Punten verzamelen is het doel, Bolken is het middel.quote:Op dinsdag 9 december 2025 09:23 schreef laforest het volgende:
Bolken of punten verzamelen wat is leuker?
Ik heb geen zin om een minnetje om te draaien om er een plusje van de makenquote:Op dinsdag 9 december 2025 09:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar je weet: met 2 minnetjes maak je 1 plus.
hmmms zij mag dat wel. of nouja ik sliep nog niet, maar elke keer als ik met haar bel duurt het paar uur enzo.quote:Op dinsdag 9 december 2025 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt gestoord dat mensen je midden in de nacht wakker bellen.
Dan maak je maar zin?quote:Op dinsdag 9 december 2025 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om een minnetje om te draaien om er een plusje van de maken
In ieder geval hersteld!quote:Op dinsdag 9 december 2025 09:12 schreef DJMO het volgende:
@:maily @:dotteke
Ze hebben de fout geruisloos hersteld
[ afbeelding ]
Dit was voor,
En zo ligt het nu:
[ afbeelding ]
Iedereen die met jou belt zit een paar uur aan de telefoon.quote:Op dinsdag 9 december 2025 09:26 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms zij mag dat wel. of nouja ik sliep nog niet, maar elke keer als ik met haar bel duurt het paar uur enzo.
quote:Op dinsdag 9 december 2025 09:27 schreef maily het volgende:
[..]
Iedereen die met jou belt zit een paar uur aan de telefoon.
Dus, heb je nog niet geslapen?quote:Op dinsdag 9 december 2025 09:26 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms zij mag dat wel. of nouja ik sliep nog niet, maar elke keer als ik met haar bel duurt het paar uur enzo.
Waarom belt ze haar vrijer niet?quote:Op dinsdag 9 december 2025 09:26 schreef kree het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 december 2025 09:40 schreef maily het volgende:
[..]
Waarom belt ze haar vrijer niet?
Of geef haar een abonnement hier, zitten altijd mensen om mee te kletsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |