Rare TT, "Post #34"quote:
Meer dan Mantingh?quote:Op woensdag 10 december 2025 20:15 schreef TheVulture het volgende:
Deze verslaggever werkt op de een of andere manier vol op m'n zenuwen
Yupquote:
https://youtube.com/shorts/qX6M0sCU-xA?si=52E3aZAR-H89BZTTquote:
Gelukkig is hij vanaf Baku in no-time terug in Turkijequote:Op woensdag 10 december 2025 20:17 schreef 3rr0r het volgende:
Tegen deze regen is Davy z'n coupe niet opgewassen
Turkije is vlakbij, kan wel blijven.quote:Op woensdag 10 december 2025 20:17 schreef 3rr0r het volgende:
Tegen deze regen is Davy z'n coupe niet opgewassen
Nee, trap er niet in.quote:Op woensdag 10 december 2025 20:17 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
https://youtube.com/shorts/qX6M0sCU-xA?si=52E3aZAR-H89BZTT
A day in the life of
@:zipportal
@:tweedeklum
Al besprokenquote:Op woensdag 10 december 2025 20:18 schreef mitt het volgende:
[..]
Turkije is vlakbij, kan wel blijven.
Zondag toch niet nodig.
quote:
Wie is Caland nu nog werkelijk?quote:Op woensdag 10 december 2025 20:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, wel wat meer geld opzij leggen omdat er volgend jaar een huis gekocht gaat worden.
Stuttgart was dus de budgetkeuze
Nee een wedstrijd duurt 90 minutenquote:Op woensdag 10 december 2025 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fluit maar af op beide velden
Die kans net nam Gaaei ook als Driouech.quote:Op woensdag 10 december 2025 20:24 schreef 3rr0r het volgende:
Driouech kan nog wat leren van Gaaei zeg
Haha jaquote:Op woensdag 10 december 2025 20:25 schreef raptorix het volgende:
Die commentator, alsof we hier in de finale van de CL staan, terwijl we spelen tegen het Spakenburg van Azerbadjan.
Ja dat meldde ik toen ook, vandaarquote:Op woensdag 10 december 2025 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die kans net nam Gaaei ook als Driouech.
Wat als Ajax nog zes punten pakt?quote:Op woensdag 10 december 2025 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is allemaal vrij gunstig voor PSV zo.
Baas doet niet mee, dat scheelt alweer een domme penalty.quote:Op woensdag 10 december 2025 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is allemaal vrij gunstig voor PSV zo.
Welke minuut vuurwerk?quote:Op woensdag 10 december 2025 20:25 schreef Coco het volgende:
Dat belooft een topshow te worden zondag.
Nou nou nouquote:Op woensdag 10 december 2025 20:24 schreef 3rr0r het volgende:
Driouech kan nog wat leren van Gaaei zeg
Hahaquote:Op woensdag 10 december 2025 20:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat als Ajax nog zes punten pakt?
Dan laat @Mexicanobakker zich nooit meer zien in het Top2000 topic.quote:Op woensdag 10 december 2025 20:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zie ik eerlijk gezegd niet gebeuren.quote:Op woensdag 10 december 2025 20:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Villareal is in principe uitgespeeld als ze nu niet winnen dus zullen niet voluit gaanquote:
Eigenlijk verschillen ze dus niet veel van PSV.quote:Op woensdag 10 december 2025 20:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
Scorend vermogen heeft Ajax wel, het is alleen allemaal zo krakkemikkig achterin.
Volgend seizoen moeten die ploegen weer te doen zijnquote:Op woensdag 10 december 2025 20:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Villareal is in principe uitgespeeld als ze nu niet winnen dus zullen niet voluit gaan
Olympiakos thuis kan je best winnen
Ajax wint niet van Villarreal en Olympiakos johquote:Op woensdag 10 december 2025 20:31 schreef Zorro het volgende:
Ik ben het hier duidelijk niet mee eens.
Dit is geen gelijkspel.
Oke Dick.quote:Op woensdag 10 december 2025 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax wint niet van Villarreal en Olympiakos joh
Daar heeft ie dan als een van de weinige dingen wel gelijk inquote:Op woensdag 10 december 2025 20:32 schreef TheVulture het volgende:
Gloukh
Verslaggever doet ook echt alsof Qarabag een enorme kutploeg heeft
"Dat wordt toch geen 8-0 man"quote:Op woensdag 10 december 2025 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax wint niet van Villarreal en Olympiakos joh
We kunnen rustig spreken van een stunt in Qarabag op deze magische avondquote:Op woensdag 10 december 2025 20:32 schreef TheVulture het volgende:
Gloukh
Verslaggever doet ook echt alsof Qarabag een enorme kutploeg heeft
Beter dan Qarabag - Ajax wordt het toch niet.quote:Op woensdag 10 december 2025 20:33 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hup Real.
@Coco wat doe je met mijn post?quote:Op woensdag 10 december 2025 20:34 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Beter dan Qarabag - Ajax wordt het toch niet.
Oh…quote:
Zeg het haar.quote:Op woensdag 10 december 2025 20:34 schreef Black-Death het volgende:
[..]
@:Coco wat doe je met mijn post?
quote:Op woensdag 10 december 2025 20:34 schreef Black-Death het volgende:
[..]
@:Coco wat doe je met mijn post?
Gewoon winnen van Bayernquote:Op woensdag 10 december 2025 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kopenhagen heeft gelukkig wel een loodzwaar programma. Tis te hopen dat die niet van Napoli winnen.
Is Coco eentje van het vrouwelijk geslacht?quote:
Ajax en eerste 24 in een postquote:Op woensdag 10 december 2025 20:35 schreef Cherni het volgende:
Jammer Kopenhagen scoort. Een gelijk spel zou beter zijn geweest. Met negen punten word het zowel.voor PSV en Ajsx lastig om bij de eerste 24 te geraken.
Het is te hopen dat Kopenhagen niet van Napoli wint inderdaad. Gelijkspel en ik denk dat 9 punten vrijwel zeker genoeg was. Nu wordt dat toch wel weer afhankelijk van factoren.quote:Op woensdag 10 december 2025 20:35 schreef Cherni het volgende:
Jammer Kopenhagen scoort. Een gelijk spel zou beter zijn geweest. Met negen punten word het zowel.voor PSV en Ajsx lastig om bij de eerste 24 te geraken.
In de fantasie van Zippy.quote:Op woensdag 10 december 2025 20:36 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Is Coco eentje van het vrouwelijk geslacht?
Ik heb nog steeds liever Wout dan Konaduquote:Op woensdag 10 december 2025 20:35 schreef RamboDirk het volgende:
Zo zie je maar als die debiel van een Weghorst er niet bij is. Gaat Ajax weer normaal doen.
Over rekenen gesproken.quote:Op woensdag 10 december 2025 20:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Echt, mensen. Ga eens minder infantiel rekenen en rekenen en werkelijk van voetbal genieten. Godsallemachtig.
Dit zouden alleen fans van FC Barcelona zeggen.quote:Op woensdag 10 december 2025 20:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Echt, mensen. Ga eens minder infantiel rekenen en rekenen en werkelijk van voetbal genieten. Godsallemachtig.
Gewoon afzakken naar de EL en daar de coefficienten pakken.quote:Op woensdag 10 december 2025 20:35 schreef Cherni het volgende:
Jammer Kopenhagen scoort. Een gelijk spel zou beter zijn geweest. Met negen punten word het zowel.voor PSV en Ajax lastig om bij de eerste 24 te geraken.
sowquote:Op woensdag 10 december 2025 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit zouden alleen fans van FC Barcelona zeggen.
Azerbaijan loopt voor dus had je kunnen verwachtenquote:Op woensdag 10 december 2025 20:37 schreef Ramboetan het volgende:
Godver, ik dacht ik ga er eens lekker voor zitten. Staan we al met 4-2 voor. Dubbel verbaasd.
3 + 6 =9quote:Op woensdag 10 december 2025 20:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Die doen alsof voetbal pure kunst is, terwijl het pragmatisch en effectief is. Een stukje wetenschap in plaats van naïeve penselenstreken.quote:
Ik had nog nooit van die club gehoord, excuses.quote:Op woensdag 10 december 2025 20:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Azerbaijan loopt voor dus had je kunnen verwachten
Iedereen gaat Real City kijkenquote:Op woensdag 10 december 2025 20:40 schreef raptorix het volgende:
Ik ga een Chinese Arthouse film kijken.
Komt van degene die letterlijk iedere week dartsrankings.com refresht (lol)quote:Op woensdag 10 december 2025 20:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Als je Ajax momenteel in verband brengt met de top-24, is het echt tijd om naar buiten te gaan.quote:Op woensdag 10 december 2025 20:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Komt van degene die letterlijk iedere week dartsrankings.com refresht (lol)
Voor sommigen is nou eenmaal een deel van de lol het rekenwerk en scenario’s doorrekenen of iets goed genoeg is en wanneer niet. Inclusief ik. Daar hoef je niet op neer te kijken
Ik heb deze morgen een uur besteed of het echt waar is dat AZ veel punten verliest in December, viel tegenquote:Op woensdag 10 december 2025 20:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Komt van degene die letterlijk iedere week dartsrankings.com refresht (lol)
Voor sommigen is nou eenmaal een deel van de lol het rekenwerk en scenario’s doorrekenen of iets goed genoeg is en wanneer niet. Inclusief voor mij. Daar hoef je niet op neer te kijken
Maar het gaat toch vooral om PSV?quote:Op woensdag 10 december 2025 20:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als je Ajax momenteel in verband brengt met de top-24, is het echt tijd om naar buiten te gaan.
Alles op alles zetten op het feit dat we elke wedstijd moeten winnenquote:Op woensdag 10 december 2025 20:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vanaf nu IEDERE WEDSTRIJD WINNEN
Doritos en Ginger Alequote:Op woensdag 10 december 2025 20:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Laat ons niet te lang in spanning.
quote:Op woensdag 10 december 2025 21:08 schreef Dagoduck het volgende:
Al mijn hoop is gevestigd op Foden om 5x te scoren. Dan verdwijnen er negen namen uit deze topscorerslijst op Wikipedia.
Foden staat nu op 20 doelpunten.
Sané heeft gisteren verzaakt, die staat op 23. Aubemayang heeft ook verzaakt gisteren met alleen maar assists, hij staat ook op 20.
En Ousmane Dembele is ziek, die staat op 21 doelpunten. Gabriel Jesus staat op 24 maar zit niet in de CL-selectie dit seizoen. Matig matig.
Alvarez scoorde gisteren tegen PSV die staat op 19 doelpunten. Guirassy staat op 18, maar die zit op de bank bij Borussia.
/lijstjesfetisjist
Zal het doorgeven aan de keuken.quote:Op woensdag 10 december 2025 21:08 schreef Dagoduck het volgende:
Al mijn hoop is gevestigd op Foden om 5x te scoren. Dan verdwijnen er negen namen uit deze topscorerslijst op Wikipedia.
Foden staat nu op 20 doelpunten.
Sané heeft gisteren verzaakt, die staat op 23. Aubemayang heeft ook verzaakt gisteren met alleen maar assists, hij staat ook op 20.
En Ousmane Dembele is ziek, die staat op 21 doelpunten. Gabriel Jesus staat op 24 maar zit niet in de CL-selectie dit seizoen. Matig matig.
Alvarez scoorde gisteren tegen PSV die staat op 19 doelpunten. Guirassy staat op 18, maar die zit op de bank bij Borussia.
/lijstjesfetisjist
Vraag AI maar.quote:Op woensdag 10 december 2025 21:16 schreef TweedeKlum het volgende:
Waarom zit het FENOMEEN op de bank
Al Onsoquote:
Opwarmertje voor de Afrika Cupquote:
Vooral niet de TBS-klant Rudiger kunnen vervangenquote:Op woensdag 10 december 2025 21:46 schreef DobbyDobby het volgende:
Real heeft het vertrek van Kroos nooit kunnen opvangen.
Viaplay Slipstream.quote:
quote:Op woensdag 10 december 2025 22:47 schreef Netsplitter het volgende:
https://www.nu.nl/voetbal(...)-volgende-ronde.html
Meteen die grote muil.
Ze hebben een wedstrijd gewonnen en meteen die kapsones weer. Tijd dat ze gaan degraderen.
Hup tegenstander van Feye... oh wachtquote:Op woensdag 10 december 2025 23:08 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Hup Villarreal & Newcastle United. @:3rr0r
Van de schrijver ja, niemand die het bij Ajax zegt hoor. Althans dat haal ik niet uit het artikel.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:47 schreef Netsplitter het volgende:
https://www.nu.nl/voetbal(...)-volgende-ronde.html
Meteen die grote muil.
Ze hebben een wedstrijd gewonnen en meteen die kapsones weer. Tijd dat ze gaan degraderen.
We maken allemaal wel eens een foutje.quote:Op donderdag 11 december 2025 19:14 schreef Coco het volgende:
[ Bericht 99% gewijzigd door RamboDirk op 11-12-2025 18:45:47 ]
Brugge moet zeker 6/6 halen om kans te maken. Met 4/6 lijkt me niet genoeg met 8 puntenquote:Op woensdag 10 december 2025 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Top 15 lijkt wel zeker nu. 10 punten is echt 100% zeker genoeg.
Marseille, Juve, Gala, Monaco en Leverkusen hebben in het slechtste geval een puntje nodig. Gala kan zich daar nog verslikken, Monaco zou ook nog mis kunnen als Juve wint van Benfica, dan moet Monaco thuis tegen Juve niet verliezen.
De winnaar van Kopenhagen - Napoli is door, als Napoli verliest krijgen zij nog een kans tegen Chelsea thuis. De winnaar van Qarabag - Frankfurt heeft ook een goede kans om door te gaan.
Dan zijn er nog 2 plekjes over. Pafos, Union zie ik niet boven de 9 uitkomen. Precies 9 zou wel kunnen. Olympiakos en Brugge hebben wel een schema waarmee 2x winnen mogelijk is, Benfica zou in theorie op 10 punten of 12 punten kunnen komen maar verwacht ik niet.
Ik denk dat met deze uitslagen PSV aan 9 punten genoeg heeft. In ieder geval toch 90% kans, want verrassingen kunnen altijd. Ajax zal dat niet redden, want Pafos zal wel winnen van Slavia en dan wordt doelsado leidend. En dan zal 9 punten maximaal een 25e plek opleveren, zelf als PSV 2x verliest. Of Ajax moet een doelsaldo van -8 goed gaan maken op Pafos. Daar reken ik niet op. Het scheelt wel dat Villarreal met een B-team zal komen want die zijn effectief nu uitgeschakeld.
Ziggo Go.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 13:31 schreef leolinedance het volgende:
Is er een legale manier om CL wedstrijden te kijken als je NLziet hebt?
Onlangs nog serieus flink genomen door AZ andersquote:Op dinsdag 20 januari 2026 16:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
Geen @:Coco toto?
Niemand neemt Ajax meer serieus.
Meest overschatte trainer ooit.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 19:10 schreef PowerLoungen het volgende:
Nooit begrepen waarom mensen zeggen bij een slechte ploeg :''Zelfs Pep kan er niks van maken''
Pep kan inderdaad niks met minder materiaal dan de top .
Ja nou...quote:Op dinsdag 20 januari 2026 08:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hup Kairat, City, Leverkusen en gelijkspelletje bij Kopenhagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |