Punten verzamelen is het doel, Bolken is het middel.quote:Op dinsdag 9 december 2025 09:23 schreef laforest het volgende:
Bolken of punten verzamelen wat is leuker?
Ik heb geen zin om een minnetje om te draaien om er een plusje van de makenquote:Op dinsdag 9 december 2025 09:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar je weet: met 2 minnetjes maak je 1 plus.
hmmms zij mag dat wel. of nouja ik sliep nog niet, maar elke keer als ik met haar bel duurt het paar uur enzo.quote:Op dinsdag 9 december 2025 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt gestoord dat mensen je midden in de nacht wakker bellen.
Dan maak je maar zin?quote:Op dinsdag 9 december 2025 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om een minnetje om te draaien om er een plusje van de maken
In ieder geval hersteld!quote:Op dinsdag 9 december 2025 09:12 schreef DJMO het volgende:
@:maily @:dotteke
Ze hebben de fout geruisloos hersteld
[ afbeelding ]
Dit was voor,
En zo ligt het nu:
[ afbeelding ]
Iedereen die met jou belt zit een paar uur aan de telefoon.quote:Op dinsdag 9 december 2025 09:26 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms zij mag dat wel. of nouja ik sliep nog niet, maar elke keer als ik met haar bel duurt het paar uur enzo.
quote:Op dinsdag 9 december 2025 09:27 schreef maily het volgende:
[..]
Iedereen die met jou belt zit een paar uur aan de telefoon.
Dus, heb je nog niet geslapen?quote:Op dinsdag 9 december 2025 09:26 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms zij mag dat wel. of nouja ik sliep nog niet, maar elke keer als ik met haar bel duurt het paar uur enzo.
Waarom belt ze haar vrijer niet?quote:Op dinsdag 9 december 2025 09:26 schreef kree het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 december 2025 09:40 schreef maily het volgende:
[..]
Waarom belt ze haar vrijer niet?
Of geef haar een abonnement hier, zitten altijd mensen om mee te kletsen.
quote:
Fijntjes?quote:Op dinsdag 9 december 2025 09:53 schreef DJMO het volgende:
Ik heb nog wel even fijntjes aan de gemeente laten weten dat ik een dank je wel of op z'n minst een terugkoppeling had verwacht na mijn melding
quote:Op dinsdag 9 december 2025 09:53 schreef DJMO het volgende:
Ik heb nog wel even fijntjes aan de gemeente laten weten dat ik een dank je wel of op z'n minst een terugkoppeling had verwacht na mijn melding
Ja, fijntjes. mijn letterlijke tekst was:quote:
Ik kan heel correct optreden hoor, zeker als ik dat doe vanuit mijn functie als ER FOK! Frontpagequote:Goedemorgen,
Ik heb geconstateerd dat de fout geruisloos is hersteld, waar ik op zich blij mee ben, want nu doet het recht aan de bewuste vrouwen.
Echter een korte terugkoppeling of een dank je wel voor het attenderen had ik op prijs gesteld.
Met vriendelijke groet,
Deze man leert snelquote:
Heer Scherfquote:Op dinsdag 9 december 2025 09:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kijk, deze man weet hoe het moet.
quote:Op dinsdag 9 december 2025 09:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, fijntjes. mijn letterlijke tekst was:
[..]
Ik kan heel correct optreden hoor, zeker als ik dat doe vanuit mijn functie als ER FOK! Frontpage
Dotjequote:
Meeliequote:
Ik ben benieuwd naar de terugkoppelingquote:Op dinsdag 9 december 2025 09:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, fijntjes. mijn letterlijke tekst was:
[..]
Ik kan heel correct optreden hoor, zeker als ik dat doe vanuit mijn functie als ER FOK! Frontpage
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |