Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
jij mocht openen hequote:
niet ze gaan peter niet uitsluitenquote:Op maandag 8 december 2025 19:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Eens zien hoe slim de ratten zijn
Echt? Ik probeerde te openen maanrsnap daar niets van dus terug gekliktquote:
Tjaquote:Op maandag 8 december 2025 19:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet ze gaan peter niet uitsluiten
niet zo slim
geeft niksquote:Op maandag 8 december 2025 19:39 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Echt? Ik probeerde te openen maanrsnap daar niets van dus terug gekliktDeed ik iets fout
Hahaha . Diego die iets zal doenquote:Op maandag 8 december 2025 19:42 schreef schetterklep het volgende:
Flo the powerboyEens kijken wat Diego de sportman kan
lang en lichter zal makkelijker zijn dan klein of dikkerquote:Op maandag 8 december 2025 19:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Volgens mij is dit gemakkelijker met langere benen
Die snap ik niet zo. Diego is slanker en gespierder volgens mij. Met been en buikspieren moet je dit wel volhoudenquote:Op maandag 8 december 2025 19:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hahaha . Diego die iets zal doen
Jepquote:Op maandag 8 december 2025 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
lang en lichter zal makkelijker zijn dan klein of dikker
Ja, dat duurde niet heel lang iddquote:Op maandag 8 december 2025 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie een
ik moet poepen gezicht![]()
en waar is @:Chocofan en @:Chanel5
Als je dat gezicht trekt bij je stoelgang moet je meer vezeltjes eten en meer water drinkenquote:Op maandag 8 december 2025 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie een
ik moet poepen gezicht![]()
en waar is @:Chocofan en @:Chanel5
het is een complotquote:
Of dagelijks 1 of 1 zakjes Movicolonquote:Op maandag 8 december 2025 19:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als je dat gezicht trekt bij je stoelgang moet je meer vezeltjes eten en meer water drinken![]()
hij gaat het nog bezurenquote:
Ja die helpen ook een beetje iddquote:Op maandag 8 december 2025 19:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Of dagelijks 1 of 1 zakjes Movicolon
quote:Op maandag 8 december 2025 19:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dit is toch nog de novembergroep?
ik heb het idee dat hij niet verwacht had dat Deisy met hem verder wildequote:
Juliaquote:Op maandag 8 december 2025 19:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jep
Eens zien
Een nieuwe dynamiek lijkt me wel leuk kijken
dat riep ik vorige week alquote:Op maandag 8 december 2025 19:51 schreef spapaars het volgende:
De Ratten kunnen nooit meer winnen, en toch besluiten de groep die eerste staat uit te sluiten.
Zeg rattenstreken ism met de Febo.
Ze hadden tactisch gezien de 4e moeten uitsluiten om nog een plaatsje te kunnen stijgen.
ze speelt bijna niksquote:Op maandag 8 december 2025 19:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik weet niet wat ik van Daisy (die "ouwe") moet vinden
Ze is pittig... maar tja
Anderhalf bond wegquote:Op maandag 8 december 2025 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Julia
Floris
Roma
Fatima
winnaar
verliezer
ruimt lekker op
Zeg! Zit je me nou lekker te maken?!quote:Op maandag 8 december 2025 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Julia
Floris
Roma
Fatima
winnaar
verliezer
ruimt lekker op
Geen probleem.quote:Op maandag 8 december 2025 19:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Anderhalf bond weg
En dan weten ze alsnog de loods weer te vullen
Ja...quote:Op maandag 8 december 2025 19:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geen probleem.
Anders bellen ze gewoon wat oud-bewoners.
de ratten gaan dan expres verliezenquote:Op maandag 8 december 2025 20:01 schreef KinKiJan het volgende:
Waarom zouden de vossen nu de ratten uit willen dagen?!
Haha, 'expres'quote:Op maandag 8 december 2025 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
de ratten gaan dan expres verliezen
Wat van de competitie een lachertje maakt.quote:Op maandag 8 december 2025 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
de ratten gaan dan expres verliezen
1x gezien, was op de achtergrond.quote:Op maandag 8 december 2025 20:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Ah, dat wordt op tv volledig buiten beeld gehouden dus. Het roken.
Geen verrassingquote:Op maandag 8 december 2025 20:04 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op maandag 8 december 2025 20:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Statistisch gezien zou dat wel moeten jaquote:Op maandag 8 december 2025 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
er zijn er volgens mij best wat die roken
Koortslip?quote:Op maandag 8 december 2025 20:06 schreef Scottie16 het volgende:
Roma is een deelnemer aan het televisieprogramma "De Bondgenoten", specifiek in het team de 'Gieren' in de editie van 2025. Ze is 25 jaar, woont bij haar ouders in Assendelft en wil graag op zichzelf wonen, maar moest het programma helaas verlaten door acute gezondheidsproblemen.
okeequote:Op maandag 8 december 2025 20:06 schreef Scottie16 het volgende:
Roma is een deelnemer aan het televisieprogramma "De Bondgenoten", specifiek in het team de 'Gieren' in de editie van 2025. Ze is 25 jaar, woont bij haar ouders in Assendelft en wil graag op zichzelf wonen, maar moest het programma helaas verlaten door acute gezondheidsproblemen.
Gezellige gozer, ging tijdens dat verkleedfeestje sporten.quote:Op maandag 8 december 2025 20:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
Die Diego is deze maand echt alleen maar opvulling geweest, die had echt een makkie
met niets doen
Hilversum?quote:Op maandag 8 december 2025 20:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
Postcodetruck stond vandaag bij de Witte Bergen
er komt een soort RLS volgens mij op videoland waar Jaap aan mee doetquote:Op maandag 8 december 2025 20:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Uhu, heb daar jaren geleden eens een feestje gehad met een Goudenkooi-meeting
Ja heb je gezien zijn nieuwe uiterlijkquote:Op maandag 8 december 2025 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
er komt een soort RLS volgens mij op videoland waar Jaap aan mee doet
Kan ik mij nog herinneren, je was er dus bij.quote:Op maandag 8 december 2025 20:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Uhu, heb daar jaren geleden eens een feestje gehad met een Goudenkooi-meeting
quote:Op maandag 8 december 2025 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
er komt een soort RLS volgens mij op videoland waar Jaap aan mee doet
hij ziet er uitquote:Op maandag 8 december 2025 20:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja heb je gezien zijn nieuwe uiterlijk![]()
![]()
dat nare ding(mannelijke bff van Jane) doet ook mee zag ikquote:Op maandag 8 december 2025 20:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vandaag trailer voor uitgekomen:
RLS / [Videoland] House of Villains
King Faisel inderdaadquote:Op maandag 8 december 2025 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat nare ding(mannelijke bff van Jane) doet ook mee zag ik
Ik dacht in dbg 🤣quote:Op maandag 8 december 2025 20:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Weet niet waar jij je deriere hebt geplaatst
ja diego is zieluggggquote:
Ja was loos met hem?quote:
nou deze dieren kun je ook als je het niet weet wel bedenkenquote:
Waar staat dit?quote:Op maandag 8 december 2025 20:06 schreef Scottie16 het volgende:
Staat daar vaker geparkeerd rondom Kerst. Vlak bij de DGK en nu LLDL villa's. Maar heeft niets met elkaar te maken.quote:Op maandag 8 december 2025 20:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
Postcodetruck stond vandaag bij de Witte Bergen
Boos dat de Ratten categorie Rekenen niet hebben overgelaten voor Erik, ondanks eerder gemaakte afspraken.quote:Op maandag 8 december 2025 20:01 schreef KinKiJan het volgende:
Dat was een maandje of zo geleden, toen ze enorm veel pijn had. Toen is ze even een dagje eruit geweest.quote:
Die was er een vorige keer toch al uitgehaald? Het kwam wat raar over vond ik:quote:Op dinsdag 9 december 2025 03:49 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Boos dat de Ratten categorie Rekenen niet hebben overgelaten voor Erik, ondanks eerder gemaakte afspraken.
Ik gun Peter die ton wel. En dit hoort ook bij het spel.quote:Op maandag 8 december 2025 19:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet ze gaan peter niet uitsluiten
niet zo slim
Waarom?quote:Op maandag 8 december 2025 19:51 schreef spapaars het volgende:
De Ratten kunnen nooit meer winnen, en toch besluiten de groep die eerste staat uit te sluiten.
Zeg rattenstreken ism met de Febo.
Ze hadden tactisch gezien de 4e moeten uitsluiten om nog een plaatsje te kunnen stijgen.
Ze denken daarvan zeker te kunnen winnen. Taal. Bij de andere bondjes zijn ze daar niet zeker van.quote:Op maandag 8 december 2025 20:01 schreef KinKiJan het volgende:
Helemaal in het begin was hier best veel heibel over, want dat moest van het budget af en niet het hele bondje was het dan eens met het sponsoren van die dure hobby van 1 deelnemer. Vanaf de 4de cyclus of zo is het buiten beeld gebleven. Geen idee of hier nog onderling heibel over is.quote:Op maandag 8 december 2025 20:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
1x gezien, was op de achtergrond.
Ratten doe niet mee aan de knockouts. Als de ratten voor de knockouts 1e staan is 1 van hen sowieso finalist. Zo niet, dan geen knockouts, maar ook niemand weg sturen.quote:Op dinsdag 9 december 2025 11:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
1 afval-ronde minder om een eventuele finale te mogen spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op dinsdag 9 december 2025 11:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ratten doe niet mee aan de knockouts. Als de ratten voor de knockouts 1e staan is 1 van hen sowieso finalist. Zo niet, dan geen knockouts, maar ook niemand weg sturen.OK bedankt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maakt die hele rattenverzinsel nog belachelijker.
Het heeft het spel teveel beïnvloed.
Het lijkt erop dat Febo op die manier meer controle over het spel heeft.
Daarmee verloren de Vossen hun eerste plaats aan de Slangen.
dan klopt je beredenering niet want de slangen zijn vaker uitgesloten dan de vossenquote:Op dinsdag 9 december 2025 11:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
OK bedankt.
Maakt die hele rattenverzinsel nog belachelijker.
Het heeft het spel teveel beïnvloed.
Het lijkt erop dat Febo op die manier meer controle over het spel heeft.
Daarmee verloren de Vossen hun eerste plaats aan de Slangen.
Begrijp niet wat je bedoelt. De ratten mogen niet meedoen met de knock-outs, dus die kunnen toch niet de finale gaan spelen. En ze kunnen niet weggestemd worden. Er is geen risico voor hen om onderaan te eindigen. Dus is er geen reden om de gieren uit te dagen om een plekje hoger te eindigen.quote:Op dinsdag 9 december 2025 11:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
1 afval-ronde minder om een eventuele finale te mogen spelen.
als ze vanaf vorige week een andere aanpak hadden gevolgd hadden ze nu bijna boven aan kunnen staanquote:Op dinsdag 9 december 2025 12:11 schreef Gia het volgende:
[..]
Begrijp niet wat je bedoelt. De ratten mogen niet meedoen met de knock-outs, dus die kunnen toch niet de finale gaan spelen. En ze kunnen niet weggestemd worden. Er is geen risico voor hen om onderaan te eindigen. Dus is er geen reden om de gieren uit te dagen om een plekje hoger te eindigen.
Denk het niet, want ze verliezen alles. Denk niet dat iemand ze volgende cyclus vrijwillig in hun bondje wil.quote:Op dinsdag 9 december 2025 12:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
als ze vanaf vorige week een andere aanpak hadden gevolgd hadden ze nu bijna boven aan kunnen staan
Afgelopen uitdaging speelde Fadi tegen Marlijn rekenen.quote:Op dinsdag 9 december 2025 09:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die was er een vorige keer toch al uitgehaald? Het kwam wat raar over vond ik:
Vossen: "Wij dagen jullie uit"
Ratten: "Dan sluiten wij jullie uit"
Vossen: "Oh vuilen ratten! Mes in onze rug!"
Mix en match was leuk geweest als de Ratten de rest hadden mogen verwisselen. Anders was de hele essentie van 'Ratten' verloren gegaan.quote:Op dinsdag 9 december 2025 10:56 schreef King_Merc het volgende:
Jammer dat er niet een mix en match er in werd gegooid , waarbij de 2 ratten van plek moeten wisselen met 2 anderen van 2 andere bondjes… (had mooie tv opgeleverd ) (zeker in de laatste week )
Ah, denk dat het niet meer zo opvalt als die boos zijn, Fatima flipt al de pan uit bij de aap uit de mouw zodra de rapen gaar zijn en de poppen dansen als iemand een kastdeur open laat staanquote:
Fadi doet het de laatste opdrachten wel goedquote:Op dinsdag 9 december 2025 12:15 schreef Gia het volgende:
[..]
Denk het niet, want ze verliezen alles. Denk niet dat iemand ze volgende cyclus vrijwillig in hun bondje wil.
Het ding is dat het spelen om punten te veel beïnvloed wordt door twee rare gasten.quote:Op dinsdag 9 december 2025 12:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan klopt je beredenering niet want de slangen zijn vaker uitgesloten dan de vossen
Dat ben ik met je eensquote:Op dinsdag 9 december 2025 12:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het ding is dat het spelen om punten te veel beïnvloed wordt door twee rare gasten.
En nu al die complotten die spelen.
Eens, het is geen leuke toevoeging aan 't programma, hoewel ik het uitsluiten wel kan waarderen. Ik zie dan liever meer tussentijdse spellen waarmee ze een geheime opdracht moeten doen of zo, waarmee ze dan een bondje uit kunnen sluiten. Willekeurig welk bondje. Ook een bondje wat al eerder uitgesloten was, waar je bijvoorbeeld iets tegen hebt. Heibel in de tent!!quote:Op dinsdag 9 december 2025 12:42 schreef spapaars het volgende:
Het ding is dat het spelen om punten te veel beïnvloed wordt door twee rare gasten.
En nu al die complotten die spelen.
Diégo doet nergens aan mee.quote:Op dinsdag 9 december 2025 12:40 schreef freaky40 het volgende:
Snap ook niet waarom vadsige Fadi het deed. Diego had dit gewoon genaild. Erik had deze opdracht sowieso niet gehaald met die lang stelten van hem.
Hij is in rouw, hè!quote:Op dinsdag 9 december 2025 12:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Diégo doet nergens aan mee.
Ik vraag me af waarom hij daar is.
Het is een einzelgänger
Dan is hij dat al een aantal weken (gezien de week dat ze achterlopen op tv)quote:
Dat denk ik ook, helaas wel 2 nieuwe deelnemers minder.quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:57 schreef freaky40 het volgende:
Overigens denk ik dat het experiment met die Ratten net als de Zwarte Schapen naar de eeuwige jachtvelden worden geschoten aan het eind van deze cyclus. Denk dat ze weer terug gaan naar normaal.
Maar als Fleuris wint en de vossen laatste worden, zijn het er dus maar hooguit 3, met Diego 4. Als ze dan teruggaan naar 16, dan komt/komen er 1, misschien 2 nieuwen.quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:06 schreef freaky40 het volgende:
Sowieso benieuwd naar de quitters deze maand, Fleuris, Roma, Fatima en ik denk Diego ook wel. Buiten de winnaar en verliezer, maar als de Vossen laatste worden dan gaat Fatima sowieso. Peter en Julia zullen wel wéér blijven terwijl zij ook al zo vaak hebben aangegeven te willen vertrekken na een cyclus....
volgens mij gaat Juliaquote:Op dinsdag 9 december 2025 14:11 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar als Fleuris wint en de vossen laatste worden, zijn het er dus maar hooguit 3, met Diego 4. Als ze dan teruggaan naar 16, dan komt/komen er 1, misschien 2 nieuwen.
Een complete 5e bondje zou wel mogen.quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, helaas wel 2 nieuwe deelnemers minder.
Ik vraag me af wat Floris gaat doen als hij de finale weer verliest (vreemd dat hij er altijd vanuit gaat dat hij die wel speelt). Gaat hij na de zomer met kerstvakantie? En komt hij dan gewoon weer terug?quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:22 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat het dus wel mee valt met die quitters en je zou verwachten dat er in december veel mensen naar huis willen. En voor het programma ook leuker om veel nieuwe deelnemers toe te voegen in de maand december, zeker nu ze ook op zaterdag uitzenden.
Tegen de tijd dat hij echt thuiskomt, zal zijn vriendin/toekomstige vrouw die honderdduizend al met plezier hebben uitgegeven.quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:50 schreef freaky40 het volgende:
Hopelijk niet zeg. Die gast heeft echt geen leven.
Laat ze eens een cyclus doen waarbij elk team elke week een mix en match moet doen doormiddel van kokers pakken.quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:57 schreef freaky40 het volgende:
Overigens denk ik dat het experiment met die Ratten net als de Zwarte Schapen naar de eeuwige jachtvelden worden geschoten aan het eind van deze cyclus. Denk dat ze weer terug gaan naar normaal.
was voor mij toen punt om te stoppen met DGK - kokhalzend voor de TV: mij niet bellenquote:Op maandag 8 december 2025 20:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gaat daar een cursus "rol door je eigen kots"
Het was een wake-upcall dat alles nogal nep is.quote:Op dinsdag 9 december 2025 17:14 schreef Giggio het volgende:
[..]
was voor mij toen punt om te stoppen met DGK - kokhalzend voor de TV: mij niet bellen
het was gewoon ranzig en voor iemand met een 'kots'-fobie de bekende kotsdruppel die de kotsemmer deed overlopenquote:
erik weet alleen wat in zijn straatje pastquote:Op dinsdag 9 december 2025 19:33 schreef KinKiJan het volgende:
Erik normaal een kei in een kennisquiz? Zou hij kei-slecht bedoelen
Haha yup, en denkt te weten wat in een ander straatje ligtquote:Op dinsdag 9 december 2025 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
erik weet alleen wat in zijn straatje past
en nu moet ze huilenquote:Op dinsdag 9 december 2025 19:40 schreef KinKiJan het volgende:
Hoezo namens Lisa, kan ze dat zelf niet?
oh Angelo zegt het ook al
Heb promo gezien, het wordt nog veel erger.quote:Op dinsdag 9 december 2025 19:43 schreef greysbones het volgende:
oh mijn hemel
Floris had niet mogen zeggen
jullie hebben al 8 proeven de kans gehad![]()
![]()
Zeer vermoeiend is ze.quote:Op dinsdag 9 december 2025 19:45 schreef greysbones het volgende:
is een man direct
en komt verhaal halen
heeft mevrouw weer geen zin
Er stond ook iemand aan de deur te luisteren.quote:Op dinsdag 9 december 2025 19:47 schreef Chanel5 het volgende:
Dan moet je in je eigen kamer het er niet met Mercedes over hebben want die lult het dus door.
Roma had gewoon moeten zeggen; Hoeveel maanden heb jij de kans gehad om ton te winnen?quote:Op dinsdag 9 december 2025 19:43 schreef greysbones het volgende:
oh mijn hemel
Floris had niet mogen zeggen
jullie hebben al 8 proeven de kans gehad![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 december 2025 19:53 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Roma had gewoon moeten zeggen; Hoeveel maanden heb jij de kans gehad om ton te winnen?
En door...
nee johquote:Op dinsdag 9 december 2025 19:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Inderdaad, hadden we dit gedoe ook niet hoeven doorstaan
Het allerbeste was gewoon geweest als ze na de zomervakantie gewoon weer naar groep 5 was gegaanquote:Op dinsdag 9 december 2025 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee joh
Roma zeikt veel liever achteraf
een juf die liever roddelt met alles en iedereen maar zodra iemand verhaal haalt geeft ze niet thuisquote:Op dinsdag 9 december 2025 19:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Het allerbeste was gewoon geweest als ze na de zomervakantie gewoon weer naar groep 5 was gegaan![]()
Was het niet Serena die tegen haar zei dat ze dat wel kon vergeten ?quote:Op dinsdag 9 december 2025 19:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Het allerbeste was gewoon geweest als ze na de zomervakantie gewoon weer naar groep 5 was gegaan![]()
Beste anticonceptiemiddel, de kans dat je ooit met zo'n juf te maken krijgt is wel een knip in de kabels waardquote:Op dinsdag 9 december 2025 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
een juf die liever roddelt met alles en iedereen maar zodra iemand verhaal haalt geeft ze niet thuis
de ouders staan vast te poppelen
Kan goed, heb na de zomer even niet gekeken. Was het beuquote:Op dinsdag 9 december 2025 20:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was het niet Serena die tegen haar zei dat ze dat wel kon vergeten ?
Is dit bijna Missionaris?quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:00 schreef spapaars het volgende:
Die bijdehande Floris.
18, geestlijk een pensionaris.
Die wangen......HAMSTERENNNNNquote:Op dinsdag 9 december 2025 20:02 schreef greysbones het volgende:
sorry maar vindt echt dat Roma een dikke kop krijgt
maar ook niet een beetje hequote:
En ook gewoon ontkennen.quote:
Hij is gek op Choco.quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef ChocoFan het volgende:
Smeerlap op verschillende niveau's. Enge Erik.
Die is niet meer Erik Engerdquote:Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef ChocoFan het volgende:
Smeerlap op verschillende niveau's. Enge Erik.
hij maakt lichtplannen hoorquote:Op dinsdag 9 december 2025 20:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Net of Erik daar ook echt verstand van zou hebben, design.
Ja dat dus, hij bedoelt waarschijnlijk meer geordendquote:Op dinsdag 9 december 2025 20:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kijk alleen al naar zijn ruitjesblousequote:Op dinsdag 9 december 2025 20:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Juist. Echt hoor. Hij wil gewoon zijn zin krijgen, klein kutkind is het.quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kijk alleen al naar zijn ruitjesblouse
of juist niet, en kikt ze hier opquote:Op dinsdag 9 december 2025 20:32 schreef StephanL het volgende:
Marlijn is ook genezen van Fadi na morgen
Marlijn is stront verliefd (op haar broerquote:Op dinsdag 9 december 2025 20:32 schreef StephanL het volgende:
Marlijn is ook genezen van Fadi na morgen
Jan wordt bijgepraat in het vliegtuig, en kan weer stiekem snerenquote:Op dinsdag 9 december 2025 23:18 schreef Li0nHeart het volgende:
En Jan is onderweg naar huis, dus wellicht is hij nog op tijd voor de finale.
Dat heeft iedereen daar, de dames janken ook om niks of schieten uit hun panty. Het is denk ik ook wel wat snel gebeurd als je met 16 man in één beperkte omgeving zit. Gewoon menselijk.quote:Op woensdag 10 december 2025 00:24 schreef Cirilico het volgende:
Nou wat een gezeik weer van iedereen over en weer.
En Floris en Angelo zijn me iets te snel agressief.
Het gaat ook om niks steeds. Niet even een knuffel gekregen en gezegd dat een maand aan opdrachten kennelijk niet genoeg was om veel punten te scoren; mimimimi (Roma). Niet zelf even gaan vragen hoe/wat (Lisa, mimimimi) maar een ander (Chess) het laten opknappen. En als iemand (Mercedes) dan ongevraagd aangeeft dat een ander (Roma) iets niet leuk vond meteen opgefokt verhaal gaan halen (Floris).quote:Op woensdag 10 december 2025 00:24 schreef Cirilico het volgende:
Nou wat een gezeik weer van iedereen over en weer.
En Floris en Angelo zijn me iets te snel agressief.
Diego rouwt!quote:Op dinsdag 9 december 2025 12:28 schreef MacDeMarco het volgende:
Twee vragen:
1. Waarom deed Fadi de kozijnklem opdracht, terwijl Diego de 'sportman' van de twee is?
Misschien wat gemist, soms skip ik een paar seconden.
Ze willen nog wel naar huis kunnen bellen. En shag, en proteinen, en.....quote:2. Waarom zijn de ratten nu opeens heel fanatiek en gepikeerd als andere bondjes op hen gaan met een mogelijk uitdagingsduel, terwijl de kans nihil is dat de ratten nog eerste zullen eindigen (cyclus is bijna ten einde)? Vrees voor de laatste plaats hoeven ze sowieso niet te hebben aangezien ze immuun zijn voor het moeten wegesturen van iemand uit het bondje volgens de spelregels. Vond het opeens een rare switch en dan wel Fadi een fysieke opdracht laten doen en niet Diego als ze scoren nu opeens wel belangrijk vinden
Ik snap ook niet waarom hij steeds vanuit het bondje gekozen wordt. Hij heeft zijn kansen toch al gehad!quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat Floris gaat doen als hij de finale weer verliest (vreemd dat hij er altijd vanuit gaat dat hij die wel speelt). Gaat hij na de zomer met kerstvakantie? En komt hij dan gewoon weer terug?
Floris moet ook beseffen dat mensen nu eenmaal over je praten en dat daar niets mis mee is. Als Roma een probleem heeft of verdriet over iets wat Floris heeft gezegd of (niet) gedaan, en ze huilt en anderen vragen wat er aan de hand is, dan is het heel normaal dat ze dit vertelt.quote:
Ik zie dat niet direct als roddelen. Roma was verdrietig en de anderen vragen waarom. Zei vertelt dat. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:00 schreef greysbones het volgende:
een juf die liever roddelt met alles en iedereen maar zodra iemand verhaal haalt geeft ze niet thuis
de ouders staan vast te poppelen
Met haar eigen bondje! Marlijn heeft nota bene zelf gevraagd of Roma aan haar bondje wil vragen ook op haar te stemmen in dat geval. Dat ze het niet brengt als reclame voor Marlijn, is een tweede.quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:03 schreef greysbones het volgende:
en Marlijn heeft het nog niet besproken met Roma
of Roma roddelt er al weer over met anderen
En dan stopt hij het mes vervolgens in de pindakaas en zegt Fatima: Die chocopasta hoef ik niet meer, pak dit wel. En pakt de pindakaas. Eh, daar ging het afgelikte mes in, Faat.quote:
ooooh schrok ff: las Chico... zo heet mijn hondquote:
en die sloeg net aan toen de deurbel ging 'Controle hondenbelasting'... sggttt... ben de Sjaakquote:Op woensdag 10 december 2025 12:30 schreef Giggio het volgende:
[..]
ooooh schrok ff: las Chico... zo heet mijn hond![]()
(blijf uit zijn buurt Erik met je gelik)
Helemaal geen bondjes meer? Ieder voor zichquote:Op woensdag 10 december 2025 17:58 schreef 5thencounter het volgende:
En het wil maar niet lukken om het "Floris-Effect" om zeep te helpen met een RattenTruc , namelijk steeds het hoogste Bondje min of meer verplicht cancellen voor een game.. hopen dat er niet steeds één ( Floris) Bondje met duizend punten uitloopt en na 14 dagen de spanning van de de winnaar al verknald![]()
Maar echt leuker wordt de Show er niet op.. die Rattentruc met twee duidelijk ongeïnteresseerde Febo sukkels moet maar snel vervangen worden voor een leuker spel element
naaaa doe niet zo raarrquote:Op woensdag 10 december 2025 18:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Helemaal geen bondjes meer? Ieder voor zich
je kijkt stiekem mee voor het eind van prijzenslagquote:
+ ~5 minuten recap en introquote:Op woensdag 10 december 2025 19:27 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Te vroeg! Dan moet je eerst nog 5 minuten door geestdodend getallen roepen heen.
met een of ander onding wat je kunt winnen ook nogquote:Op woensdag 10 december 2025 19:27 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Te vroeg! Dan moet je eerst nog 5 minuten door geestdodend getallen roepen heen.
ik vind het ook nogal overdrevenquote:Op woensdag 10 december 2025 19:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze reageren alsof Marlijn vroeg of ze de koning wou vermoorden....
Er heben daar meer een abo op het "Dagblad van het Noorden" dus laat nog maar ff zittenquote:Op woensdag 10 december 2025 19:35 schreef KinKiJan het volgende:
Niemand die zich bedenkt dat ze gewoon beter niks tegen Roma kunnen zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |