Is Coco eentje van het vrouwelijk geslacht?quote:
Ajax en eerste 24 in een postquote:Op woensdag 10 december 2025 20:35 schreef Cherni het volgende:
Jammer Kopenhagen scoort. Een gelijk spel zou beter zijn geweest. Met negen punten word het zowel.voor PSV en Ajsx lastig om bij de eerste 24 te geraken.
Het is te hopen dat Kopenhagen niet van Napoli wint inderdaad. Gelijkspel en ik denk dat 9 punten vrijwel zeker genoeg was. Nu wordt dat toch wel weer afhankelijk van factoren.quote:Op woensdag 10 december 2025 20:35 schreef Cherni het volgende:
Jammer Kopenhagen scoort. Een gelijk spel zou beter zijn geweest. Met negen punten word het zowel.voor PSV en Ajsx lastig om bij de eerste 24 te geraken.
In de fantasie van Zippy.quote:Op woensdag 10 december 2025 20:36 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Is Coco eentje van het vrouwelijk geslacht?
Ik heb nog steeds liever Wout dan Konaduquote:Op woensdag 10 december 2025 20:35 schreef RamboDirk het volgende:
Zo zie je maar als die debiel van een Weghorst er niet bij is. Gaat Ajax weer normaal doen.
Over rekenen gesproken.quote:Op woensdag 10 december 2025 20:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Echt, mensen. Ga eens minder infantiel rekenen en rekenen en werkelijk van voetbal genieten. Godsallemachtig.
Dit zouden alleen fans van FC Barcelona zeggen.quote:Op woensdag 10 december 2025 20:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Echt, mensen. Ga eens minder infantiel rekenen en rekenen en werkelijk van voetbal genieten. Godsallemachtig.
Gewoon afzakken naar de EL en daar de coefficienten pakken.quote:Op woensdag 10 december 2025 20:35 schreef Cherni het volgende:
Jammer Kopenhagen scoort. Een gelijk spel zou beter zijn geweest. Met negen punten word het zowel.voor PSV en Ajax lastig om bij de eerste 24 te geraken.
sowquote:Op woensdag 10 december 2025 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit zouden alleen fans van FC Barcelona zeggen.
Azerbaijan loopt voor dus had je kunnen verwachtenquote:Op woensdag 10 december 2025 20:37 schreef Ramboetan het volgende:
Godver, ik dacht ik ga er eens lekker voor zitten. Staan we al met 4-2 voor. Dubbel verbaasd.
3 + 6 =9quote:Op woensdag 10 december 2025 20:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Die doen alsof voetbal pure kunst is, terwijl het pragmatisch en effectief is. Een stukje wetenschap in plaats van naïeve penselenstreken.quote:
Ik had nog nooit van die club gehoord, excuses.quote:Op woensdag 10 december 2025 20:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Azerbaijan loopt voor dus had je kunnen verwachten
Iedereen gaat Real City kijkenquote:Op woensdag 10 december 2025 20:40 schreef raptorix het volgende:
Ik ga een Chinese Arthouse film kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |