Justin ook nog steeds wegquote:Op woensdag 10 december 2025 21:51 schreef hemarookworst het volgende:
redshoe was goed bezig en opeens ook verdwenen hier
Iets nuttigsquote:Op woensdag 10 december 2025 21:49 schreef Shii het volgende:
[..]
Wat was ik aan het doen 2 jaar geleden?
quote:39. Shii / 17 / +0 / +0 / 43 / 56
Wel te hopen. Speklap3000 was ook in een keer wegquote:
ja maar die is nieuw, JustinK is al heel lang op fokquote:Op woensdag 10 december 2025 21:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel te hopen. Speklap3000 was ook in een keer weg
Ja dat is waar.quote:Op woensdag 10 december 2025 21:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja maar die is nieuw, JustinK is al heel lang op fok
Ik was hier ook 10 dagen weg (niemand gemerkt, maar nevermind).Soms is het gewoon gezond even afstand te nemen en er komt vanzelf wel weer een moment om wel te posten.quote:Op woensdag 10 december 2025 21:51 schreef hemarookworst het volgende:
redshoe was goed bezig en opeens ook verdwenen hier
Dat zou lekker zijn.quote:Op woensdag 10 december 2025 21:55 schreef hemarookworst het volgende:
die Justin zal wel op retreat zijn op Bali ofzo
Ollekequote:
Ik ben ook wel eens een paar weken weg geweest en er was maar 1 mentionquote:Op woensdag 10 december 2025 21:56 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik was hier ook 10 dagen weg (niemand gemerkt, maar nevermind).Soms is het gewoon gezond even afstand te nemen en er komt vanzelf wel weer een moment om wel te posten.
Zeker. Er worden wel meer users gemist en niet altijd gementioned.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens een paar weken weg geweest en er was maar 1 mentionZelfde met @:happycharly die ook even pauze heeft genomen.
Het kan ook omgekeerd. Bv @kree is 2 uur niet online en hij heeft 10 mentionsquote:Op woensdag 10 december 2025 22:01 schreef Shii het volgende:
[..]
Zeker. Er worden wel meer users gemist en niet altijd gementioned.
maar die leest hij toch nietquote:Op woensdag 10 december 2025 22:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Het kan ook omgekeerd. Bv @:kree is 2 uur niet online en hij heeft 10 mentions
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |