Komt van degene die letterlijk iedere week dartsrankings.com refresht (lol)quote:Op woensdag 10 december 2025 20:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Echt, mensen. Ga eens minder infantiel rekenen en rekenen en werkelijk van voetbal genieten. Godsallemachtig.
Als je Ajax momenteel in verband brengt met de top-24, is het echt tijd om naar buiten te gaan.quote:Op woensdag 10 december 2025 20:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Komt van degene die letterlijk iedere week dartsrankings.com refresht (lol)
Voor sommigen is nou eenmaal een deel van de lol het rekenwerk en scenario’s doorrekenen of iets goed genoeg is en wanneer niet. Inclusief ik. Daar hoef je niet op neer te kijken
Ik heb deze morgen een uur besteed of het echt waar is dat AZ veel punten verliest in December, viel tegenquote:Op woensdag 10 december 2025 20:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Komt van degene die letterlijk iedere week dartsrankings.com refresht (lol)
Voor sommigen is nou eenmaal een deel van de lol het rekenwerk en scenario’s doorrekenen of iets goed genoeg is en wanneer niet. Inclusief voor mij. Daar hoef je niet op neer te kijken
Maar het gaat toch vooral om PSV?quote:Op woensdag 10 december 2025 20:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als je Ajax momenteel in verband brengt met de top-24, is het echt tijd om naar buiten te gaan.
Alles op alles zetten op het feit dat we elke wedstijd moeten winnenquote:Op woensdag 10 december 2025 20:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vanaf nu IEDERE WEDSTRIJD WINNEN
Doritos en Ginger Alequote:Op woensdag 10 december 2025 20:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Laat ons niet te lang in spanning.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |