurlijk op wachten
Ruzie met een medeclient
R. zit tegenover me bij het eten, en hij maakte de opmerking dat hij jaloers was op mijn luxe broodbeleg.
Ik zeg: is geen luxe, maar pure noodzaak.
R.: ja, maar dan kun je voortaan beter apart gaan eten, want ik moet het doen met pitjeskaas en een plakje vlees.
Begeleiding : iedereen mag z'n eigen extra beleg halen, dus jij ook. Er is geen reden voor Monique om apart te moeten zitten omdat jij jaloers bentmet en vent om dat medeclient
![]()
ach jaquote:Op donderdag 11 december 2025 08:39 schreef Dotteke het volgende:
Das kudt, maar wel lekker dat je dan toch weer in slaap valt
er lag er ook nog 1 een oerwoud om te zagen
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ellende is dat hequote:Op donderdag 11 december 2025 08:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
ach ja
er lag er ook nog 1 een oerwoud om te zagen
Heb ik in de weekende hier ook
En dan al die keren dat hij naar het toilet moet, dat is echt een drama geworden na zijn darmoperatie.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dan ben je een jaar ouder dan ik benquote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
ow dat is wel vervelendquote:Op donderdag 11 december 2025 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ellende is dat he
Heb ik in de weekende hier ook
En dan al die keren dat hij naar het toilet moet, dat is echt een drama geworden na zijn darmoperatie.
voor jullie beideEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Voor hem meer dan voor mij. Hij heeft het iedere dag, ik alleen in het weekend als hij er isquote:Op donderdag 11 december 2025 08:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow dat is wel vervelend
voor jullie beideWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
volgende jaar werd ik echt oudquote:Op donderdag 11 december 2025 08:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan ben je een jaar ouder dan ik ben![]()
![]()
Kom jij uit hetzelfde bouwjaar als mijn dochterquote:Op donderdag 11 december 2025 08:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan ben je een jaar ouder dan ik ben
gewoon zeggen dat je 25 wordt Marioquote:Op donderdag 11 december 2025 08:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
volgende jaar werd ik echt oud
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
50, dan ga ik jou een oude man noemenquote:Op donderdag 11 december 2025 08:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
volgende jaar werd ik echt oud
gewoon jong van geest blijven
dan is er niks aan de handEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik ben ook nog jong van geest, maar stokoud kwa lichaamquote:Op donderdag 11 december 2025 08:46 schreef greysbones het volgende:
gewoon jong van geest blijven
dan is er niks aan de hand
Staat er. Misschien kan iemand hem sticky makenquote:Op donderdag 11 december 2025 07:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe het ontvangen gaat worden.
je hebt het allemaal te leen (zegt mijn moeder altijd)quote:Op donderdag 11 december 2025 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben ook nog jong van geest, maar stokoud kwa lichaam
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
laf wie is die meneer in je ui?quote:Op donderdag 11 december 2025 08:48 schreef laforest het volgende:
[..]
Staat er. Misschien kan iemand hem sticky makenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op donderdag 11 december 2025 08:48 schreef laforest het volgende:
[..]
Staat er. Misschien kan iemand hem sticky maken![]()
Laat ik dat nu even voor je gedaan hebben
Is ook zo.quote:Op donderdag 11 december 2025 08:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hebt het allemaal te leen (zegt mijn moeder altijd)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dankjewelquote:Op donderdag 11 december 2025 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Laat ik dat nu even voor je gedaan hebben
Nee, ik heb gewoon een eigen kamer, net als iederen hier, maar ontbijt, lunch en avondeten is wel gezamenlijk in de woonkamer.quote:Op donderdag 11 december 2025 08:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
ben je in en mixedkamer ?met en vent om dat medeclient
quote:Op donderdag 11 december 2025 08:49 schreef mario390 het volgende:
mutti is verkoud ,zij was dienstag an
het saufen met andere schachteln
in cafehuis![]()
![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
O mutti aan het saufenquote:Op donderdag 11 december 2025 08:49 schreef mario390 het volgende:
mutti is verkoud ,zij was dienstag an
het saufen met andere schachteln
in cafehuis
Graag gedaanquote:
Als mensen hier in een ziekenhuis liggen ( dat ligt DJMO niet) dan lig je ook gemengd, mannen en vrouwen op een kamer. Soms een man en een vrouw op een twee persoonskamerquote:Op donderdag 11 december 2025 08:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
ben je in en mixedkamer ?met en vent om dat medeclient
Persoonlijk vind ik dat niet fijn,Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ik zag het, ben jij dat zelf?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
jaaaaaa wie is het!!!!quote:quote:Op donderdag 11 december 2025 08:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
laf wie is die meneer in je ui?Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Jep. Ik dacht ik begin minder controversieel“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
en daar is nog de verhal mijn jas is nog van
avond 8.november nog in de andere cafehuis
daar was ook op deze avond kneipenfest
mutti gaat wel daarhenn ook maar mijn jas denk ik
heeft zij nog niet gezien![]()
Lekker ding hoorquote:
quote:Lolquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je hebt een bekend gezicht, kom er alleen niet op waar je op lijktquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb mijn fobo ook weer geopend.quote:Op donderdag 11 december 2025 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt een bekend gezicht, kom er alleen niet op waar je op lijkt
ALs dit een recente fotos is, zie je er goed uit voor je leeftijd, zou je geen 46 gevenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga even glurenquote:Op donderdag 11 december 2025 08:58 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik heb mijn fobo ook weer geopend.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Was er al geweest herkende de fotos daarquote:Op donderdag 11 december 2025 08:58 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik heb mijn fobo ook weer geopend.
Ik zag ook een reactie van mij.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Okay.quote:
Ik ga ff gamen. Tot zo“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
quote:Op donderdag 11 december 2025 08:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja en nu altijd an neusfotzrotzentja dat krijg je er van als je in drukke kroegen ga zitten in een griep periode
quote:Op donderdag 11 december 2025 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was er al geweest herkende de fotos daar
Ik zag ook een reactie van mij.
je bent een axel rose lookalikequote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Nog steeds een lekker ding. In het kader van durf te vragen.... wat draag jij onder die rokquote:
Morguh Moon![]()
Niets.quote:Op donderdag 11 december 2025 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog steeds een lekker ding. In het kader van durf te vragen.... wat draag jij onder die rok
Okay ben nu echt weg“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
quote:das wel killekes aan de ballekes
Je weet wat ik bedoeldequote:
Lekker hoorquote:Op donderdag 11 december 2025 09:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Owja.
Even inschenken.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
goedemorgen Mutskequote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Hey Stevenquote:
Sterrrruuuutjeeeeeeeeeequote:![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
ZO even tijd voor koffieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
KerstfrikandelspeciaalWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: