Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
ik kan me nog goed herinneren dat je vroeger dat magazine van de intertoys kreeg? bestaat ook al niet meer.
en half jaar aan het kwijlen en bedelen van wat je van de sint wil hebben.
Die tijden zijn ook voorbij.Do what you love, love what you do!![]()
oja en daarna de vuurwerk folder, mag ook al niet meer. gvd wat een kut maatschappij.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
lekker
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
En dan proberen een zo lang mogelijke houtskrul te maken.quote:Op dinsdag 9 december 2025 08:58 schreef laforest het volgende:
[..]
Mijne is gefascineerd door nummers en tekenen van nummers.en dan slijpt hij steeds zijn potlood en kijkt hij naar de lengte van het slijpsel.
Een actieve deelnemer.![]()
moet dit eigenlijk in 40+ mss posten, maarja ach mag hier ook wel ff
Do what you love, love what you do!![]()
* gebrokenglas schuift zijn mok over tafel naar Dotteke en kijkt of Dotteke koffie bijschenkt...quote:Een actieve deelnemer.![]()
om het daarna in de fik te stekenquote:Op dinsdag 9 december 2025 09:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dan proberen een zo lang mogelijke houtskrul te maken.
quote:Op dinsdag 9 december 2025 09:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dan proberen een zo lang mogelijke houtskrul te maken.
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
als ik terug denk he, was eigenlijk best lief en verlegen jongetje, maar als ik dit vergelijk met de jeugd nu. of kindertjes he. die geen kwaad in de zin hebben. dan lijk ik haast wel de duivel ofzo
Helaas, geen koffiequote:Op dinsdag 9 december 2025 09:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas schuift zijn mok over tafel naar Dotteke en kijkt of Dotteke koffie bijschenkt...
Nee, heb net gepakt, geen zin terug naar de keuken te gaan![]()
En je hebt mij vannacht gebolkt, je verdiend het ook niet nanananananaaaaaaaaaaa
Ow, heb ik weer min puntjes te pakkenquote:Op dinsdag 9 december 2025 09:08 schreef Dotteke het volgende:
Nee, heb net gepakt, geen zin terug naar de keuken te gaan![]()
En je hebt mij vannacht gebolkt, je verdiend het ook niet nanananananaaaaaaaaaaa
Oei
Een actieve deelnemer.![]()
Dat nog net niet, maar koffie zit er even niet in. Ben te diep gebolktquote:Op dinsdag 9 december 2025 09:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow, heb ik weer min puntjes te pakken
OeiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
* gebrokenglas krabt aan zijn hoofd en denkt na hoe hij dit weer kan rechttrekken. Misschien met het aanbieden van een koekje bij haar koffie.quote:Op dinsdag 9 december 2025 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat nog net niet, maar koffie zit er even niet in. Ben te diep gebolktEen actieve deelnemer.![]()
Netjes, dat heb je goed voor elkaar gekregenquote:Op dinsdag 9 december 2025 09:12 schreef DJMO het volgende:
@:maily @:dotteke
Ze hebben de fout geruisloos hersteld
[ afbeelding ]
Dit was voor,
En zo ligt het nu:
[ afbeelding ]
Een bolkje hier en daar minder zou al een stap in de goede richting zijnquote:Op dinsdag 9 december 2025 09:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas krabt aan zijn hoofd en denkt na hoe hij dit weer kan rechttrekken. Misschien met het aanbieden van een koekje bij haar koffie.
Dat wordt wel lastig, want ik moet ook punten pakken. Het zijn conflicterende dingen.quote:Op dinsdag 9 december 2025 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een bolkje hier en daar minder zou al een stap in de goede richting zijnEen actieve deelnemer.![]()
Niets moet natuurlijkquote:Op dinsdag 9 december 2025 09:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat wordt wel lastig, want ik moet ook punten pakken. Het zijn conflicterende dingen.
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: