ben je in en mixedkamer ?quote:Op donderdag 11 december 2025 08:33 schreef DJMO het volgende:
Hier was het natuurlijk op wachten
Ruzie met een medeclient
R. zit tegenover me bij het eten, en hij maakte de opmerking dat hij jaloers was op mijn luxe broodbeleg.
Ik zeg: is geen luxe, maar pure noodzaak.
R.: ja, maar dan kun je voortaan beter apart gaan eten, want ik moet het doen met pitjeskaas en een plakje vlees.
Begeleiding : iedereen mag z'n eigen extra beleg halen, dus jij ook. Er is geen reden voor Monique om apart te moeten zitten omdat jij jaloers bent
ach jaquote:Op donderdag 11 december 2025 08:39 schreef Dotteke het volgende:
Das kudt, maar wel lekker dat je dan toch weer in slaap valt
Ellende is dat hequote:Op donderdag 11 december 2025 08:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
ach ja
er lag er ook nog 1 een oerwoud om te zagen
dan ben je een jaar ouder dan ik benquote:
ow dat is wel vervelendquote:Op donderdag 11 december 2025 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ellende is dat he
Heb ik in de weekende hier ook
En dan al die keren dat hij naar het toilet moet, dat is echt een drama geworden na zijn darmoperatie.
Voor hem meer dan voor mij. Hij heeft het iedere dag, ik alleen in het weekend als hij er isquote:Op donderdag 11 december 2025 08:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow dat is wel vervelend
voor jullie beide
volgende jaar werd ik echt oudquote:Op donderdag 11 december 2025 08:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan ben je een jaar ouder dan ik ben
Kom jij uit hetzelfde bouwjaar als mijn dochterquote:Op donderdag 11 december 2025 08:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan ben je een jaar ouder dan ik ben
gewoon zeggen dat je 25 wordt Marioquote:Op donderdag 11 december 2025 08:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
volgende jaar werd ik echt oud
50, dan ga ik jou een oude man noemenquote:Op donderdag 11 december 2025 08:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
volgende jaar werd ik echt oud
Ik ben ook nog jong van geest, maar stokoud kwa lichaamquote:Op donderdag 11 december 2025 08:46 schreef greysbones het volgende:
gewoon jong van geest blijven
dan is er niks aan de hand
Staat er. Misschien kan iemand hem sticky makenquote:Op donderdag 11 december 2025 07:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe het ontvangen gaat worden.
je hebt het allemaal te leen (zegt mijn moeder altijd)quote:Op donderdag 11 december 2025 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben ook nog jong van geest, maar stokoud kwa lichaam
laf wie is die meneer in je ui?quote:Op donderdag 11 december 2025 08:48 schreef laforest het volgende:
[..]
Staat er. Misschien kan iemand hem sticky maken
quote:Op donderdag 11 december 2025 08:48 schreef laforest het volgende:
[..]
Staat er. Misschien kan iemand hem sticky maken
Is ook zo.quote:Op donderdag 11 december 2025 08:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hebt het allemaal te leen (zegt mijn moeder altijd)
Dankjewelquote:Op donderdag 11 december 2025 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Laat ik dat nu even voor je gedaan hebben
Nee, ik heb gewoon een eigen kamer, net als iederen hier, maar ontbijt, lunch en avondeten is wel gezamenlijk in de woonkamer.quote:Op donderdag 11 december 2025 08:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
ben je in en mixedkamer ?met en vent om dat medeclient
quote:Op donderdag 11 december 2025 08:49 schreef mario390 het volgende:
mutti is verkoud ,zij was dienstag an
het saufen met andere schachteln
in cafehuis
O mutti aan het saufenquote:Op donderdag 11 december 2025 08:49 schreef mario390 het volgende:
mutti is verkoud ,zij was dienstag an
het saufen met andere schachteln
in cafehuis
Graag gedaanquote:
Als mensen hier in een ziekenhuis liggen ( dat ligt DJMO niet) dan lig je ook gemengd, mannen en vrouwen op een kamer. Soms een man en een vrouw op een twee persoonskamerquote:Op donderdag 11 december 2025 08:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
ben je in en mixedkamer ?met en vent om dat medeclient
Ja ik zag het, ben jij dat zelf?quote:
jaaaaaa wie is het!!!!quote:
quote:Op donderdag 11 december 2025 08:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
laf wie is die meneer in je ui?
Lekker ding hoorquote:
quote:
Lolquote:
Je hebt een bekend gezicht, kom er alleen niet op waar je op lijktquote:
Ik heb mijn fobo ook weer geopend.quote:Op donderdag 11 december 2025 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt een bekend gezicht, kom er alleen niet op waar je op lijkt
ALs dit een recente fotos is, zie je er goed uit voor je leeftijd, zou je geen 46 gevenquote:
Ik ga even glurenquote:Op donderdag 11 december 2025 08:58 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik heb mijn fobo ook weer geopend.
Was er al geweest herkende de fotos daarquote:Op donderdag 11 december 2025 08:58 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik heb mijn fobo ook weer geopend.
Okay.quote:
quote:Op donderdag 11 december 2025 08:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja en nu altijd an neusfotzrotzen
quote:Op donderdag 11 december 2025 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was er al geweest herkende de fotos daar
Ik zag ook een reactie van mij.
| Forum Opties | |
|---|---|