Dat ben ik met je eensquote:Op dinsdag 9 december 2025 12:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het ding is dat het spelen om punten te veel beïnvloed wordt door twee rare gasten.
En nu al die complotten die spelen.
Eens, het is geen leuke toevoeging aan 't programma, hoewel ik het uitsluiten wel kan waarderen. Ik zie dan liever meer tussentijdse spellen waarmee ze een geheime opdracht moeten doen of zo, waarmee ze dan een bondje uit kunnen sluiten. Willekeurig welk bondje. Ook een bondje wat al eerder uitgesloten was, waar je bijvoorbeeld iets tegen hebt. Heibel in de tent!!quote:Op dinsdag 9 december 2025 12:42 schreef spapaars het volgende:
Het ding is dat het spelen om punten te veel beïnvloed wordt door twee rare gasten.
En nu al die complotten die spelen.
Diégo doet nergens aan mee.quote:Op dinsdag 9 december 2025 12:40 schreef freaky40 het volgende:
Snap ook niet waarom vadsige Fadi het deed. Diego had dit gewoon genaild. Erik had deze opdracht sowieso niet gehaald met die lang stelten van hem.
Hij is in rouw, hè!quote:Op dinsdag 9 december 2025 12:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Diégo doet nergens aan mee.
Ik vraag me af waarom hij daar is.
Het is een einzelgänger
Dan is hij dat al een aantal weken (gezien de week dat ze achterlopen op tv)quote:
Dat denk ik ook, helaas wel 2 nieuwe deelnemers minder.quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:57 schreef freaky40 het volgende:
Overigens denk ik dat het experiment met die Ratten net als de Zwarte Schapen naar de eeuwige jachtvelden worden geschoten aan het eind van deze cyclus. Denk dat ze weer terug gaan naar normaal.
Maar als Fleuris wint en de vossen laatste worden, zijn het er dus maar hooguit 3, met Diego 4. Als ze dan teruggaan naar 16, dan komt/komen er 1, misschien 2 nieuwen.quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:06 schreef freaky40 het volgende:
Sowieso benieuwd naar de quitters deze maand, Fleuris, Roma, Fatima en ik denk Diego ook wel. Buiten de winnaar en verliezer, maar als de Vossen laatste worden dan gaat Fatima sowieso. Peter en Julia zullen wel wéér blijven terwijl zij ook al zo vaak hebben aangegeven te willen vertrekken na een cyclus....
volgens mij gaat Juliaquote:Op dinsdag 9 december 2025 14:11 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar als Fleuris wint en de vossen laatste worden, zijn het er dus maar hooguit 3, met Diego 4. Als ze dan teruggaan naar 16, dan komt/komen er 1, misschien 2 nieuwen.
Een complete 5e bondje zou wel mogen.quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, helaas wel 2 nieuwe deelnemers minder.
Ik vraag me af wat Floris gaat doen als hij de finale weer verliest (vreemd dat hij er altijd vanuit gaat dat hij die wel speelt). Gaat hij na de zomer met kerstvakantie? En komt hij dan gewoon weer terug?quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:22 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat het dus wel mee valt met die quitters en je zou verwachten dat er in december veel mensen naar huis willen. En voor het programma ook leuker om veel nieuwe deelnemers toe te voegen in de maand december, zeker nu ze ook op zaterdag uitzenden.
Tegen de tijd dat hij echt thuiskomt, zal zijn vriendin/toekomstige vrouw die honderdduizend al met plezier hebben uitgegeven.quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:50 schreef freaky40 het volgende:
Hopelijk niet zeg. Die gast heeft echt geen leven.
Laat ze eens een cyclus doen waarbij elk team elke week een mix en match moet doen doormiddel van kokers pakken.quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:57 schreef freaky40 het volgende:
Overigens denk ik dat het experiment met die Ratten net als de Zwarte Schapen naar de eeuwige jachtvelden worden geschoten aan het eind van deze cyclus. Denk dat ze weer terug gaan naar normaal.
was voor mij toen punt om te stoppen met DGK - kokhalzend voor de TV: mij niet bellenquote:Op maandag 8 december 2025 20:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gaat daar een cursus "rol door je eigen kots"
Het was een wake-upcall dat alles nogal nep is.quote:Op dinsdag 9 december 2025 17:14 schreef Giggio het volgende:
[..]
was voor mij toen punt om te stoppen met DGK - kokhalzend voor de TV: mij niet bellen
het was gewoon ranzig en voor iemand met een 'kots'-fobie de bekende kotsdruppel die de kotsemmer deed overlopenquote:
erik weet alleen wat in zijn straatje pastquote:Op dinsdag 9 december 2025 19:33 schreef KinKiJan het volgende:
Erik normaal een kei in een kennisquiz? Zou hij kei-slecht bedoelen
Haha yup, en denkt te weten wat in een ander straatje ligtquote:Op dinsdag 9 december 2025 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
erik weet alleen wat in zijn straatje past
en nu moet ze huilenquote:Op dinsdag 9 december 2025 19:40 schreef KinKiJan het volgende:
Hoezo namens Lisa, kan ze dat zelf niet?
oh Angelo zegt het ook al
Heb promo gezien, het wordt nog veel erger.quote:Op dinsdag 9 december 2025 19:43 schreef greysbones het volgende:
oh mijn hemel
Floris had niet mogen zeggen
jullie hebben al 8 proeven de kans gehad![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |