Kans als je nu gaat liggen paar uurtjes dat je doodmoe wakker word, ik adviseer een bakjequote:Op donderdag 11 december 2025 04:50 schreef hemarookworst het volgende:
Even kijken of ik straks slaap of een bakkie pleur pak
Eindelijk iemand die het begrijpt en niet meteen met GOEDEmorgen begint te zwaaien.quote:
quote:Op donderdag 11 december 2025 05:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het begrijpt en niet meteen met GOEDEmorgen begint te zwaaien.
Mogguh
Ik ga even pissen en vragen of ik al koffie op de groep mag zetten, anders pak ik een nespresso van m'n kamer en geef dat even antwoord in m'n eigen topic.quote:
Ik noem papadag als de dag dat moeders de vrouw werkt, en ik automatisch vrij benquote:Op donderdag 11 december 2025 05:38 schreef laforest het volgende:
Papadag is vrij toch? Geniet ervan. Ik heb elke dag papadag
Mijn vrouw werkt niet. Ik ook niet, althans niet in loondienst.quote:Op donderdag 11 december 2025 05:44 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik noem papadag als de dag dat moeders de vrouw werkt, en ik automatisch vrij ben
Eentje maar. Zie m'n signature.quote:
ben niet echt een ondernemer dus dan is werken in loondienst wel lekkerquote:Op donderdag 11 december 2025 05:52 schreef laforest het volgende:
Waarom zou je hele dagen thuiszitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |