Mwah. Hopelijk krijgt ie alles op de rit weer.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Het kan ook omgekeerd. Bv @:kree is 2 uur niet online en hij heeft 10 mentions
Ben ik ook benieuwd naar. Zal vermoedelijk wel meevallen.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:04 schreef maily het volgende:
[..]
maar die leest hij toch niet
benieuwd hoe het met zijn waterleidinggevende is gegaan vanmorgen op het matje
er is in het noodpakkettopic geveegdquote:Op woensdag 10 december 2025 22:08 schreef Shii het volgende:
Geen idee of er een deel geveegd is, maar ik zou als Fok niet zo blij zijn met al zijn ontboezemingen over zijn werk. Beter ook zo'n user tegen zichzelf in bescherming nemen.
Zeker. Alleen op een andere manier aan moeten pakken. Dit was echt op zijn krees 🤒quote:Op woensdag 10 december 2025 22:08 schreef hemarookworst het volgende:
gewoon even uitleggen aan de baas en door want in de basis heeft die wel een punt
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:09 schreef maily het volgende:
[..]
er is in het noodpakkettopic geveegd
en terecht
ja het is wel een geval van bedoeling goed, uitvoering kan beterquote:Op woensdag 10 december 2025 22:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeker. Alleen op een andere manier aan moeten pakken. Dit was echt op zijn krees 🤒
Ja dat mogen duidelijk zijn.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja het is wel een geval van bedoeling goed, uitvoering kan beter
hopelijk kijkt zijn waterleidinggevende niet meequote:Op woensdag 10 december 2025 22:12 schreef Shii het volgende:
Wat mij betreft had het wel eerder gemogen. Niet echt handig om alle ins en outs te bespreken wat er mis is op je werk.
quote:Op woensdag 10 december 2025 22:04 schreef maily het volgende:
[..]
maar die leest hij toch niet
benieuwd hoe het met zijn waterleidinggevende is gegaan vanmorgen op het matje
Ik hoop ook dat het mee gaat vallen. Een tikje op zijn vingers en verder niets.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:05 schreef Shii het volgende:
[..]
Mwah. Hopelijk krijgt ie alles op de rit weer.
Ik hoop voor hem dat het goed afloopt.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:14 schreef maily het volgende:
[..]
hopelijk kijkt zijn waterleidinggevende niet mee
Ik heb het niet helemaal gevolgd, maar hij had verder wel gelijk. Alleen niet komen opdagen is niet de oplossingquote:Op woensdag 10 december 2025 22:08 schreef hemarookworst het volgende:
gewoon even uitleggen aan de baas en door want in de basis heeft die wel een punt
ik ookquote:Op woensdag 10 december 2025 22:14 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik hoop voor hem dat het goed afloopt.
Gelijk misschien wel ja, met een nachtje drinken, komt goed uit, en daarom niet op komen dagen, bla bla....quote:Op woensdag 10 december 2025 22:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb het niet helemaal gevolgd, maar hij had verder wel gelijk. Alleen niet komen opdagen is niet de oplossing
zijn vriendin had hem wakkergebeld en aan het lijntje gehouden (letterlijk en figuurlijk)quote:Op woensdag 10 december 2025 22:17 schreef Shii het volgende:
[..]
Gelijk misschien wel ja, met een nachtje drinken, komt goed uit, en daarom niet op komen dagen, bla bla....
Vriendin? Wat heb ik gemistquote:Op woensdag 10 december 2025 22:18 schreef maily het volgende:
[..]
zijn vriendin had hem wakkergebeld en aan het lijntje gehouden (letterlijk en figuurlijk)
Ja we waren er niet bij, maar misschien wel een trigger ja.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:18 schreef maily het volgende:
[..]
zijn vriendin had hem wakkergebeld en aan het lijntje gehouden (letterlijk en figuurlijk)
ja kan.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:20 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
je zou je hart ook kunnen luchten bij de luisterlijn bijv.
had ik geopperd, maar hij zei hahaha ga ik niet doen lol hihiquote:Op woensdag 10 december 2025 22:20 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Of op FOK!quote:Op woensdag 10 december 2025 22:20 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
hier altijdquote:Op woensdag 10 december 2025 22:22 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
is er iemand paraat om 4 uur snachts
24 uurs service hier tochquote:Op woensdag 10 december 2025 22:22 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
is er iemand paraat om 4 uur snachts
De geinlijn van Max Tailleurquote:Op woensdag 10 december 2025 22:20 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Voor geestelijke bijstand 's nachts is er sociaal medewerker @KillemWieftquote:Op woensdag 10 december 2025 22:25 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
@:devzero kan dan nog wel opblijven daar ist toch een stuk vroeger
Ben ik mee eens, moet kunnen. Totdat het over je werkgever gaat en iedereen weet wie de user is en welke werkgever het is. Dan moet je iemand in bescherming nemen tegen zichzelf.quote:
dan zou er met terugwerkende kracht heel veel geveegd moeten worden ......quote:Op woensdag 10 december 2025 22:26 schreef Shii het volgende:
[..]
Ben ik mee eens, moet kunnen. Totdat het over je werkgever gaat en iedereen weet wie de user is en welke werkgever het is. Dan moet je iemand in bescherming nemen tegen zichzelf.
quote:Op woensdag 10 december 2025 21:47 schreef devzero het volgende:
[..]
De top 15 van 2 jaar geleden:
[..]
Het is niet dat er enorm veel meer posts waren, maar meer actieve users en de scores zaten ook dichterbij elkaar.
Niet met terugwerkende kracht, maar vooral de laatste week met werk weigeren enz.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:27 schreef maily het volgende:
[..]
dan zou er met terugwerkende kracht heel veel geveegd moeten worden ......
of eerder ge-TRd
Bij kree ligt dat inderdaad helemaal gevoelig. Iedereen heeft wel eens een foto van hem gezien, ik hoop dat de posts met zijn telefoonnummer zijn geveegd, maar hij heeft de naam van zijn werkgever ook wel een aantal keer gepost.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:26 schreef Shii het volgende:
[..]
Ben ik mee eens, moet kunnen. Totdat het over je werkgever gaat en iedereen weet wie de user is en welke werkgever het is. Dan moet je iemand in bescherming nemen tegen zichzelf.
zoquote:Op woensdag 10 december 2025 22:30 schreef Shii het volgende:
Ik gun hem het allerbeste en vooral niet dat hij straks werkloos is. Het is gewoon niet handig om over je werk te vertellen. En vooral niet negatief.
quote:Op woensdag 10 december 2025 22:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Bij kree ligt dat inderdaad helemaal gevoelig. Iedereen heeft wel eens een foto van hem gezien, ik hoop dat de posts met zijn telefoonnummer zijn geveegd, maar hij heeft de naam van zijn werkgever ook wel een aantal keer gepost.
Er veel uitgehaaldquote:Op woensdag 10 december 2025 22:34 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dat ik wat aangepast hebt gedaan
Ah, ik zie het. Ik vertel ook nooit wat over m'n werk. Wat dat betreft vertrouw ik niemand. Klinkt misschien negatief, maar waarom zou je überhaupt vertellen wat je doet.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:34 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dat ik wat aangepast hebt gedaan
Gewoon niet werkenquote:Op woensdag 10 december 2025 22:36 schreef Shii het volgende:
[..]
Ah, ik zie het. Ik vertel ook nooit wat over m'n werk. Wat dat betreft vertrouw ik niemand. Klinkt misschien negatief, maar waarom zou je überhaupt vertellen wat je doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |