Ajax wint niet van Villarreal en Olympiakos johquote:Op woensdag 10 december 2025 20:31 schreef Zorro het volgende:
Ik ben het hier duidelijk niet mee eens.
Dit is geen gelijkspel.
Oke Dick.quote:Op woensdag 10 december 2025 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax wint niet van Villarreal en Olympiakos joh
Daar heeft ie dan als een van de weinige dingen wel gelijk inquote:Op woensdag 10 december 2025 20:32 schreef TheVulture het volgende:
Gloukh
Verslaggever doet ook echt alsof Qarabag een enorme kutploeg heeft
"Dat wordt toch geen 8-0 man"quote:Op woensdag 10 december 2025 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax wint niet van Villarreal en Olympiakos joh
We kunnen rustig spreken van een stunt in Qarabag op deze magische avondquote:Op woensdag 10 december 2025 20:32 schreef TheVulture het volgende:
Gloukh
Verslaggever doet ook echt alsof Qarabag een enorme kutploeg heeft
Beter dan Qarabag - Ajax wordt het toch niet.quote:Op woensdag 10 december 2025 20:33 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hup Real.
@Coco wat doe je met mijn post?quote:Op woensdag 10 december 2025 20:34 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Beter dan Qarabag - Ajax wordt het toch niet.
Oh…quote:
Zeg het haar.quote:Op woensdag 10 december 2025 20:34 schreef Black-Death het volgende:
[..]
@:Coco wat doe je met mijn post?
quote:Op woensdag 10 december 2025 20:34 schreef Black-Death het volgende:
[..]
@:Coco wat doe je met mijn post?
Gewoon winnen van Bayernquote:Op woensdag 10 december 2025 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kopenhagen heeft gelukkig wel een loodzwaar programma. Tis te hopen dat die niet van Napoli winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |