Statistisch gezien zou dat wel moeten jaquote:Op maandag 8 december 2025 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
er zijn er volgens mij best wat die roken
Koortslip?quote:Op maandag 8 december 2025 20:06 schreef Scottie16 het volgende:
Roma is een deelnemer aan het televisieprogramma "De Bondgenoten", specifiek in het team de 'Gieren' in de editie van 2025. Ze is 25 jaar, woont bij haar ouders in Assendelft en wil graag op zichzelf wonen, maar moest het programma helaas verlaten door acute gezondheidsproblemen.
okeequote:Op maandag 8 december 2025 20:06 schreef Scottie16 het volgende:
Roma is een deelnemer aan het televisieprogramma "De Bondgenoten", specifiek in het team de 'Gieren' in de editie van 2025. Ze is 25 jaar, woont bij haar ouders in Assendelft en wil graag op zichzelf wonen, maar moest het programma helaas verlaten door acute gezondheidsproblemen.
Gezellige gozer, ging tijdens dat verkleedfeestje sporten.quote:Op maandag 8 december 2025 20:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
Die Diego is deze maand echt alleen maar opvulling geweest, die had echt een makkie
met niets doen
Hilversum?quote:Op maandag 8 december 2025 20:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
Postcodetruck stond vandaag bij de Witte Bergen
er komt een soort RLS volgens mij op videoland waar Jaap aan mee doetquote:Op maandag 8 december 2025 20:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Uhu, heb daar jaren geleden eens een feestje gehad met een Goudenkooi-meeting
Ja heb je gezien zijn nieuwe uiterlijkquote:Op maandag 8 december 2025 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
er komt een soort RLS volgens mij op videoland waar Jaap aan mee doet
Kan ik mij nog herinneren, je was er dus bij.quote:Op maandag 8 december 2025 20:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Uhu, heb daar jaren geleden eens een feestje gehad met een Goudenkooi-meeting
quote:Op maandag 8 december 2025 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
er komt een soort RLS volgens mij op videoland waar Jaap aan mee doet
hij ziet er uitquote:Op maandag 8 december 2025 20:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja heb je gezien zijn nieuwe uiterlijk![]()
![]()
dat nare ding(mannelijke bff van Jane) doet ook mee zag ikquote:Op maandag 8 december 2025 20:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vandaag trailer voor uitgekomen:
RLS / [Videoland] House of Villains
King Faisel inderdaadquote:Op maandag 8 december 2025 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat nare ding(mannelijke bff van Jane) doet ook mee zag ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |