Ik trol niet maar ben serieus. Daarnaast is geen sprake van racisme. En als je denkt van wel, zul je toch echt moeten onderbouwen via argumenten waar dit zich zou bevinden.quote:Op vrijdag 12 december 2025 10:48 schreef probeer het volgende:
[..]
Trololol.
Ik doe niet mee in je 'ik lul me om racisme heen en weiger discriminatie gewoon helemaal te erkennen' spelletje.
Wanneer zou volgens jou de rechtstaat 'verkracht' zijn dan? Het lijkt er voornamelijk op dat je dit soort termen gebruikt als er beleid zou worden geïmplementeerd waar jij het als iemand die pro-migratie is, niet mee eens bent.quote:Op vrijdag 12 december 2025 10:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat zou er met die heilig verklaarde cultuur die ab-so-luut niet mag veranderen gebeuren wanneer je de rechtsstaat dusdanig gaat verkrachten dat het mogelijk wordt om op basis van een arbitrair onderscheid mensen verschillend te gaan behandelen?
Dat leg ik uit in de reactie die je citeertquote:Op vrijdag 12 december 2025 10:51 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wanneer zou volgens jou de rechtstaat 'verkracht' zijn dan?
Wat is "pro-migratie" nou weer. Is dat net zoiets als "pro-zwaartekracht"?quote:jij het als iemand die pro-migratie is
Kom ik toch weer bij 'dikke tieten / grote piemel' uit.quote:Op vrijdag 12 december 2025 10:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Neusgrootte is ook een "objectief criterium".
Dat je even 30 centimeters zo huts op de tafel legt? Ja absoluut.quote:Op vrijdag 12 december 2025 10:54 schreef probeer het volgende:
[..]
Kom ik toch weer bij 'dikke tieten / grote piemel' uit.
En als je dat consequent doet dan ben je over een paar generaties gewoon hét land met de grootste piemels en dikke tieten. Hoe tof is dat. En ook nog eens een enorm psychologisch machtsvertoon aan elke internationale onderhandelingstafel.
Pro-migratie is dat iemand een positief houding heeft tegenover migratie en niet vindt dat deze moet worden afgeremd. Een standpunt dat we ondanks allerlei valse beloftes de norm is aan een bepaalde kant van het politieke spectrum. Je weet wel: de 'no human is illegal' en 'refugees welcome' figuren.quote:Op vrijdag 12 december 2025 10:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat is "pro-migratie" nou weer. Is dat net zoiets als "pro-zwaartekracht"?
Oh dat erken ik helemaal. Jij weet het altijd zo te draaien dat het dat niet letterlijk is. Nu kom je weer met cultuur en zo.quote:Op vrijdag 12 december 2025 10:51 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik trol niet maar ben serieus. Daarnaast is geen sprake van racisme. En als je denkt van wel, zul je toch echt moeten onderbouwen via argumenten waar dit zich zou bevinden.
Zo. Deze reactie gemaild naar de centrale FOK! helpdesk.quote:Op vrijdag 12 december 2025 10:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Neusgrootte is ook een "objectief criterium".
Dat is niet draaien, dat is letterlijk hoe ik er ook over denk. Het is voor mij een kwestie die om cultuur draait, niet om huidskleur. Of denk je oprecht dat ik iemand als Kemi Badenoch stiekem niet mag omdat ze zwart is? Dan is het nog slechter gesteld dan ik al dacht, want dan zit je echt in een alternatieve realiteit waar achter elk boom een racist wordt gezien.quote:Op vrijdag 12 december 2025 10:56 schreef probeer het volgende:
[..]
Oh dat erken ik helemaal. Jij weet het altijd zo te draaien dat het dat niet letterlijk is. Nu kom je weer met cultuur en zo.
Anderen uit jouw contreien zijn daar vaker wat dommer in. En dan glipt er wel eens een etniciteit tussen oid. Maar jij let er altijd wel scherp op dat je die lijn niet over gaat.
Stel je niet zo aan, hypocriet dat je bentquote:Op vrijdag 12 december 2025 10:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zo. Deze reactie gemaild naar de centrale FOK! helpdesk.
Jij blijft maar met dit soort reacties strooien. En er volgt ook geen enkele represaille. Het enige wat jij doet is zuigen.
Jij gaat mijn blokkeerlijst op.
@Straatcommando. ,zin om te lachen?quote:Op vrijdag 12 december 2025 10:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zo. Deze reactie gemaild naar de centrale FOK! helpdesk.
Jij blijft maar met dit soort reacties strooien. En er volgt ook geen enkele represaille. Het enige wat jij doet is zuigen.
Jij gaat mijn blokkeerlijst op.
Jij bent zo kortzichtig in deze posting.... ben jij niet per definitie geen goede opvoeder ?quote:Op vrijdag 12 december 2025 07:09 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Iemand die illegaal is kan per definitie geen goede opvoeder zijn dus de kinderen kunnen afgepakt worden van de ouders.
Nee die gaat huilen als hij overschaduwd wordt door zijn superieuren.quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
@:Straatcommando. ,zin om te lachen?
Iedereen die niet voldoet aan bepaalde "objectieve criteria", die natuurlijk veranderen al naar gelang het humeur van het onderbuikje.quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:04 schreef Hexagon het volgende:
Enkele users hebben er wel een totale mistwolk van gemaakt.
Wie moeten nu weggestuurd worden? Mensen die nog geen NL-nationaliteit hebben of ook die er wel al jaren een hebben? En moet een vrouw die met een hoofddoek op straat loopt, maar wel een baan heeft en geen strafblad heeft ook weggestuurd worden?
Wow.quote:Op vrijdag 12 december 2025 10:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat je even 30 centimeters zo huts op de tafel legt? Ja absoluut.
Alle "mannen" met kleine piemeltjes wieberen.
Wie heeft dit gezegd? Het standpunt (van mij in ieder geval) was toch erg duidelijk: het uitzetten van illegale migranten (zoals nu in de VS gebeurt) en het aanmoedigen van remigratie. Aanmoedigen wil zeggen dus zeggen stimuleren, want die kun je nu eenmaal niet dwingen al is de kans aanwezig dat door middel van een financiële tegemoetkoming en andere wetgeving (zoals o.a. door mij voorgesteld in post #132) een aanzienlijk aantal mensen zal vertrekken.quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:04 schreef Hexagon het volgende:
Wie moeten nu weggestuurd worden? Mensen die nog geen NL-nationaliteit hebben of ook die er wel al jaren een hebben? En moet een vrouw die met een hoofddoek op straat loopt, maar wel een baan heeft en geen strafblad heeft ook weggestuurd worden?
Waarom niet?quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:09 schreef HowardRoark het volgende:
want die kun je nu eenmaal niet dwingen
Nee dat heb ik bij jou nooit echt gedacht. Over huidskleur beginnen is een bellwhistle waar ik je nooit op heb kunnen betrappen. Maar he, onderscheid maken op basis van culturele uitingen is nog steeds discriminatie.quote:Op vrijdag 12 december 2025 10:58 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat is niet draaien, dat is letterlijk hoe ik er ook over denk. Het is voor mij een kwestie die om cultuur draait, niet om huidskleur.
Helder.
Of denk je oprecht dat ik iemand als Kemi Badenoch stiekem niet mag omdat ze zwart is? Dan is het nog slechter gesteld dan ik al dacht, want dan zit je echt in een alternatieve realiteit waar achter elk boom een racist wordt gezien.
Nouja je begint zelf over niet westerse culturen die niet de vrijheid moeten krijgen in de publieke ruimte, zonder er duidelijke invulling aan te geven. En dat in een topic dat over het wegsturen van migranten gaat.quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:09 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wie heeft dit gezegd? Het standpunt (van mij in ieder geval) was toch erg duidelijk: het uitzetten van illegale migranten (zoals nu in de VS gebeurt) en het aanmoedigen van remigratie. Aanmoedigen wil zeggen dus zeggen stimuleren, want die kun je nu eenmaal niet dwingen al is de kans aanwezig dat door middel van een financiële tegemoetkoming en andere wetgeving (zoals o.a. door mij voorgesteld in post #132) een aanzienlijk aantal mensen zal vertrekken.
Bijvoorbeeld omdat veel van die mensen hier volledig legaal zijn en in veel te veel gevallen zelfs een Nederlands paspoort hebben. Die groep kun je alleen stimuleren, niet dwingen.quote:
Wederom, helder.quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:09 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wie heeft dit gezegd? Het standpunt (van mij in ieder geval) was toch erg duidelijk: het uitzetten van illegale migranten (zoals nu in de VS gebeurt) en het aanmoedigen van remigratie. Aanmoedigen wil zeggen dus zeggen stimuleren, want die kun je nu eenmaal niet dwingen al is de kans aanwezig dat door middel van een financiële tegemoetkoming en andere wetgeving (zoals o.a. door mij voorgesteld in post #132) een aanzienlijk aantal mensen zal vertrekken.
En daarnaast wordt er in de OP nog de vraag gesteld waarom sommige etnische zuiveringen als positief worden gezien. Daar komt echter geen antwoord op.
Nee hoor, dat is het niet. Het is simpelweg het beschermen van de eigen cultuur. Anders zou er dus geen enkele mogelijkheid moeten zijn om een cultuur in stand te houden. Dat is helaas een onhoudbaar standpunt dat op den duur gaat uitlopen op een burgeroorlog. En dat is (vrees ik zelf) wat we ook steeds meer zullen gaan zien in het Westen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:17 schreef probeer het volgende:
[..]
Nee dat heb ik bij jou nooit echt gedacht. Over huidskleur beginnen is een bellwhistle waar ik je nooit op heb kunnen betrappen. Maar he, onderscheid maken op basis van culturele uitingen is nog steeds discriminatie.
Het wordt imo wel weer racisme wanneer het over etniciteit gaat. Maar daar zullen de meningen ook wel weer over verschillen.
Ik heb daar toch hele duidelijke voorbeelden van gegeven, dat staat allemaal in die post. Je kunt ook nog denken aan de mogelijkheid om bijvoorbeeld hoofddoekjes voor meisjes te verbieden zoals in Oostenrijk wordt geprobeerd en in NWS een topic over is: NWS / Oostenrijk stemt in met hoofddoekverbod voor meisjes op scholenquote:Op vrijdag 12 december 2025 11:18 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nouja je begint zelf over niet westerse culturen die niet de vrijheid moeten krijgen in de publieke ruimte, zonder er duidelijke invulling aan te geven. En dat in een topic dat over het wegsturen van migranten gaat.
En nu gaat het ineens alleen over illegale immigranten. Die de regering gewoon weg wil, anders waren ze niet illegaal.
Dus ja dan is er al snel geen touw meer aan vast te knopen en krijg je allerlei vragen over hoe en wat.
Ik heb in mijn opvoeding meegekregen dat ik mensen met een beperking niet mag uitlachenquote:Op vrijdag 12 december 2025 11:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee die gaat huilen als hij overschaduwd wordt door zijn superieuren.
Haal dat volgens mij maar weg, het is vrij duidelijk dat sommige mensen, ook users op dit forum, het als hondenfluitje zien voor iets veel smerigers dan remigratie in de puurste zin van het woord.quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:24 schreef probeer het volgende:
[..]
Wederom, helder.
Snap je dat dat voor 'ons' soms lastig is om allemaal uit elkaar te houden? Wanneer het wel of niet over legale of illegale immigranten gaat, mensen met een tijdelijke of permanente verblijfsvergunning, genaturaliseerden, iedereen met een migratieachtergrond, 'cultuur' (whatever je daar dan ook wel of niet onder wil rekenen), etniciteit, land van herkomst, continent van herkomst (ik heb oprecht eerder een 'ja maar Afrika is een continent dus ik discrimineer niet op basis van nationaliteit hoor!' gehoord), huidskleur (nogmaals, niet door jou), verplicht, vrijwillig, de afgelopen 40 jaar, alle lopende procedures, vanaf nu, etc. etc.
Iets waar jij nu heel concreet over bent. Maar de TS bv al niet, die is veel vager en wordt nooit echt duidelijk. Volgens mij ('ons'?) deels intentioneel.
Klopt. Snap je nu waarom wij jou niet uitlachen?quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:30 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik heb in mijn opvoeding meegekregen dat ik mensen met een beperking niet mag uitlachen
[..]
Haal dat volgens mij maar weg, het is vrij duidelijk dat sommige mensen, ook users op dit forum, het als hondenfluitje zien voor iets veel smerigers dan remigratie in de puurste zin van het woord.
Dat itt zoals Howard het verwoordt. Daar zie ik niks grensoverschrijdends of erger in.
Nee er is niks duidelijk. Je koppelt allerlei vage uitspraken aan een topic over mensen wegsturen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:28 schreef HowardRoark het volgende:
Ik heb daar toch hele duidelijke voorbeelden van gegeven, dat staat allemaal in die post. Je kunt ook nog denken aan de mogelijkheid om bijvoorbeeld hoofddoekjes voor meisjes te verbieden zoals in Oostenrijk wordt geprobeerd en in NWS een topic over is: NWS / Oostenrijk stemt in met hoofddoekverbod voor meisjes op scholen
Dat willen ze wel, anders waren ze niet illegaal.quote:En de regering wil illegale migranten niet weg, die blijven helaas veel te vaak in Nederland hangen en krijgen dan na loop van tijd vervolgens tóch een verblijfsvergunning. Naar schatting zijn er nog altijd tienduizenden illegalen in Nederland.
Lol, nee dat moet je niet, mensenrechten enzo.quote:Op vrijdag 12 december 2025 10:14 schreef HowardRoark het volgende:
Dat zou wel moeten, maar vaak werken die landen niet mee (wat vreemd is). Dus moet je die mensen elders zetten.
U ziet Nederland graag in een dictatuur veranderen?quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:49 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Velen beweren dat de ontwikkelingen in de VS altijd een aantal jaar voorlopen, en deze ontwikkelingen uiteindelijk zullen overwaaien naar Nederland/West-Europa.
Laten we het hopen.
Stop met deze leugens, het is je al meerdere keren uitgelegd.quote:Op vrijdag 12 december 2025 10:51 schreef HowardRoark het volgende:
Wat spreekt jullie nu eigenlijk zo aan in het feit dat Nederland is overspoelt met migranten de afgelopen decennia en waarom vinden jullie dat deze trend niet zou moeten worden afgeremd?
En waar is elders?quote:Op vrijdag 12 december 2025 10:14 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat zou wel moeten, maar vaak werken die landen niet mee (wat vreemd is). Dus moet je die mensen elders zetten.
Lol, wat?quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:28 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is het niet. Het is simpelweg het beschermen van de eigen cultuur. Anders zou er dus geen enkele mogelijkheid moeten zijn om een cultuur in stand te houden. Dat is helaas een onhoudbaar standpunt dat op den duur gaat uitlopen op een burgeroorlog. En dat is (vrees ik zelf) wat we ook steeds meer zullen gaan zien in het Westen.
We weten beiden dat je er dan als de kippen bij zou zijn om (imo volledig terecht zelfs) positieve discriminatie te roepen.quote:Nee rechter, wij discrimineerden als bedrijf niet op geslacht door meneer X af te wijzen voor onze baan als buschauffeur, puur en alleen omdat hij een man is. Het was immers altijd al ons doel om specifiek een vrouw voor die rol aan te nemen.
Mjah, bizar dat onderscheid maken op basis van cultuur niet als discriminatie gezien wordt. Of nou ja .. door blijkbaar velen hier iig niet. Dat is het imo namelijk wel.quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:30 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik heb in mijn opvoeding meegekregen dat ik mensen met een beperking niet mag uitlachen
[..]
Haal dat volgens mij maar weg, het is vrij duidelijk dat sommige mensen, ook users op dit forum, het als hondenfluitje zien voor iets veel smerigers dan remigratie in de puurste zin van het woord.
Dat itt zoals Howard het verwoordt. Daar zie ik niks grensoverschrijdends of erger in.
Het is discriminatie wanneer je mensen in gelijke gevallen ongelijk behandelt. En omdat Nederland geen regels stelt aan welke culturele uitingen iemand wel of niet mag of moet beoefenen, vallen al die culturele uitingen en hun beoefenaars onder 'gelijke gevallen'. Omdat het totaal niet relevant is of je thuis piepers of roti vreet. En dus mag je er mensen niet ongelijk om behandelen.quote:Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.
Even een vraagje: wordt het gecheckt of meteen geloofd? Vraag het voor een vriend.quote:Op vrijdag 12 december 2025 10:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat je even 30 centimeters zo huts op de tafel legt? Ja absoluut.
Alle "mannen" met kleine piemeltjes wieberen.
Over een aantal jaar zijn er gewoon weer tussentijdse verkiezingen in de VS dus het lijkt mij heel sterk dat de VS een dictatuur is.quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:50 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
U ziet Nederland graag in een dictatuur veranderen?
Ik zeg dan ook niet dat de VS een dictatuur is.quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:54 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Over een aantal jaar zijn er gewoon weer tussentijdse verkiezingen in de VS dus het lijkt mij heel sterk dat de VS een dictatuur is.
Ik lees het topic door en het lijkt erop dat iedereen die niet twaalf generaties aan voorouders in Nederland heeft weg moet. Iedereen met een migratieachtergrond wordt gestimuleerd weg te gaan, maar het is verder geen discriminatie, hoor, dat gaat wel heel ver.quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:04 schreef Hexagon het volgende:
Oeioei, mijn overgroot oma was een Duitse.quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:59 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik lees het topic door en het lijkt erop dat iedereen die niet twaalf generaties aan voorouders in Nederland heeft weg moet. Iedereen met een migratieachtergrond wordt gestimuleerd weg te gaan, maar het is verder geen discriminatie, hoor, dat gaat wel heel ver.
Dat vind ik niet mistig, dat is ongewenst.quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:55 schreef Hexagon het volgende:
Het blijft ook volstrekt mistig of iemand die legaal in Nederland is, maar kennelijk niet voldoet aan onze cultuur, weggestuurd moet worden.
Dus dan ben je buitenlander en dan komt iemand aan je deur je stimuleren om weg te gaan. Geen discriminatie verder hoor, lol.quote:Aanmoedigen wil zeggen dus zeggen stimuleren, want die kun je nu eenmaal niet dwingen al is de kans aanwezig dat door middel van een financiële tegemoetkoming en andere wetgeving (zoals o.a. door mij voorgesteld in post #132) een aanzienlijk aantal mensen zal vertrekken.
Vind ik ook. Maar om dat te kunnen zeggen moet er wel duidelijk zijn dat men dat wil. Maar dar blijft men veilig om de hete brei heendraaien.quote:Op vrijdag 12 december 2025 12:01 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat vind ik niet mistig, dat is ongewenst.
Nog steeds pure discriminatie.quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:19 schreef HowardRoark het volgende:
Bijvoorbeeld omdat veel van die mensen hier volledig legaal zijn en in veel te veel gevallen zelfs een Nederlands paspoort hebben. Die groep kun je alleen stimuleren, niet dwingen.
Dat lijkt me niet meer dan terecht in het geval van Scooter.quote:Op vrijdag 12 december 2025 12:01 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Oeioei, mijn overgroot oma was een Duitse.
Dus als ik nu muziek van Scooter in de openbare ruimte op zet, komen ze me ineens pakken, om me bij Venlo de grens over te flikkeren,.
Blijkbaar niet ongewenst als topic op FoK!quote:Op vrijdag 12 december 2025 12:01 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat vind ik niet mistig, dat is ongewenst.
https://www.dumpert.nl/item/100138831_55e0b92aquote:Op vrijdag 12 december 2025 12:02 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dus dan ben je buitenlander en dan komt iemand aan je deur je stimuleren om weg te gaan. Geen discriminatie verder hoor, lol.
Die mensen zijn nu nog legaal, dat kan ook zomaar veranderen. De wetten hier zijn niet in beton gegoten. Net zoals de cultuur en demografische samenstelling van de bevolking volgens linkse contreien niet in beton gegoten is, en altijd aan verandering onderhevig is.quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:55 schreef Hexagon het volgende:
Het blijft ook volstrekt mistig of iemand die legaal in Nederland is, maar kennelijk niet voldoet aan onze cultuur, weggestuurd moet worden.
Kijk, daar gaan we al, we zijn al het stadium van 'stimuleren' voorbij.quote:Op vrijdag 12 december 2025 12:07 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Die mensen zijn nu nog legaal, dat kan ook zomaar veranderen
Ze worden ook geen dictatuurquote:Op vrijdag 12 december 2025 11:55 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik zeg dan ook niet dat de VS een dictatuur is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |