Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
ik kan me nog goed herinneren dat je vroeger dat magazine van de intertoys kreeg? bestaat ook al niet meer.
en half jaar aan het kwijlen en bedelen van wat je van de sint wil hebben.
Die tijden zijn ook voorbij.Do what you love, love what you do!![]()
oja en daarna de vuurwerk folder, mag ook al niet meer. gvd wat een kut maatschappij.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
lekker
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
En dan proberen een zo lang mogelijke houtskrul te maken.quote:Op dinsdag 9 december 2025 08:58 schreef laforest het volgende:
[..]
Mijne is gefascineerd door nummers en tekenen van nummers.en dan slijpt hij steeds zijn potlood en kijkt hij naar de lengte van het slijpsel.
Een actieve deelnemer.![]()
moet dit eigenlijk in 40+ mss posten, maarja ach mag hier ook wel ff
Do what you love, love what you do!![]()
* gebrokenglas schuift zijn mok over tafel naar Dotteke en kijkt of Dotteke koffie bijschenkt...quote:Een actieve deelnemer.![]()
om het daarna in de fik te stekenquote:Op dinsdag 9 december 2025 09:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dan proberen een zo lang mogelijke houtskrul te maken.
quote:Op dinsdag 9 december 2025 09:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dan proberen een zo lang mogelijke houtskrul te maken.
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
als ik terug denk he, was eigenlijk best lief en verlegen jongetje, maar als ik dit vergelijk met de jeugd nu. of kindertjes he. die geen kwaad in de zin hebben. dan lijk ik haast wel de duivel ofzo
Helaas, geen koffiequote:Op dinsdag 9 december 2025 09:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas schuift zijn mok over tafel naar Dotteke en kijkt of Dotteke koffie bijschenkt...
Nee, heb net gepakt, geen zin terug naar de keuken te gaan![]()
En je hebt mij vannacht gebolkt, je verdiend het ook niet nanananananaaaaaaaaaaa
Ow, heb ik weer min puntjes te pakkenquote:Op dinsdag 9 december 2025 09:08 schreef Dotteke het volgende:
Nee, heb net gepakt, geen zin terug naar de keuken te gaan![]()
En je hebt mij vannacht gebolkt, je verdiend het ook niet nanananananaaaaaaaaaaa
Oei
Dat nog net niet, maar koffie zit er even niet in. Ben te diep gebolktquote:Op dinsdag 9 december 2025 09:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow, heb ik weer min puntjes te pakken
OeiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
* gebrokenglas krabt aan zijn hoofd en denkt na hoe hij dit weer kan rechttrekken. Misschien met het aanbieden van een koekje bij haar koffie.quote:Op dinsdag 9 december 2025 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat nog net niet, maar koffie zit er even niet in. Ben te diep gebolktEen actieve deelnemer.![]()
Netjes, dat heb je goed voor elkaar gekregenquote:Op dinsdag 9 december 2025 09:12 schreef DJMO het volgende:
@:maily @:dotteke
Ze hebben de fout geruisloos hersteld
[ afbeelding ]
Dit was voor,
En zo ligt het nu:
[ afbeelding ]
Een bolkje hier en daar minder zou al een stap in de goede richting zijnquote:Op dinsdag 9 december 2025 09:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas krabt aan zijn hoofd en denkt na hoe hij dit weer kan rechttrekken. Misschien met het aanbieden van een koekje bij haar koffie.
Dat wordt wel lastig, want ik moet ook punten pakken. Het zijn conflicterende dingen.quote:Op dinsdag 9 december 2025 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een bolkje hier en daar minder zou al een stap in de goede richting zijnEen actieve deelnemer.![]()
Niets moet natuurlijkquote:Op dinsdag 9 december 2025 09:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat wordt wel lastig, want ik moet ook punten pakken. Het zijn conflicterende dingen.
Puntjes pakken. Belangrijk natuurlijkquote:Op dinsdag 9 december 2025 09:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat wordt wel lastig, want ik moet ook punten pakken. Het zijn conflicterende dingen.
Bolk!quote:Op dinsdag 9 december 2025 09:17 schreef laforest het volgende:
[..]
Puntjes pakken. Belangrijk natuurlijkEen actieve deelnemer.![]()
Ja, dan is het duidelijk GG dan zijn de punten toch belangrijker voor je dan onze bolkschapquote:
Nou nee, dat ook weer niet.quote:Op dinsdag 9 december 2025 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dan is het duidelijk GG dan zijn de punten toch belangrijker voor je dan onze bolkschap
Het blokt er toch wel op. Maar goed, ik kan het dragen. ALleen geen koffie meerquote:
denk beter andere topic eigenlijk. maakt het mij geen reet uit, maar oke ik wil het spel niet verstoren.Do what you love, love what you do!![]()
Heb jij nu nog helemaal niet geslapen?quote:Op dinsdag 9 december 2025 09:19 schreef kree het volgende:
hmms denk ga ik hier kletsen of switch ik ff. `lolWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het spel is al verstoord door GG en Lafquote:Op dinsdag 9 december 2025 09:20 schreef kree het volgende:
denk beter andere topic eigenlijk. maakt het mij geen reet uit, maar oke ik wil het spel niet verstoren.![]()
jawel maar niet lang. door belletje van vriendin.quote:Op dinsdag 9 december 2025 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb jij nu nog helemaal niet geslapen?Do what you love, love what you do!![]()
een of de vriendin dus, niet als in de zin van date ermee. maar als vrienden, maar snap je wel.Do what you love, love what you do!![]()
Nee, we spelen juist het spel. Bolk!quote:Op dinsdag 9 december 2025 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het spel is al verstoord door GG en Laf
quote:Op dinsdag 9 december 2025 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het spel is al verstoord door GG en Laf![]()
daarom dus, ik ga ff naar anderequote:Op dinsdag 9 december 2025 09:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, we spelen juist het spel. Bolk!
Echt gestoord dat mensen je midden in de nacht wakker bellen.quote:Op dinsdag 9 december 2025 09:20 schreef kree het volgende:
[..]
jawel maar niet lang. door belletje van vriendin.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
- .... liggen op de loerquote:Op dinsdag 9 december 2025 09:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, we spelen juist het spel. Bolk!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bolken of punten verzamelen wat is leuker?“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Punten verzamelen is het doel, Bolken is het middel.quote:Op dinsdag 9 december 2025 09:23 schreef laforest het volgende:
Bolken of punten verzamelen wat is leuker?Een actieve deelnemer.![]()
Ik heb geen zin om een minnetje om te draaien om er een plusje van de makenquote:Op dinsdag 9 december 2025 09:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar je weet: met 2 minnetjes maak je 1 plus.
hmmms zij mag dat wel. of nouja ik sliep nog niet, maar elke keer als ik met haar bel duurt het paar uur enzo.quote:Op dinsdag 9 december 2025 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt gestoord dat mensen je midden in de nacht wakker bellen.Do what you love, love what you do!![]()
YeahhhhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan maak je maar zin?quote:Op dinsdag 9 december 2025 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om een minnetje om te draaien om er een plusje van de maken
To bolk or not to bolk that is the bolk“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
In ieder geval hersteld!quote:Op dinsdag 9 december 2025 09:12 schreef DJMO het volgende:
@:maily @:dotteke
Ze hebben de fout geruisloos hersteld
[ afbeelding ]
Dit was voor,
En zo ligt het nu:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Iedereen die met jou belt zit een paar uur aan de telefoon.quote:Op dinsdag 9 december 2025 09:26 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms zij mag dat wel. of nouja ik sliep nog niet, maar elke keer als ik met haar bel duurt het paar uur enzo.![]()
quote:Op dinsdag 9 december 2025 09:27 schreef maily het volgende:
[..]
Iedereen die met jou belt zit een paar uur aan de telefoon.
Dus, heb je nog niet geslapen?quote:Op dinsdag 9 december 2025 09:26 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms zij mag dat wel. of nouja ik sliep nog niet, maar elke keer als ik met haar bel duurt het paar uur enzo.
Is dat diezelfde die al zo vaak beld waar jij gek op bent? Of wasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alstu. Ik weet niet of mijn koffie qua kwaliteit op kan tegen de koffie van je vrouw...Een actieve deelnemer.![]()
Die van mijn vrouw is wel erg lekker
Waarom belt ze haar vrijer niet?quote:Op dinsdag 9 december 2025 09:26 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms zij mag dat wel. of nouja ik sliep nog niet, maar elke keer als ik met haar bel duurt het paar uur enzo.
Of geef haar een abonnement hier, zitten altijd mensen om mee te kletsen.![]()
quote:Op dinsdag 9 december 2025 09:40 schreef maily het volgende:
[..]
Waarom belt ze haar vrijer niet?
Of geef haar een abonnement hier, zitten altijd mensen om mee te kletsen.
BosBolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
quote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
* MooieTop6 gooit wat koffie in DTSIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hey MT
Met koffie gooien is nooit goedWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb nog wel even fijntjes aan de gemeente laten weten dat ik een dank je wel of op z'n minst een terugkoppeling had verwacht na mijn melding
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Fijntjes?quote:Op dinsdag 9 december 2025 09:53 schreef DJMO het volgende:
Ik heb nog wel even fijntjes aan de gemeente laten weten dat ik een dank je wel of op z'n minst een terugkoppeling had verwacht na mijn melding
quote:Op dinsdag 9 december 2025 09:53 schreef DJMO het volgende:
Ik heb nog wel even fijntjes aan de gemeente laten weten dat ik een dank je wel of op z'n minst een terugkoppeling had verwacht na mijn melding![]()
![]()
Ja, fijntjes. mijn letterlijke tekst was:quote:Ik kan heel correct optreden hoor, zeker als ik dat doe vanuit mijn functie als ER FOK! Frontpagequote:Goedemorgen,
Ik heb geconstateerd dat de fout geruisloos is hersteld, waar ik op zich blij mee ben, want nu doet het recht aan de bewuste vrouwen.
Echter een korte terugkoppeling of een dank je wel voor het attenderen had ik op prijs gesteld.
Met vriendelijke groet,
Deze man leert snelquote:
Heer Scherfquote:Op dinsdag 9 december 2025 09:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kijk, deze man weet hoe het moet.
quote:Op dinsdag 9 december 2025 09:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, fijntjes. mijn letterlijke tekst was:
[..]
Ik kan heel correct optreden hoor, zeker als ik dat doe vanuit mijn functie als ER FOK! Frontpage![]()
![]()
Dotjequote:
Meeliequote:
Ik ben benieuwd naar de terugkoppelingquote:Op dinsdag 9 december 2025 09:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, fijntjes. mijn letterlijke tekst was:
[..]
Ik kan heel correct optreden hoor, zeker als ik dat doe vanuit mijn functie als ER FOK! Frontpage“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars
Forum Opties Forumhop: Hop naar: