ooooh schrok ff: las Chico... zo heet mijn hondquote:
en die sloeg net aan toen de deurbel ging 'Controle hondenbelasting'... sggttt... ben de Sjaakquote:Op woensdag 10 december 2025 12:30 schreef Giggio het volgende:
[..]
ooooh schrok ff: las Chico... zo heet mijn hond![]()
(blijf uit zijn buurt Erik met je gelik)
Helemaal geen bondjes meer? Ieder voor zichquote:Op woensdag 10 december 2025 17:58 schreef 5thencounter het volgende:
En het wil maar niet lukken om het "Floris-Effect" om zeep te helpen met een RattenTruc , namelijk steeds het hoogste Bondje min of meer verplicht cancellen voor een game.. hopen dat er niet steeds één ( Floris) Bondje met duizend punten uitloopt en na 14 dagen de spanning van de de winnaar al verknald![]()
Maar echt leuker wordt de Show er niet op.. die Rattentruc met twee duidelijk ongeïnteresseerde Febo sukkels moet maar snel vervangen worden voor een leuker spel element
naaaa doe niet zo raarrquote:Op woensdag 10 december 2025 18:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Helemaal geen bondjes meer? Ieder voor zich
je kijkt stiekem mee voor het eind van prijzenslagquote:
+ ~5 minuten recap en introquote:Op woensdag 10 december 2025 19:27 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Te vroeg! Dan moet je eerst nog 5 minuten door geestdodend getallen roepen heen.
met een of ander onding wat je kunt winnen ook nogquote:Op woensdag 10 december 2025 19:27 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Te vroeg! Dan moet je eerst nog 5 minuten door geestdodend getallen roepen heen.
ik vind het ook nogal overdrevenquote:Op woensdag 10 december 2025 19:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze reageren alsof Marlijn vroeg of ze de koning wou vermoorden....
Er heben daar meer een abo op het "Dagblad van het Noorden" dus laat nog maar ff zittenquote:Op woensdag 10 december 2025 19:35 schreef KinKiJan het volgende:
Niemand die zich bedenkt dat ze gewoon beter niks tegen Roma kunnen zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |