abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219451768
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 december 2025 20:24 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Net of Erik daar ook echt verstand van zou hebben, design. :')
hij maakt lichtplannen hoor :+
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_219451769
Een design flater, hoop dat Erik mijn boom niet gaat beoordelen :D
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_219451776
quote:

[..]
Ja dat dus, hij bedoelt waarschijnlijk meer geordend :P
pi_219451781
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 december 2025 20:24 schreef greysbones het volgende:

[..]
hij maakt lichtplannen hoor :+
_O- Echt, als ik hem ergens tegenkom ga ik direct de andere kant op.
pi_219451785
quote:

[..]
Kijk alleen al naar zijn ruitjesblouse :+
pi_219451791
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 20:25 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]
Kijk alleen al naar zijn ruitjesblouse :+
Juist. Echt hoor. Hij wil gewoon zijn zin krijgen, klein kutkind is het.
pi_219451792
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 20:23 schreef StephanL het volgende:
Designflater :D
en dat zegt hij
pi_219451818
Nou, dan zal Erik wel weer als eerste willen grabbelen of willen bepalen wie er grabbelt.
pi_219451825
Jammer dat cadeaus op volgorde zijn en niet zelf random kiezen
pi_219451826
100 duizend procent zeker punten aftrek zegt fatti :D
you tokkie to me?
pi_219451829
tot morgen :W
pi_219451831
Tot morgen :W
pi_219451855
Marlijn is ook genezen van Fadi na morgen :P
pi_219451867
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 20:32 schreef StephanL het volgende:
of juist niet, en kikt ze hier op O-)
pi_219451877
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 20:32 schreef StephanL het volgende:
Marlijn is stront verliefd (op haar broer :{w )dus dit zal wel weer uren janken worden
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_219452423
Nou, blijkbaar is dat geheim van Roma over Marlijn gelijk de loods door gegaan want ook Fadi en Erik wisten al dat ze de finale wilde spelen. Nee goed geheim gehouden... ^O^
Vreselijk weer die Roma/Fleuris clash. Hij kan helemaal niets hebben. Nu blijkt dat in de volgende cyclus het te winnen bedrag aan het eind van de cyclus nog hoger zal worden, zal ruspjenooitgenoeg wel willen blijven. Maar ik denk too little, too late for him want je moet dat ver van te voren aangeven. Dus dat gaat hij niet pakken.
Erik verzand weer in oude gewoonte die we nog kennen uit EJVJL, toch weer even likkende Erik-back in business. ^O^ Verder maakt hij weer TV dat het aard heeft met de kerstballen. Volgens mij heeft hij dat ook bij EJVJL ontworpen destijds dus tja, hij weet waar hij het over heeft toch. :Y
Maar die Marlijn is nu het bokje met haar finale ambities en het gunnen om deze te spelen terwijl ze net komt kijken. Raar lampje. En dan die adoratie van Fadi en een grootsmoel open trekken, en dan gaan zitten janken als een crybaby na haar aanval, maar goed dat zien we morgen hoe dat verder gaat...
Allemaal cabaretteketet!
pi_219453385
En Jan is onderweg naar huis, dus wellicht is hij nog op tijd voor de finale.
pi_219453396
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 23:18 schreef Li0nHeart het volgende:
En Jan is onderweg naar huis, dus wellicht is hij nog op tijd voor de finale.
Jan wordt bijgepraat in het vliegtuig, en kan weer stiekem sneren *O*
pi_219453514
Nou wat een gezeik weer van iedereen over en weer.

En Floris en Angelo zijn me iets te snel agressief. :N
Hotapnyc
pi_219453522
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 00:24 schreef Cirilico het volgende:

Dat heeft iedereen daar, de dames janken ook om niks of schieten uit hun panty. Het is denk ik ook wel wat snel gebeurd als je met 16 man in één beperkte omgeving zit. Gewoon menselijk.
pi_219453584
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 00:24 schreef Cirilico het volgende:

Het gaat ook om niks steeds. Niet even een knuffel gekregen en gezegd dat een maand aan opdrachten kennelijk niet genoeg was om veel punten te scoren; mimimimi (Roma). Niet zelf even gaan vragen hoe/wat (Lisa, mimimimi) maar een ander (Chess) het laten opknappen. En als iemand (Mercedes) dan ongevraagd aangeeft dat een ander (Roma) iets niet leuk vond meteen opgefokt verhaal gaan halen (Floris).

Verder niet meer van meegekregen, aflevering niet meer afgekeken. Dat ze allemaal met de kerst maar thuis zitten. Ik zoek dit soort 'highschool drama' gewoon niet. Al speelt mee dat ik me ontzettend stoor aan figuren die hun verblijf daar al lang overschreden hebben waardoor er vooral irritatie overblijft bij afleveringen als deze.

Het in de promo aangekondigde gebeuren van 'de likkende Erik' geloofde ik na de streams van EJVJL ook allemaal wel :X
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  Moderator woensdag 10 december 2025 @ 06:38:47 #272
388664 crew  Dotteke
pi_219453794
Roma is een sjankebekkie, man wat huilt die vaak en om die onnozelen dingen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  woensdag 10 december 2025 @ 10:21:36 #273
3542 Gia
User under construction
pi_219454777
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 december 2025 12:28 schreef MacDeMarco het volgende:
Twee vragen:

1. Waarom deed Fadi de kozijnklem opdracht, terwijl Diego de 'sportman' van de twee is?
Misschien wat gemist, soms skip ik een paar seconden.
Diego rouwt!
quote:
2. Waarom zijn de ratten nu opeens heel fanatiek en gepikeerd als andere bondjes op hen gaan met een mogelijk uitdagingsduel, terwijl de kans nihil is dat de ratten nog eerste zullen eindigen (cyclus is bijna ten einde)? Vrees voor de laatste plaats hoeven ze sowieso niet te hebben aangezien ze immuun zijn voor het moeten wegesturen van iemand uit het bondje volgens de spelregels. Vond het opeens een rare switch en dan wel Fadi een fysieke opdracht laten doen en niet Diego als ze scoren nu opeens wel belangrijk vinden :?
Ze willen nog wel naar huis kunnen bellen. En shag, en proteinen, en.....
  woensdag 10 december 2025 @ 10:35:45 #274
3542 Gia
User under construction
pi_219454867
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 14:43 schreef spapaars het volgende:

[..]
Ik vraag me af wat Floris gaat doen als hij de finale weer verliest (vreemd dat hij er altijd vanuit gaat dat hij die wel speelt). Gaat hij na de zomer met kerstvakantie? En komt hij dan gewoon weer terug?
Ik snap ook niet waarom hij steeds vanuit het bondje gekozen wordt. Hij heeft zijn kansen toch al gehad!
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 19:47 schreef spapaars het volgende:
Florid doet ook niets bewust, dus!
Floris moet ook beseffen dat mensen nu eenmaal over je praten en dat daar niets mis mee is. Als Roma een probleem heeft of verdriet over iets wat Floris heeft gezegd of (niet) gedaan, en ze huilt en anderen vragen wat er aan de hand is, dan is het heel normaal dat ze dit vertelt.
Floris denkt dat hij de koning is en ontheven is van roddels over hem. Iedereen die boos is ergens over moet direct naar hem komen en mag dit niet eerst met iemand anders bespreken. Zo heeft hij bepaald.
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 december 2025 20:00 schreef greysbones het volgende:
een juf die liever roddelt met alles en iedereen maar zodra iemand verhaal haalt geeft ze niet thuis
de ouders staan vast te poppelen
Ik zie dat niet direct als roddelen. Roma was verdrietig en de anderen vragen waarom. Zei vertelt dat. Niks mis mee.
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 december 2025 20:03 schreef greysbones het volgende:
en Marlijn heeft het nog niet besproken met Roma
of Roma roddelt er al weer over met anderen
Met haar eigen bondje! Marlijn heeft nota bene zelf gevraagd of Roma aan haar bondje wil vragen ook op haar te stemmen in dat geval. Dat ze het niet brengt als reclame voor Marlijn, is een tweede.
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 december 2025 20:09 schreef greysbones het volgende:

maar ook niet een beetje he _O- _O-
En dan stopt hij het mes vervolgens in de pindakaas en zegt Fatima: Die chocopasta hoef ik niet meer, pak dit wel. En pakt de pindakaas. Eh, daar ging het afgelikte mes in, Faat.
pi_219455003
De kijkcijfers van vorige week woensdag:

Kijkdichtheid: 3,4 Marktaandeel: 12,6 Kijkcijfer: 567.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 20.

Toch wat lager ineens en onder de 600.000 kijkers voor het eerst in tijden. Niet zo erg goed terug gekeken dus.
De lineaire kijkcijfers van gisteren 570.000 kijkers. De uitgesteld kijken cijfers van vorige week zijn bijna net zo hoog als de lineaire cijfers van gisterenavond zelfs. Hopelijk geen trend....
Allemaal cabaretteketet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')