Klopt. Dat maakt waarom ik hem ook erger vind dan users als wereldpijn, epische baardman, chiva etc. Die zeggen eigenlijk dingen die nog erger zijn, maar daar is het ook puur dat. Bij hem zit er een verpakking omheen die doet lijken alsof het allemaal heel schappelijk en eerlijk is, maar dat is het uiteraard helemaal niet. Een soort wolf in schaapskleren.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat ook. Hij is enorm aan het trollen maar zegt zelden echt dingen die ban-waardig zijn, van wat ik kan zien. Hoewel dat stukje over de barbaarse Palestijnen wat mij betreft wel in de buurt komt.
'We' zitten sowieso niets te kijken, ik kijk naar mijn laptopquote:Op woensdag 10 december 2025 21:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah dus jullie zitten Athletic Bilbao - Paris Saint Germain te kijken aangezien dat de enige Spaanse wedstrijd is
quote:Op woensdag 10 december 2025 21:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien voor de verandering eens naar Urk, Almere of Zoetermeer. Anders raak je in een sleur.
ALS JIJ NIET HÉÉL GAUW OPHOUDT HÈ REDEFINEquote:Op woensdag 10 december 2025 21:45 schreef Redefine het volgende:
Al denk ik toch dat het door verlosser Wout kwam. Maar dan in de zin dat ze hebben gewonnen omdat ze van hem verlos waren.
Kijk maar eens wat discussies na in Feedback van POL over het verbieden van het woord fascisme, dan snap je wel wat ik bedoelquote:Op woensdag 10 december 2025 22:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hoe kan FOK! hier nou blij van worden? Zelfs een aap die constant met zijn eigen stront gooit is minder afstotelijk dan die ene kneus uit het nieuwtjestopic.
Houdt zelf opquote:Op woensdag 10 december 2025 22:25 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
ALS JIJ NIET HÉÉL GAUW OPHOUDT HÈ REDEFINE
NEE JIJ ZIT MIJ TE LOPEN TE LEGGE TE BELEDIGENquote:
Oh jee, ik heb Wout Weghorst hier op het forum ontmaskertquote:Op woensdag 10 december 2025 22:28 schreef Meke het volgende:
[..]
NEE JIJ ZIT MIJ TE LOPEN TE LEGGE TE BELEDIGEN
Die zou toch niet boos worden om Zoetermeerquote:Op woensdag 10 december 2025 22:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh jee, ik heb Wout Weghorst hier op het forum ontmaskert
Wout Weghorst heeft weinig nodig om boos te wordenquote:Op woensdag 10 december 2025 22:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Die zou toch niet boos worden om Zoetermeer
Dit zit veel te Rotterdams lopen te wezen voor een 020-fan.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:28 schreef Meke het volgende:
[..]
NEE JIJ ZIT MIJ TE LOPEN TE LEGGE TE BELEDIGEN
En dat voor iemand uit Borne.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit zit veel te Rotterdams lopen te wezen voor een 020-fan.
Nog niet. @Strani moet toch de koffie regelen?quote:Op donderdag 11 december 2025 06:35 schreef egeltje1985 het volgende:
Goedemorgen, is er hier al koffie?
Net wat ik nodig heb, bedankt.quote:Op donderdag 11 december 2025 08:03 schreef egeltje1985 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, dan schenk ik zelf maar een rondje koffie.
Inmiddels is hij offline gehaald vanwege haatreacties. De AI kritiek snap ik wel maar de boodschap vond ik best grappig.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:36 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Kut ik moest lachen om die Mcdonalds reclame
Had deze al gelezen. Maar dit is wel een beetje een clickbait titel en eerste deel van het artikel. Want in het tweede deel staat dat ze vanaf afstand (later) uitcheckte en een zonder toestemming een gebruikte accu had verkocht. Dus daar was wel wat meer aan de hand.quote:Op donderdag 11 december 2025 11:19 schreef H_T het volgende:
Spaanse vrouw ontslagen omdat ze steevast te vroeg op haar werk komt
Dit deel van het verhaal had ik niet meegekregen.quote:Op donderdag 11 december 2025 11:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Had deze al gelezen. Maar dit is wel een beetje een clickbait titel en eerste deel van het artikel. Want in het tweede deel staat dat ze vanaf afstand (later) uitcheckte en een zonder toestemming een gebruikte accu had verkocht. Dus daar was wel wat meer aan de hand.
Jawel, maar da's niet grappig genoeg om hier te postenquote:Op donderdag 11 december 2025 11:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Had deze al gelezen. Maar dit is wel een beetje een clickbait titel en eerste deel van het artikel. Want in het tweede deel staat dat ze vanaf afstand (later) uitcheckte en een zonder toestemming een gebruikte accu had verkocht. Dus daar was wel wat meer aan de hand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |