Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Shii op 10-12-2025 23:07:54 ]![]()
zaten er spannende dingen in?quote:Op woensdag 10 december 2025 22:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zou via facebook anoniem een pakketje ontvangen hebben ze bij post nl 19 ipv van 19-1 ingevoerd bij post nl heb code gecheckt is het bij die idioot bezorgd gisterenavond![]()
![]()
Ik zou via facebook anoniem een pakketje ontvangen hebben ze bij post nl 19 ipv van 19-1 heb code gecheckt is het bij die idioot bezorgd gisterenavond
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
O shit wat nu?quote:Op woensdag 10 december 2025 22:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zou via facebook anoniem een pakketje ontvangen hebben ze bij post nl 19 ipv van 19-1 heb code gecheckt is het bij die idioot bezorgd gisterenavondUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Hoofdletter aangepast naar kleine letter ... eindelijk......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Shii op 10-12-2025 23:10:46 ]![]()
O shit ....quote:Op woensdag 10 december 2025 22:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zou via facebook anoniem een pakketje ontvangen hebben ze bij post nl 19 ipv van 19-1 heb code gecheckt is het bij die idioot bezorgd gisterenavond
En nu?![]()
Oordopjesquote:Op woensdag 10 december 2025 22:40 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
zaten er spannende dingen in?![]()
![]()
Geen idee.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:40 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
zaten er spannende dingen in?Morgen iemand langs sturen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat ga je niet zelf halen?quote:Op woensdag 10 december 2025 22:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Geen idee.
[..]
Morgen iemand langs sturen.![]()
Gaat niet gezellig worden denk ik hoop maar dat ze mijn naam er wel op geschreven hebben.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
jammer dat dat niet lukt.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gaat niet gezellig worden denk ik hoop maar dat ze mijn naam er wel op geschreven hebben.![]()
Ja die heeft mij bedreigd en is ook gewoon heel naar om te zien.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Of dat ik eigenlijk in Almere woonquote:Op woensdag 10 december 2025 22:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ga ook niet vertellen dat ik uitkering trek![]()
![]()
of allebei....quote:Op woensdag 10 december 2025 22:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Of dat ik eigenlijk in Almere woon![]()
en je andere buren vragen dat op te halen?quote:Op woensdag 10 december 2025 22:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja die heeft mij bedreigd en is ook gewoon heel naar om te zien.![]()
Ik hoop dat dat gaat lukken Mikey. En dat hij er met zijn tengels af is gebleven.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja die heeft mij bedreigd en is ook gewoon heel naar om te zien.![]()
Ja daar ben ik ook bang voor.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:49 schreef maily het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat gaat lukken Mikey. En dat hij er met zijn tengels af is gebleven.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
of bij mensen die 24/7 thuis zijn waar je goed mee overweg kanquote:Op woensdag 10 december 2025 23:09 schreef Shii het volgende:
Daarom beter afhaalpunt kiezen. Alles beter dan afleveren bij de buren.![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Als die er zijn, is het wel handig ja. Afhaalpunt kan ook handig zijn.quote:Op woensdag 10 december 2025 23:12 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
of bij mensen die 24/7 thuis zijn waar je goed mee overweg kan![]()
Je kunt het ook zo bekijken, hij heef je pakket aangenomen dus iets van goede wil. Hij had het ook niet kunnen aannemen.quote:![]()
Klopt in deze had ik geen keus zijn adres stond erop.quote:Op woensdag 10 december 2025 23:09 schreef Shii het volgende:
Daarom beter afhaalpunt kiezen. Alles beter dan afleveren bij de buren.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Of gewoon je niet aanstellen en dat pakket ophalen.quote:Op woensdag 10 december 2025 23:12 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
of bij mensen die 24/7 thuis zijn waar je goed mee overweg kanDying whore's cancer heater!!!!!!![]()
FTFYquote:Op woensdag 10 december 2025 22:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Voor geestelijke bijstand 's nachts is er sociaal medewerker sjamaan @:killemwieftProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 11-12-2025 02:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: