Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
ik kan me nog goed herinneren dat je vroeger dat magazine van de intertoys kreeg? bestaat ook al niet meer.
en half jaar aan het kwijlen en bedelen van wat je van de sint wil hebben.
Die tijden zijn ook voorbij.Do what you love, love what you do!![]()
oja en daarna de vuurwerk folder, mag ook al niet meer. gvd wat een kut maatschappij.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
lekker
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
En dan proberen een zo lang mogelijke houtskrul te maken.quote:Op dinsdag 9 december 2025 08:58 schreef laforest het volgende:
[..]
Mijne is gefascineerd door nummers en tekenen van nummers.en dan slijpt hij steeds zijn potlood en kijkt hij naar de lengte van het slijpsel.
Een actieve deelnemer.![]()
moet dit eigenlijk in 40+ mss posten, maarja ach mag hier ook wel ff
Do what you love, love what you do!![]()
* gebrokenglas schuift zijn mok over tafel naar Dotteke en kijkt of Dotteke koffie bijschenkt...quote:Een actieve deelnemer.![]()
om het daarna in de fik te stekenquote:Op dinsdag 9 december 2025 09:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dan proberen een zo lang mogelijke houtskrul te maken.
quote:Op dinsdag 9 december 2025 09:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dan proberen een zo lang mogelijke houtskrul te maken.
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
als ik terug denk he, was eigenlijk best lief en verlegen jongetje, maar als ik dit vergelijk met de jeugd nu. of kindertjes he. die geen kwaad in de zin hebben. dan lijk ik haast wel de duivel ofzo
Helaas, geen koffiequote:Op dinsdag 9 december 2025 09:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas schuift zijn mok over tafel naar Dotteke en kijkt of Dotteke koffie bijschenkt...
Nee, heb net gepakt, geen zin terug naar de keuken te gaan![]()
En je hebt mij vannacht gebolkt, je verdiend het ook niet nanananananaaaaaaaaaaa
Ow, heb ik weer min puntjes te pakkenquote:Op dinsdag 9 december 2025 09:08 schreef Dotteke het volgende:
Nee, heb net gepakt, geen zin terug naar de keuken te gaan![]()
En je hebt mij vannacht gebolkt, je verdiend het ook niet nanananananaaaaaaaaaaa
Oei
Dat nog net niet, maar koffie zit er even niet in. Ben te diep gebolktquote:Op dinsdag 9 december 2025 09:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow, heb ik weer min puntjes te pakken
OeiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
* gebrokenglas krabt aan zijn hoofd en denkt na hoe hij dit weer kan rechttrekken. Misschien met het aanbieden van een koekje bij haar koffie.quote:Op dinsdag 9 december 2025 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat nog net niet, maar koffie zit er even niet in. Ben te diep gebolktEen actieve deelnemer.![]()
Netjes, dat heb je goed voor elkaar gekregenquote:Op dinsdag 9 december 2025 09:12 schreef DJMO het volgende:
@:maily @:dotteke
Ze hebben de fout geruisloos hersteld
[ afbeelding ]
Dit was voor,
En zo ligt het nu:
[ afbeelding ]
Een bolkje hier en daar minder zou al een stap in de goede richting zijnquote:Op dinsdag 9 december 2025 09:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas krabt aan zijn hoofd en denkt na hoe hij dit weer kan rechttrekken. Misschien met het aanbieden van een koekje bij haar koffie.
Dat wordt wel lastig, want ik moet ook punten pakken. Het zijn conflicterende dingen.quote:Op dinsdag 9 december 2025 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een bolkje hier en daar minder zou al een stap in de goede richting zijnEen actieve deelnemer.![]()
Niets moet natuurlijkquote:Op dinsdag 9 december 2025 09:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat wordt wel lastig, want ik moet ook punten pakken. Het zijn conflicterende dingen.
Puntjes pakken. Belangrijk natuurlijkquote:Op dinsdag 9 december 2025 09:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat wordt wel lastig, want ik moet ook punten pakken. Het zijn conflicterende dingen.
Bolk!quote:Op dinsdag 9 december 2025 09:17 schreef laforest het volgende:
[..]
Puntjes pakken. Belangrijk natuurlijkEen actieve deelnemer.![]()
Ja, dan is het duidelijk GG dan zijn de punten toch belangrijker voor je dan onze bolkschapquote:
Nou nee, dat ook weer niet.quote:Op dinsdag 9 december 2025 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dan is het duidelijk GG dan zijn de punten toch belangrijker voor je dan onze bolkschap
Het blokt er toch wel op. Maar goed, ik kan het dragen. ALleen geen koffie meerquote:
denk beter andere topic eigenlijk. maakt het mij geen reet uit, maar oke ik wil het spel niet verstoren.Do what you love, love what you do!![]()
Heb jij nu nog helemaal niet geslapen?quote:Op dinsdag 9 december 2025 09:19 schreef kree het volgende:
hmms denk ga ik hier kletsen of switch ik ff. `lolWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het spel is al verstoord door GG en Lafquote:Op dinsdag 9 december 2025 09:20 schreef kree het volgende:
denk beter andere topic eigenlijk. maakt het mij geen reet uit, maar oke ik wil het spel niet verstoren.![]()
jawel maar niet lang. door belletje van vriendin.quote:Op dinsdag 9 december 2025 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb jij nu nog helemaal niet geslapen?Do what you love, love what you do!![]()
een of de vriendin dus, niet als in de zin van date ermee. maar als vrienden, maar snap je wel.Do what you love, love what you do!![]()
Nee, we spelen juist het spel. Bolk!quote:Op dinsdag 9 december 2025 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het spel is al verstoord door GG en Laf
quote:Op dinsdag 9 december 2025 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het spel is al verstoord door GG en Laf![]()
daarom dus, ik ga ff naar anderequote:Op dinsdag 9 december 2025 09:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, we spelen juist het spel. Bolk!
Echt gestoord dat mensen je midden in de nacht wakker bellen.quote:Op dinsdag 9 december 2025 09:20 schreef kree het volgende:
[..]
jawel maar niet lang. door belletje van vriendin.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
- .... liggen op de loerquote:Op dinsdag 9 december 2025 09:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, we spelen juist het spel. Bolk!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bolken of punten verzamelen wat is leuker?“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Punten verzamelen is het doel, Bolken is het middel.quote:Op dinsdag 9 december 2025 09:23 schreef laforest het volgende:
Bolken of punten verzamelen wat is leuker?Een actieve deelnemer.![]()
Ik heb geen zin om een minnetje om te draaien om er een plusje van de makenquote:Op dinsdag 9 december 2025 09:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar je weet: met 2 minnetjes maak je 1 plus.
hmmms zij mag dat wel. of nouja ik sliep nog niet, maar elke keer als ik met haar bel duurt het paar uur enzo.quote:Op dinsdag 9 december 2025 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt gestoord dat mensen je midden in de nacht wakker bellen.Do what you love, love what you do!![]()
YeahhhhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan maak je maar zin?quote:Op dinsdag 9 december 2025 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om een minnetje om te draaien om er een plusje van de maken
To bolk or not to bolk that is the bolk“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
In ieder geval hersteld!quote:Op dinsdag 9 december 2025 09:12 schreef DJMO het volgende:
@:maily @:dotteke
Ze hebben de fout geruisloos hersteld
[ afbeelding ]
Dit was voor,
En zo ligt het nu:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Iedereen die met jou belt zit een paar uur aan de telefoon.quote:Op dinsdag 9 december 2025 09:26 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms zij mag dat wel. of nouja ik sliep nog niet, maar elke keer als ik met haar bel duurt het paar uur enzo.![]()
quote:Op dinsdag 9 december 2025 09:27 schreef maily het volgende:
[..]
Iedereen die met jou belt zit een paar uur aan de telefoon.
Dus, heb je nog niet geslapen?quote:Op dinsdag 9 december 2025 09:26 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms zij mag dat wel. of nouja ik sliep nog niet, maar elke keer als ik met haar bel duurt het paar uur enzo.
Is dat diezelfde die al zo vaak beld waar jij gek op bent? Of wasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alstu. Ik weet niet of mijn koffie qua kwaliteit op kan tegen de koffie van je vrouw...Een actieve deelnemer.![]()
Die van mijn vrouw is wel erg lekker
Waarom belt ze haar vrijer niet?quote:Op dinsdag 9 december 2025 09:26 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms zij mag dat wel. of nouja ik sliep nog niet, maar elke keer als ik met haar bel duurt het paar uur enzo.
Of geef haar een abonnement hier, zitten altijd mensen om mee te kletsen.![]()
quote:Op dinsdag 9 december 2025 09:40 schreef maily het volgende:
[..]
Waarom belt ze haar vrijer niet?
Of geef haar een abonnement hier, zitten altijd mensen om mee te kletsen.
BosBolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
quote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
* MooieTop6 gooit wat koffie in DTSIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hey MT
Met koffie gooien is nooit goedWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb nog wel even fijntjes aan de gemeente laten weten dat ik een dank je wel of op z'n minst een terugkoppeling had verwacht na mijn melding
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Fijntjes?quote:Op dinsdag 9 december 2025 09:53 schreef DJMO het volgende:
Ik heb nog wel even fijntjes aan de gemeente laten weten dat ik een dank je wel of op z'n minst een terugkoppeling had verwacht na mijn melding
quote:Op dinsdag 9 december 2025 09:53 schreef DJMO het volgende:
Ik heb nog wel even fijntjes aan de gemeente laten weten dat ik een dank je wel of op z'n minst een terugkoppeling had verwacht na mijn melding![]()
![]()
Ja, fijntjes. mijn letterlijke tekst was:quote:Ik kan heel correct optreden hoor, zeker als ik dat doe vanuit mijn functie als ER FOK! Frontpagequote:Goedemorgen,
Ik heb geconstateerd dat de fout geruisloos is hersteld, waar ik op zich blij mee ben, want nu doet het recht aan de bewuste vrouwen.
Echter een korte terugkoppeling of een dank je wel voor het attenderen had ik op prijs gesteld.
Met vriendelijke groet,
Deze man leert snelquote:
Heer Scherfquote:Op dinsdag 9 december 2025 09:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kijk, deze man weet hoe het moet.
quote:Op dinsdag 9 december 2025 09:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, fijntjes. mijn letterlijke tekst was:
[..]
Ik kan heel correct optreden hoor, zeker als ik dat doe vanuit mijn functie als ER FOK! Frontpage![]()
![]()
Dotjequote:
Meeliequote:
Ik ben benieuwd naar de terugkoppelingquote:Op dinsdag 9 december 2025 09:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, fijntjes. mijn letterlijke tekst was:
[..]
Ik kan heel correct optreden hoor, zeker als ik dat doe vanuit mijn functie als ER FOK! Frontpage“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Die komt er niet op want dit is geen vraag, maar een mededeling.quote:Op dinsdag 9 december 2025 09:59 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de terugkoppeling
Okay, jammerquote:Op dinsdag 9 december 2025 10:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die komt er niet op want dit is geen vraag, maar een mededeling.
Die zal er wel niet komenquote:Op dinsdag 9 december 2025 09:59 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de terugkoppelinganders had ik die al gekregen.
Jammer.quote:Op dinsdag 9 december 2025 10:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
Die zal er wel niet komenanders had ik die al gekregen.
Maar je hebt t wel voor elkaar gekregen!![]()
![]()
Gooi ik er ook nog een bolk in“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Note to self: in je ogen wrijven terwijl je shilling oil op je jatten hebt is niet handig![]()
Shilling oil. Google maar even. Het brand iig als de hel in je ogenquote:
Schilling Oil (ook wel Shiling Oil genoemd) is een traditionele Aziatische etherische olie die uitwendig wordt gebruikt voor verlichting bij hoofdpijn, verkoudheid, spierpijn en insectenbeten. Het is dus géén motorolie of technische vloeistof, maar een natuurlijke massage- en verzorgingsolie.quote:
Bron: Copilot AIEen actieve deelnemer.![]()
Belangrijke aandachtspuntenquote:Op dinsdag 9 december 2025 10:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
Shilling oil. Google maar even. Het brand iig als de hel in je ogen
• Alleen geschikt voor uitwendig gebruik.
• Vermijd contact met ogen en geïrriteerde huid.
• Niet gebruiken bij jonge kinderen (<2 jaar).
• Compact verpakt (3 ml of 28 ml), vaak verkocht als “reisformaat”.Een actieve deelnemer.![]()
Auw ogen beter dan down there
Ze zijn hier fiber aan het aanleggen. Geen stroom.“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
quote:Op dinsdag 9 december 2025 10:42 schreef laforest het volgende:
Ze zijn hier fiber aan het aanleggen. Geen stroom.![]()
Dat zijn toch verschillende dingen?Een actieve deelnemer.![]()
Hier niet kennelijk. Kabels lopen via de palen. Geen idee.“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Hmm. Die fiber wordt ook via de palen gedistribueerd?quote:Op dinsdag 9 december 2025 10:44 schreef laforest het volgende:
Hier niet kennelijk. Kabels lopen via de palen. Geen idee.Een actieve deelnemer.![]()
Denk het wel. Ik woon op een rotsachtig eiland. Veel gaat dus via palen.“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Ah, dat is ook zo. Te duur en onpraktisch om alles in de grond aan te leggen.quote:Op dinsdag 9 december 2025 10:46 schreef laforest het volgende:
Denk het wel. Ik woon op een rotsachtig eiland. Veel gaat dus via palen.Een actieve deelnemer.![]()
Er is wel gas in Griekenland maar wij hebben hier geen gas.“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Wat was er zo geweldig aan?“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Laf bolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gewoon genoten omdat het mijn eerste bakkie pleur isquote:
En nu darmgymnastiekUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Succesquote:Op dinsdag 9 december 2025 10:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon genoten omdat het mijn eerste bakkie pleur is
En nu darmgymnastiek“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Straks naar kantoor zonder goed bakkie pleur, maar alleen matige nog net drinkbare koffieUw ADH vitamine Worst
Yeahhhhquote:
Geen koffie hier momenteel 🙄“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
SnotjandotieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gaat zeker nog een half uur duren“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Dat is te overzien.quote:Op dinsdag 9 december 2025 11:09 schreef laforest het volgende:
Gaat nog zeker nog een half uur durenEen actieve deelnemer.![]()
quote:Op dinsdag 9 december 2025 09:59 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de terugkoppelingquote:Op dinsdag 9 december 2025 10:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die komt er niet op want dit is geen vraag, maar een mededeling.quote:Op dinsdag 9 december 2025 10:15 schreef maily het volgende:
[..]
Jammer.
Maar je hebt t wel voor elkaar gekregen!quote:Goedemorgen, mijn collega heeft de melding uitgezet naar de vak afdeling, wij weten niet altijd hoe snel zij een melding kunnen oppakken, heel fijn dat u ons er op attent hebt gemaakt dat deze stenen niet goed waren neergelegd, dit doet zeker recht aan de bewuste vrouwen.
En alsnog heel erg bedankt voor uw melding!
Met vriendelijke groet,
***Ik heb er één en ik ben er trots op
Gouwe ouwequote:Op dinsdag 9 december 2025 11:14 schreef StevenHyde het volgende:
Hoi laforest, ben je iemand die een tijdje terug al deed posten en nu terug is. Of een kloon?![]()
![]()
Ik ben hier al rond de 20 jaar ofzo.quote:Op dinsdag 9 december 2025 11:14 schreef StevenHyde het volgende:
Hoi laforest, ben je iemand die een tijdje terug al deed posten en nu terug is. Of een kloon?
Fijne dag“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Ik ben vrij nieuw in DTS. Vandaar mijn oprechte vraag.quote:Op dinsdag 9 december 2025 11:30 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik ben hier al rond de 20 jaar ofzo.
Fijne dag![]()
Geeft ook niks. Ik ben ook nog 2 keer mod geweest op filosofie.quote:Op dinsdag 9 december 2025 11:31 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik ben vrij nieuw in DTS. Vandaar mijn oprechte vraag.
Men is online nog steeds boos over expeditie RobinsonThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
En de rest van die cacti zijn nog wel gezond? Jammer van die ene catus.“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Gelukkig maar. Ga je die cactus begraven?“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Dus geen grafsteen enzo? Wel mooi dat het weer de natuur ingaat.“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Ja ik zou em ook begraven. Gat in de tuin. Strooi je er wat kak tussen. En dichtmaken verder met zand.![]()
Geluk niet met 'cac'quote:Op dinsdag 9 december 2025 11:47 schreef StevenHyde het volgende:
Ja ik zou em ook begraven. Gat in de tuin. Strooi je er wat kak tussen. En dichtmaken verder met zand.“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
woon in een flat, dus geen tuin![]()
of ik moet het bij de onderburen doen
Uw ADH vitamine Worst
haha, ja snachts doen. Dan staat de politie de dag erna op de stoep en gaan ze die hele tijd uitspitten om te kijken of er lijken liggen begravenquote:Op dinsdag 9 december 2025 11:49 schreef hemarookworst het volgende:
woon in een flat, dus geen tuin![]()
of ik moet het bij de onderburen doen![]()
Hey Steven
Ik heb weer stroom gelukkig“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
O had je geen stroom. Dat is altijd vervelendWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik had idd geen stroom ivm werkzaamheden“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Hey Greys
Greys vindt alle mannenquote:![]()
![]()
Wel veel er zijn natuurlijk uitzonderingenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
moet jij kakken van Koffie?quote:Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Niks mis mee toch?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
drink je nooit koffie????quote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Het las niet heel vriendelijk bedoeld. Kan aan mij liggen. Game onquote:“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
jij vindt AI toch slecht?quote:Op dinsdag 9 december 2025 12:16 schreef mario390 het volgende:
de felene heeft nog meer hits
Bekijk deze YouTube-videoUw ADH vitamine Worst
Er stond een hartje achter. En Greys kent mijquote:Op dinsdag 9 december 2025 12:16 schreef laforest het volgende:
[..]
Het las niet heel vriendelijk bedoeld. Kan aan mij liggen. Game on
Snap ook niet wat er onvriendelijk aan is als je alle mannen lief vindt.
Er zijn er ook die alle vrouwen lief vinden, ook niets mis meeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Okay 👍🏻quote:Op dinsdag 9 december 2025 12:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er stond een hartje achter. En Greys kent mij
Snap ook niet war er onvriendelijk aan is als je alle mannen lief vindt.
Er zijn er ook die alle vrouwen lief vinden, ook niets mis mee“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Je kan ook overal drama van makenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik vind mannen en vrouwen lief
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik ook, alleen de ene wat meer dan de ander. En sommige helemaal nietquote:
tis soms net het echte levenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ja komt wel eng dichtbij hequote:
quote:
DotBolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zellufquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
JIj weer pppfffffquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Leuke he zo voor het einde van het jaarquote:Op dinsdag 9 december 2025 12:26 schreef StevenHyde het volgende:
Krijg zojuist de rekening van mijn nieuwe kroon binnen.
[ afbeelding ]
Ik las 'kloon'quote:Op dinsdag 9 december 2025 12:26 schreef StevenHyde het volgende:
Krijg zojuist de rekening van mijn nieuwe kroon binnen.
[ afbeelding ]Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hopelijk knapt die niet af als je iets hards bijt
![]()
BosBolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
MT bolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mijn noodkroon had ik idd al losgekregen 2 weken terug. Dus daag me niet uitquote:Op dinsdag 9 december 2025 12:29 schreef Dotteke het volgende:
Hopelijk knapt die niet af als je iets hards bijt![]()
![]()
...........................Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Had ik net al elders gezien Kree
Niet gekliktIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
IK h ad elders al geklikt ,maar niet geluisterdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
RestbolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
obolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ZiekWerewolf
Van achter aan mijn kriekWerewolf
lafbolkAL weer, arme jijquote:
Zegquote:
ik had btw de tekst ook niet verzonnendoet AI wel enzo, opzich ben ik het daar nog mee eens met AI
Beterschap mevrouwtje Pinnie!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik moet poepenquote:Op dinsdag 9 december 2025 12:39 schreef kree het volgende:
ik had btw de tekst ook niet verzonnendoet AI wel enzo, opzich ben ik het daar nog mee eens met AI
ja weet want dit sucks natuurlijk, maar toch klopt het wel in tekst, het loopt voor geen meter verder maar oke.quote:
Had er ook niet echt moeite voor gedaan.Do what you love, love what you do!![]()
Ja buik doet lastigquote:Werewolf
Je kriek?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nog even Mutske en dan kijken ze er naarquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kree die helemaal los gaan op AI @KoningWouter kijk danWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja sorry heb hier ff helemaal lol meequote:Op dinsdag 9 december 2025 12:44 schreef Dotteke het volgende:
Kree die helemaal los gaan op AI @:KoningWouter kijk dan
Werewolf
Ik moet hem bijna bij de gemeente aangevenquote:Op dinsdag 9 december 2025 12:40 schreef kree het volgende:
[..]
ja weet want dit sucks natuurlijk, maar toch klopt het wel in tekst, het loopt voor geen meter verder maar oke.
Had er ook niet echt moeite voor gedaan.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
zit me wel af te vragen wat ik er nu mee moet als live muzikant. hahaha het is niet zo slecht eigenlijk.Do what you love, love what you do!![]()
Vind hem wel grappig, deze wel geluisterdquote:
probeer maar wat joh ff voor de lol, ik vond er ook wel goeie bij zitten.quote:Op dinsdag 9 december 2025 12:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind hem wel grappig, deze wel geluisterdDo what you love, love what you do!![]()
Leuk taaltje hebben julliequote:Op dinsdag 9 december 2025 12:45 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
https://www.google.com/se(...)mobile&ie=UTF-8#ip=1
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: