Ben benieuwd hoe het ontvangen gaat worden.quote:Op donderdag 11 december 2025 07:21 schreef laforest het volgende:
Ik heb een nieuw deel af van filosofie voor dummies voor in het filo subforum.
Zo even posten
Ik had om kwart voor zes een volle pot gezet, en daarna de koffie terug gezet op kantoor. Opzettelijk, om te voorkomen dat er teveel koffie zou worden gezetquote:laat die koffie gewoon in de keuken staan, dan hoef ik tenminste niet te wachten op de overdracht
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 11-12-2025 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Ga je alweerquote:
Ja Laf gaat als een speer. Je bent er ook bijna nietquote:Op donderdag 11 december 2025 07:30 schreef mario390 het volgende:
[..]ja om dat ook mijn 3te in gefahr is
Ik ookquote:Op donderdag 11 december 2025 07:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe het ontvangen gaat worden.
Had net even gekeken maar het staat er nog niet?quote:
Maar dat weet je dan toch, dan hou je daar rekening mee. Was je vannacht ook hier?quote:Op donderdag 11 december 2025 07:43 schreef mario390 het volgende:
was ook op pc met urtijd 5 min achter
nee geslafenquote:Op donderdag 11 december 2025 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar dat weet je dan toch, dan hou je daar rekening mee. Was je vannacht ook hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |