quote:
Morguh Pullupquote:Op maandag 8 december 2025 08:16 schreef Karzai het volgende:
moin, ik ga eens op het werk kijken vandaag of alles goed is gegaan tijdens mijn afwezigheid
Gaat vast goed komen, werkse Karzaiquote:Op maandag 8 december 2025 08:16 schreef Karzai het volgende:
moin, ik ga eens op het werk kijken vandaag of alles goed is gegaan tijdens mijn afwezigheid
quote:Op maandag 8 december 2025 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Pullup
[..]
Gaat vast goed komen, werkse Karzai
Heb je ook lekker vrij tussen Kerst en Oud en Nieuw Pullup?quote:
Ik ga lekker kerst vieren en vertrek daarna naar Z Frankrijk met mijn roeiers t/m 6 janquote:Op maandag 8 december 2025 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je ook lekker vrij tussen Kerst en Oud en Nieuw Pullup?
Leve meneer Deesquote:Op maandag 8 december 2025 09:10 schreef Domnivoor het volgende:
@:Deisyy, gefeliciteerd met meneer Deisyy
O kijk leuke vooruitzichten dusquote:Op maandag 8 december 2025 09:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga lekker kerst vieren en vertrek daarna naar Z Frankrijk met mijn roeiers t/m 6 jan
Jouw verjaardagskalender is goed up to datequote:Op maandag 8 december 2025 09:10 schreef Domnivoor het volgende:
@:Deisyy, gefeliciteerd met meneer Deisyy
Dank uquote:
Daar komen we goed wegquote:
Idd.quote:
Gisterenochtend geplaatstquote:Op maandag 8 december 2025 19:01 schreef Domnivoor het volgende:
Waar blijft die scorelijst, Marc? Sta ik al bovenaan?
quote:Op zondag 7 december 2025 12:01 schreef marcb1974 het volgende:
Tussenstand, alles verwerkt tm gisteren.
Aantal is het aantal keer dat iemand heeft meegedaan.
Rang is gebaseerd op het totaal aantal punten.
[ afbeelding ]
Dus als ik nu stats plaats die ik nog niet heb gepost tellen die toch niet mee voor de cijfers van december?quote:Op maandag 8 december 2025 19:38 schreef marcb1974 het volgende:
Ja, ja, maar ik gaan geen standen van oude dagen opnemen na de plaatsing van de tussenstand.
Je kan de punten plaatsen van na zaterdag, die tellen mee.quote:Op maandag 8 december 2025 19:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus als ik nu stats plaats die ik nog niet heb gepost tellen die toch niet mee voor de cijfers van december?
Het gaat dus per week, top! Dan ga ik gisteren ook nog even doen.quote:Op maandag 8 december 2025 19:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan de punten plaatsen van na zaterdag, die tellen mee.
Nu niet meerquote:Op zondag 7 december 2025 17:34 schreef chufi het volgende:
Ah dat vond iedereen dus ook ... heb ik nog de hoogste score voor alsnog
Die heb ik wel eens gevolgdquote:
Alleen als je betrapt wordtquote:
Even oefenen helpt altijdquote:Op maandag 8 december 2025 21:29 schreef Shii het volgende:
Ik weet wel wie er voor de poedelprijs gaat
#WhenTaken Movies 🎬 #330 (08.12.2025)
I scored 502/1000🎟️
1️⃣📍3.3K km - 🗓️3 yrs - 🥈134/200
2️⃣📍5.1K km - 🗓️1 yrs - 🥉118/200
3️⃣📍5.8K km - 🗓️32 yrs - 🙈24/200
4️⃣📍10.3K km - 🗓️11 yrs - 🥉82/200
5️⃣📍1.9K km - 🗓️7 yrs - 🥈144/200
https://movies.whentaken.com
Hoe lang train je nog door? Wel kerstreces?quote:
Ik ben er al en mijn parkiet niet, die heeft het druk.quote:
nee we gaan na kerst juist op kampquote:Op maandag 8 december 2025 21:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe lang train je nog door? Wel kerstreces?
Is die parkietjes aan het scoren?quote:Op maandag 8 december 2025 21:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben er al en mijn parkiet niet, die heeft het druk.
Nou dan hoeven we daar ook niet meer naar te luisterenquote:
Ik heb geen top 10.quote:
Een oefening in wat?quote:Op maandag 8 december 2025 22:00 schreef RedShoe het volgende:
Er is weer een oefening![]()
Als het goed is uiterlijk tot 22.30.
Vang de parkiet van SBE.quote:
Van vliegbasis Leeuwarden.quote:
IJsroeien in IJsland?quote:Op maandag 8 december 2025 21:57 schreef pullup het volgende:
[..]
nee we gaan na kerst juist op kampMaar daar moet ook nog wat voor geregeld worden
Dus jij hebt ook Bohemian Rapsody op 1 staan?quote:Op maandag 8 december 2025 21:58 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik heb geen top 10.
Gewoon 35 nummers opgestuurd![]()
Maar wel de op nummer 1 gestemd uiteraard.
Ik heb erop gestemd ja.quote:Op maandag 8 december 2025 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus jij hebt ook Bohemian Rapsody op 1 staan?
Zit te twijfelen of die in mijn top 10 zou staan.quote:
Ik had trillende ramenquote:
Hier ook niet.quote:
Z Frankrijkquote:Op maandag 8 december 2025 22:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
IJsroeien in IJsland?
Of toch maar richting de zon?
Morguh Pullupquote:
JIj bent ook altijd van de vroege he. Door de wekker of uit je zelf zo vroeg wakker?quote:
Ik zet wel de wekker altijd voor de zekerheid want ik moet er toch echt op tijd zijn aangezien ik de trainingen geef maar gewoonlijk ben ik net wat eerder wakkerquote:Op dinsdag 9 december 2025 06:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
JIj bent ook altijd van de vroege he. Door de wekker of uit je zelf zo vroeg wakker?
Een ingebouwde wekker dusquote:Op dinsdag 9 december 2025 06:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zet wel de wekker altijd voor de zekerheid want ik moet er toch echt op tijd zijn aangezien ik de trainingen geef maar gewoonlijk ben ik net wat eerder wakker
Ja en op tijd naar bed gewoonlijkquote:
Ja hier ook, ik stap er zo tegen 22/22.30 uur in nog een half uurtje tv kijken en dan de luiken dichtquote:
Zo vroeg ben ik niet wakkerquote:Op dinsdag 9 december 2025 06:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hier ook, ik stap er zo tegen 22/22.30 uur in nog een half uurtje tv kijken en dan de luiken dicht
Alleen weer veel te vroeg wakker, vanmorgen 3.30 uur
Gelukkig maar, ik ben altijd blij als ik 5 uur haal slapendquote:
Morguh Chanelquote:
Er wordt nog steeds geknikkerd. In de zomer.quote:Op dinsdag 9 december 2025 09:25 schreef kree het volgende:
ik vroeg me af he. ff naar aanleiding van kindertjes en op straat spelen.
vroeger hadden ze tegels met van die knikker putjes. Zien jullie die nog wel eens? of kindertjes die buiten spelen?
Heel weinig idd. Ik had altijd zo'n washandje met m'n knikkers erin. Was best leuk.quote:Op dinsdag 9 december 2025 10:28 schreef kree het volgende:
ik zie ze toch weinig hoor kindertjes die spelen nog op straat of in de parkjes.
ja snap wat je bedoelt, was wel beetje meiden dingetje dat trouwens dat laatste.quote:Op dinsdag 9 december 2025 10:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heel weinig idd. Ik had altijd zo'n washandje met m'n knikkers erin. Was best leuk.
We deden ook stoepranden en nummerbordtikkertje. En met van die witte elastiekjes vormen maken. Geen idee hoe dat heet, je had een witte elastiek die je met tweee personen om de benen deed. En dan figuurtjes erop maken. Speelden echt wel heel veel buiten.
kloptquote:Op dinsdag 9 december 2025 10:35 schreef kree het volgende:
[..]
ja snap wat je bedoelt, was wel beetje meiden dingetje dat trouwens.
lol moet je nu nog eens proberen als kind. Vroeger maakte deukje in auto of regenpijp weg ineens ook niet zoveel uit. Ouders enzo betaalden wel.quote:Op dinsdag 9 december 2025 10:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
klopt![]()
maar stoepranden deden we altijd met kinderen uit de buurt. Dis meisjes en jongens
ja dat is ook wel zo...de wereld is er niet veel vriendelijker op gewordenquote:Op dinsdag 9 december 2025 10:39 schreef kree het volgende:
[..]
lol moet je nu nog eens proberen als kind. Vroeger maakte deukje in auto of regenpijp weg ineens ook niet zoveel uit. Ouders enzo betaalden wel.
Denk nu weet niet eigenlijk, want loop niet meer op straat als kind, maar kan me bedenken dat je gewoon als kind aangevallen wordt, vroeger was het aan je oren naar je ouders en kreeg je daar wel pets.
nee maarja ik ben vrijgezel hier, maar weet hoop zijn hier ouders van jonge kinderen, doen jullie ze toch niet aan he dat? volgen enzo en controleren?quote:Op dinsdag 9 december 2025 10:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja dat is ook wel zo...de wereld is er niet veel vriendelijker op geworden
how ik ben opgevoed met gereformeerde kerk ook hoor, niet de extreme vorm.quote:Op dinsdag 9 december 2025 10:43 schreef Prisha het volgende:
Ik moet wel zeggen, tot een paar jaar geleden woonde ik nog in de Betuwe en daar werd wel veel buiten gespeeld. Maar ik zat wel in super refo gebied. TV's hebben ze sowieso niet.
k heb geen kinderen (hou niet van kinderen) dus je vraagt het aan de verkeerde persoonquote:Op dinsdag 9 december 2025 10:43 schreef kree het volgende:
[..]
nee maarja ik ben vrijgezel hier, maar weet hoop zijn hier ouders van jonge kinderen, doen jullie ze toch niet aan he dat? volgen enzo en controleren?
echt anders komt er volgende pussy generatie
haha tis in het algemeen, ik heb ook geen kinderen dus, dus mss heb ik makkelijk praten wel zo? weet eigenlijk zeker van wel ofzo.quote:Op dinsdag 9 december 2025 10:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
k heb geen kinderen (hou niet van kinderen) dus je vraagt het aan de verkeerde persoon![]()
Ik heb wel een tracker aan m'n koffer hangen
Ik kan me voorstellen dat ouders de wereld zo naar vinden momenteel dat ze willen weten waar hun kinderen zijn.quote:Op dinsdag 9 december 2025 10:47 schreef kree het volgende:
[..]
haha tis in het algemeen, ik heb ook geen kinderen dus, dus mss heb ik makkelijk praten wel zo? weet eigenlijk zeker van wel ofzo.
maarja je vraagt je je soms dingen af he?
yo dudequote:
ik weet niet. als ik terug kijk en denk jij ook. was er nu ooit een probleem gelijk vroeger?quote:Op dinsdag 9 december 2025 10:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat ouders de wereld zo naar vinden momenteel dat ze willen weten waar hun kinderen zijn.
Of zo. Ik zou een slechte ouder zijn denk ik, waarschijnlijk te overbezorgd.
Nou ja vroeger verdwenen ook kinderen. Ik werd altijd gewaarschuwd voor "stranger danger". Heb ook een ervaring gehad als 9 jarige met een vieze vent met nare bedoelingen, dat liep gelukkig goed af.quote:Op dinsdag 9 december 2025 10:51 schreef kree het volgende:
[..]
ik weet niet. als ik terug kijk en denk jij ook. was er nu ooit een probleem gelijk vroeger?
Tis neit dat er kinderen weg raakten ofzo. of dat ze verdwaalt werden in geweld..... ja tuurlijk vecht partijtje hier en daar, maar ook niet meer als dat.
helaasch...gesnaptquote:Op dinsdag 9 december 2025 10:53 schreef kree het volgende:
zo ff dikke quote faal, jullie niet gemerkt vast
haha en ik nog mijn best doen het ff uit te editten, naja maakt niet uitquote:
ja tuurlijk of geen snoepjes aan nemen van vreemden.quote:Op dinsdag 9 december 2025 10:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nou ja vroeger verdwenen ook kinderen. Ik werd altijd gewaarschuwd voor "stranger danger". Heb ook een ervaring gehad als 9 jarige met een vieze vent met nare bedoelingen, dat liep gelukkig goed af.
Alleen nu hoor je er meer over vanwege social media en nieuws wat bijna meteen binnenkomt. Er hoeft maar iets te gebeuren en 5 minuten laten weet iedereen het bijna al.
haha herkenbaar. Ik vond die eerste twee seizoenen van Stranger Things alleen al de moeite waard omdat het in de jaren 80 en 90 afspeelde en dingen zo herkenbaar waren. Die grote telefoons alleen alquote:Op dinsdag 9 december 2025 10:56 schreef kree het volgende:
ik kwam trouwens YouTube filmpjes tegen, over leven in de jaren 90 en etc. denk daar met weemoed aan terug.
maar oke snap voor kinderen nu is dat heel anders. wat een bevrijding moet het zijn, geen mobieltjes geen sociale etc etc. alles wat kinderen nu wel hebben of krijgen.
Ik denk niet dat het goed is eigenlijk.
ooohh ja dat! Ik had een tijdje terug dat we met een stel uit waren en toen kon er gedanst worden en ze wilden niet want anders stond het de volgende dag op Dumpert. Ik denk daar nooit zo bij na.....quote:Op dinsdag 9 december 2025 11:01 schreef kree het volgende:
nog beter voorbeeld, vroeger haalde je wat uit en oke dan moest of de politie je ff ter orde roepen. of omstander.
Nu no fucking way. het staat 100000 keer op internet voor iedereen, ook met kinderen.
En dat denk ik nog is meest erge.
of video huren op vhs bij de videotheek.quote:Op dinsdag 9 december 2025 11:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
haha herkenbaar. Ik vond die eerste twee seizoenen van Stranger Things alleen al de moeite waard omdat het in de jaren 80 en 90 afspeelde en dingen zo herkenbaar waren. Die grote telefoons alleen al![]()
Ik ben ook wel blij dat onze jeugd mobielloos en computerloos was. Als ik LP's wilde luisteren moest ik naar de bibliotheek en dan meenemen. Thuis opnemen op een casettebandje. Of in de platenzaak. Het is wel fijn dat alles nu zo snel beschikbaar is....maar als ik eraan terugdenk...het had ook wel wat...op de fiets in weer en wind (en dan echt fietsen en niet met die makkelijke fatbikes) naar de bieb en platen uitzoeken en even daar luisteren.
Er gebeurden natuurlijk in die tijd ook dingen die niet fijn waren....heb de neiging om "vroeger" wat te romantiseren. Ik denk dat elk generatie dat wel doet.
Jij ninjat niet snel genoegquote:Op dinsdag 9 december 2025 10:57 schreef kree het volgende:
[..]
haha en ik nog mijn best doen het ff uit te editten, naja maakt niet uit
is het ook en ook met dat je met 1 foto compleet filmpje krijgt... ik vraag me af hoor of kinderen het herkennen echt of nep?quote:Op dinsdag 9 december 2025 11:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
ooohh ja dat! Ik had een tijdje terug dat we met een stel uit waren en toen kon er gedanst worden en ze wilden niet want anders stond het de volgende dag op Dumpert. Ik denk daar nooit zo bij na.....
Best eng eigenlijk.
praat me niet over AIquote:Op dinsdag 9 december 2025 11:05 schreef kree het volgende:
[..]
is het ook en ook met dat je met 1 foto compleet filmpje krijgt... ik vraag me af hoor of kinderen het herkennen echt of nep?
mss wel beter als ons, maar oke het is onwijs grappig als je er goeie bedoelingen mee hebt. maar uiteindelijk maakt AI ons alle dommer. en heb daar theorie over waarom
het is de leeftijdquote:
nou geloof me, je bent sowieso niet de enige, ik ben het helemaal met je eens. zou verboden moeten worden dat AI.quote:Op dinsdag 9 december 2025 11:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
praat me niet over AI![]()
Ik ben denk ik van de weinigen die er niks van moet hebben.![]()
Ik vind het vreselijk. De nieuwe generaties gaan niet meer voor zichzelf denken.
Het gaat helaasch niet verboden wordenquote:Op dinsdag 9 december 2025 11:08 schreef kree het volgende:
[..]
nou geloof me, je bent sowieso niet de enige, ik ben het helemaal met je eens. zou verboden moeten worden dat AI.
Ik ben niet degene die een Ninja edit probeerde te makenquote:
Maar ja, jij bent Groot en wordt nooit oud toch?quote:Op dinsdag 9 december 2025 11:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die een Ninja edit probeerde te maken
Heb jij ook een toeter op je rollator?quote:Op dinsdag 9 december 2025 11:10 schreef kree het volgende:
[..]
"83 ik, weet je toch. rest durf ik niet te vragen
Ik ben erg jeugdigquote:Op dinsdag 9 december 2025 11:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar ja, jij bent Groot en wordt nooit oud toch?
vraag het AIquote:Op dinsdag 9 december 2025 11:10 schreef Prisha het volgende:
Even kijken hoe ik mijn AVA in kerstsfeer kan krijgen. Iemand heeft ook eentje voor me gemaakt.
neinquote:
gehehe maak maar grapje, hoewel voor dat soort dingen is het wel weer handig.quote:
Een kind met een mobielquote:Op dinsdag 9 december 2025 11:13 schreef kree het volgende:
[..]
gehehe maak maar grapje, hoewel voor dat soort dingen is het wel weer handig.
Maar ik denk je moet dat niet aan kinderen geven. en nu hebben ze nog niet allen een mobiel tot 8? mss
of weet ik veel
Ze kunnen ook een airtag aan hun kind hangen. Met koffers werkt dat perfect.quote:Op dinsdag 9 december 2025 11:14 schreef kree het volgende:
nouja meeste ouders doen er tracker om, wat min of meer eigenlijk al kut is. maar oke.
zou zo lang mogelijk uitstellen als mogelijk.quote:
Nee, volwassenen met een mobiel is een goed ideequote:
je vraagt een dame niet om de leeftijd you bad boyquote:Op dinsdag 9 december 2025 11:14 schreef kree het volgende:
[..]
zou zo lang mogelijk uitstellen als mogelijk.
btw als je wil zeggen. hoe oud was jij nou dan Prisha? want ik kan het iig vinden in wat jij denkt,.
zelfde probleem...... hoewel, denk dat dat beetje bijtrekt en dat niet iedereen alles meer deelt nu onderhand. die wat ouder zijn.quote:Op dinsdag 9 december 2025 11:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, volwassenen met een mobiel is een goed idee
https://www.ad.nl/buitenl(...)-hoop-meer~ac42410c/
Ik denk het niet, dit probleem gaat nog groter worden.quote:Op dinsdag 9 december 2025 11:16 schreef kree het volgende:
[..]
zelfde probleem...... hoewel, denk dat dat beetje bijtrekt en dat niet iedereen alles meer deelt nu onderhand. die wat ouder zijn.
ik weet wat ook vroeg en dacht ook al mss iets anders in leeftijd. Maar oke kun je nagaan ik 10 jaar later en denk nu nog hetzelfde als jij eigenlijk.quote:Op dinsdag 9 december 2025 11:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
je vraagt een dame niet om de leeftijd you bad boy![]()
Ik ben een decennium eerder geboren dan jij
Ik was op een verjaardagsfeest, normaal ontwijk ik die altijd...hekel aan die cirkel verjaardagen. maar goed, ontkom er niet altijd aan.quote:Op dinsdag 9 december 2025 11:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, volwassenen met een mobiel is een goed idee
https://www.ad.nl/buitenl(...)-hoop-meer~ac42410c/
Je moet wat om met degene naast je te communiceren he. Gewoon praten kan natuurlijk niet, dat is eng.quote:Op dinsdag 9 december 2025 11:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik was op een verjaardagsfeest, normaal ontwijk ik die altijd...hekel aan die cirkel verjaardagen. maar goed, ontkom er niet altijd aan.
Ik keek echt vol verbazing om me heen, bijna iedereen had een mobiel in de klauwen. Ik heb er een foto van gemaakt en naar mn zusje gestuurd. Zo gezellig!
neuh...weinig verschil denk ik tussen halverwege jaren 70 en 80. Zeg maar het pre-connected tijdperk.quote:
Zal ze voortaan een flinke beuk gevenquote:Op dinsdag 9 december 2025 11:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je moet wat om met degene naast je te communiceren he. Gewoon praten kan natuurlijk niet, dat is eng.
Jaren 90 mag je daar ook nog bij tellen hoor.quote:Op dinsdag 9 december 2025 11:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
neuh...weinig verschil denk ik tussen halverwege jaren 70 en 80. Zeg maar het pre-connected tijdperk.
Ik was er erg laat mee. Ik kreeg er op een gegeven moment eentje van mijn werk maar dat was in 2005 of zo?quote:Op dinsdag 9 december 2025 11:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jaren 90 mag je daar ook nog bij tellen hoor.
Ja, er waren op de duur mobieltjes, maar alleen om mee te bellen en smsen. Lang niet zoals nu.
ja! Vind ik ook goed. Je bent met je les bezig. Daar heb je geen phone bij nodig.quote:Op dinsdag 9 december 2025 11:20 schreef kree het volgende:
euhms naja ik garandeer het niet maar denk bv mensen van mijn generatie. (jaja iets jonger dus). dat ze onderhand ook wel meer oppassen met alles te delen enzo op internet.
Wat het hele probleem is, kinderen snappen dat niet en delen alles, en daardoor krijg je gewoon drama, gegarandeerd.
vond het al best goed dat ze op middelbare school mobieltjes weg moeten doen, iig iets wat eraan gedaan word.
in "onze" tijdquote:Op dinsdag 9 december 2025 11:22 schreef kree het volgende:
kijk "in mijn tijd". damn wat voel ik me oud.
Was het allemaal nog nieuw en grappig, nu worden er hele groepen en kids geterroriseerd ermee of afgeperst of nog erger.
Dat was niet zo toen het er allemaal net was.
ja of is dat zo? nu. ik zit niet meer in die klassen, maar hoop gaat digitaal. en heb je weer mobieltje bij nodig.quote:Op dinsdag 9 december 2025 11:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja! Vind ik ook goed. Je bent met je les bezig. Daar heb je geen phone bij nodig.
ja klopt wel, haha ik snap je gelijk helemaal ook met alles, dat is wel mooi, denk vanaf jaren "00 dat het anders gaat worden. of beetje ervoor al.quote:Op dinsdag 9 december 2025 11:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
neuh...weinig verschil denk ik tussen halverwege jaren 70 en 80. Zeg maar het pre-connected tijdperk.
jaquote:Op dinsdag 9 december 2025 11:33 schreef Prisha het volgende:
wij hebben die hele transitie meegemaakt. We weten hoe het is om alleen Ned 1,2 en 3 plus nog een handje vol zenders te hebben. We weten hoe het is met een Ouder wetse telefoon (ik heb nooit een met een draaischijf gehad), hoe het is om liedjes op te nemen met een casettebandje, dat winkels woensdagmiddag en zondag dicht waren, dat je alleen cash om met checque of postgiro kon betalen....
zijn me niet eens opgevallen, maar lees er snel overheen, als ik het maar snap en dat doe ik.quote:Op dinsdag 9 december 2025 11:34 schreef Prisha het volgende:
jeu wat maak ik spelfouten, ben met 1 hand aan het typen en geen zin om te verbeteren
ja dit is dan net van voor mijn tijd, in de klas roken heb ik nooit gehad, LOL is die 10 jaar verschil toch wel danquote:Op dinsdag 9 december 2025 11:35 schreef Prisha het volgende:
hhh en wil je geloven dat docenten gewoon op school rookten? In de klas heb ik het meegemaakt, en later mocht dat niet meer, zaten ze in de pauzes in de lerarenkamer, die zag helemaal blauw van de rook.
In het vliegtuig ook.
quote:
Het is een hardnekkige verslaving. Alles moet gepost worden op sociale mediaquote:Op dinsdag 9 december 2025 11:42 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
dat is ook zoiets...al die mobieltjes bij concerten en zo![]()
Geniet toch van de muziek en show mensen
mensen geven vooral om likes.quote:Op dinsdag 9 december 2025 11:43 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het is een hardnekkige verslaving. Alles moet gepost worden op sociale media
er mist toch iets.quote:Op dinsdag 9 december 2025 11:45 schreef kree het volgende:
het erge is dat dit zonder moeite gaat en heb de tekst niet verzonnen, en de muziek en hele arrangement niet.... en toch komt er iig iets oke uit he.....
tuurlijk je haalt het hier uit, dat het AI is, maar oke niet heel veel uit de buurt hoor van wat meeste oke liedje zouden vinden.quote:
je krijgt ook eenheidsworst.quote:Op dinsdag 9 december 2025 11:47 schreef kree het volgende:
lol tis dat ik moet dokken om het vervolg te horen, maarja. oke en zeg het als muzikant, dit kan in de smaak vallen weet je neit zonder er maar ook iets over te denken, dat is het fucked hupte van AI. want uiteindelijk wordt alles slechter natuurlijk.
juist door AI dus dat was het punt ook wat ik wilde maken even ermee.quote:
Wat een verschil, al zijn er steeds meer feesten met een smartphone verbod.quote:
80 euro?????????????????quote:Op dinsdag 9 december 2025 11:55 schreef kree het volgende:
ik zat nog ff te overwegen want was best benieuwd wat ie er nu verder van maakte.
maarja voor ff de grap om hier maar te bewijzen hoe kut het is of niet te onderscheiden, tja 80 euro was teveel
Ik herken het ook wel.quote:Op dinsdag 9 december 2025 11:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
mensen geven vooral om likes.
te triest eigenlijk.
Beter ook.quote:Op dinsdag 9 december 2025 11:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat een verschil, al zijn er steeds meer feesten met een smartphone verbod.
ik ook natuurlijk, maarre als muzikant vind ik dit eng ff n u.quote:Op dinsdag 9 december 2025 11:49 schreef Prisha het volgende:
Ik maak muziek op de manier zoals ik vindt dat het hoort. Met fysieke instrumenten, en gewoon go with the flow, beetje jammen en dan komt er iets uit.
Of niet. Dan begin je weer opnieuw.
Tollen en elastieken of touwtje springenquote:Op dinsdag 9 december 2025 10:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heel weinig idd. Ik had altijd zo'n washandje met m'n knikkers erin. Was best leuk.
We deden ook stoepranden en nummerbordtikkertje. En met van die witte elastiekjes vormen maken. Geen idee hoe dat heet, je had een witte elastiek die je met tweee personen om de benen deed. En dan figuurtjes erop maken. Speelden echt wel heel veel buiten.
Zelfd de huisarts rookte als je op zijn spreekuur kwamquote:Op dinsdag 9 december 2025 11:35 schreef Prisha het volgende:
hhh en wil je geloven dat docenten gewoon op school rookten? In de klas heb ik het meegemaakt, en later mocht dat niet meer, zaten ze in de pauzes in de lerarenkamer, die zag helemaal blauw van de rook.
In het vliegtuig ook.
quote:Op dinsdag 9 december 2025 11:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat een verschil, al zijn er steeds meer feesten met een smartphone verbod.
Ben je nog niet naar bed geweest??quote:Op dinsdag 9 december 2025 12:27 schreef kree het volgende:
die zang is helemaal kut, die muziek doet ie niet zo verkeerd.
O en daar had je zo hekel aan?quote:
nog hoor. maar je kunt beter je vijanden kennen als niet zeg maar bij wijze van spreken.quote:
Hey Mario.quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2025 12:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zelfd de huisarts rookte als je op zijn spreekuur kwam
plastisch en eenheidsworst. ik blijf erbij.quote:Op dinsdag 9 december 2025 12:37 schreef kree het volgende:
te erg gewoon hahaha. ik haat dit want ben voor zelf maken. maarja he. je kunt niet ontkennen dat er best wat oke uit komt.
Weet je hoeveel specialisten ik heb zien staan roken?quote:Op dinsdag 9 december 2025 12:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zelfd de huisarts rookte als je op zijn spreekuur kwam
Ik hou daar ook niet van hoor, net als die DJ muziekquote:Op dinsdag 9 december 2025 12:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
plastisch en eenheidsworst. ik blijf erbij.
Vast en zeker heel veelquote:Op dinsdag 9 december 2025 12:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet je hoeveel specialisten ik heb zien staan roken?
Vooral longartsen en cardiologen waren er goed in
Leuk kerstliedje.quote:
waar maar dat is wat hits maakt ook met muziek nu die live is. mensen houden van herkenbare dingen in muziek.quote:Op dinsdag 9 december 2025 12:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
plastisch en eenheidsworst. ik blijf erbij.
daar komt mijn smaak meer om de hoek kijken. Herkenbaar kan leuk zijn maar is vaak al gauw inwisselbaar.quote:Op dinsdag 9 december 2025 12:51 schreef kree het volgende:
[..]
waar maar dat is wat hits maakt ook met muziek nu die live is. mensen houden van herkenbare dingen in muziek.
Hey Karzai, lekker, geniet er zo vanquote:Op dinsdag 9 december 2025 12:59 schreef Karzai het volgende:
Feliz Navidad!
Tosti besteld in de kantine
Zal ik er een kopje pindasoep bij nemen?quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Karzai, lekker, geniet er zo van
Is wel lekkerquote:Op dinsdag 9 december 2025 13:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zal ik er een kopje pindasoep bij nemen?
Die Friesen kunnen ook niks zelfquote:
Gewoon doenquote:Op dinsdag 9 december 2025 13:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zal ik er een kopje pindasoep bij nemen?
ja ben ik met je eens hoor, want ik ga ook voor live.quote:Op dinsdag 9 december 2025 12:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
daar komt mijn smaak meer om de hoek kijken. Herkenbaar kan leuk zijn maar is vaak al gauw inwisselbaar.
Onherkenbaar = ontoegankelijk maar dan vind ik het wel mooi. Joanna Newsom, Agnes Obel, Steve Wilson, Brian Eno, Storm Corrosion, Spirit of Eden van Talk Talk...allemaal minder toegankelijk maar prachtig muziek. Daar kan geen AI tegenop.
Mijn zusje noemde dat gewoon elastieken als in; ik ga elastieken.quote:Op dinsdag 9 december 2025 10:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
Iran-Egypte.quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:53 schreef marcb1974 het volgende:
Whehehehehehehehehehehehehehehehehehe
Op het komende WK staat er 1 wedstrijd in het teken van Pride, omdat het dat weekend in de speelstad ook is.
Mogen jullie gokken, wie er dan, toevallig, spelen![]()
![]()
Leuk dat het precies ook in Seattle is.quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij wist het, das niet handig he
Zal die loser de national guard er wel weer op af sturenquote:Op dinsdag 9 december 2025 13:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Leuk dat het precies ook in Seattle is.
Dat zit er dik in.quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zal die loser de national guard er wel weer op af sturen
quote:Op dinsdag 9 december 2025 16:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt, ik heb het niet verzonnen,
maar![]()
https://store.steampowere(...)_Blast_ThemIN_SPACE/
quote:Op dinsdag 9 december 2025 17:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
kijk dit![]()
dat auto
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
Wel gekke clips steeds, is dit wel echt ?quote:
Je zoekt ze wel weer uit.quote:
felene hischer kann niet echt zijnquote:Op dinsdag 9 december 2025 18:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel gekke clips steeds, is dit wel echt ?
Ja, zeg het haar.quote:
Ja. Ik weet zeker dat ik jullie een goede avond wensquote:
Nee, voor mij alleen een betere avond dan afgelopen dagen. Voel me eindelijk iets minder verkouden.quote:
Oh ja, dat is de bedoeling van goedenavond. Ik wist wel dat er een reden is voor dat woord.quote:Op dinsdag 9 december 2025 19:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Ik weet zeker dat ik jullie een goede avond wens
Als jij daar blij van wordtquote:Op dinsdag 9 december 2025 19:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, voor mij alleen een betere avond dan afgelopen dagen. Voel me eindelijk iets minder verkouden.
Dus kuttederkutavond is dan beter?
Beterschap Choco 🍏quote:Op dinsdag 9 december 2025 19:17 schreef ChocoFan het volgende:
Nog steeds niet helemaal beter schijnbaar, ikke. Stom snotter gedoe.
Snotteren is inderdaad stom! Beterschap!quote:Op dinsdag 9 december 2025 19:17 schreef ChocoFan het volgende:
Nog steeds niet helemaal beter schijnbaar, ikke. Stom snotter gedoe.
Dank je en jij ook beterschap dan, hopen dat er niets serieus uit je onderzoek komt. Wel duidelijkheid uiteraard maar dat het te verhelpen is dan.quote:Op dinsdag 9 december 2025 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Snotteren is inderdaad stom! Beterschap!
Ik ben zelf sinds vrijdag al thuis, stomme klachten, vandaag bloed geprikt, morgen naar de huisarts. Ik heb hier geen zin in.
Thanks! Het moet blijkbaar snel weer voorjaar worden.quote:Op dinsdag 9 december 2025 19:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dank je en jij ook beterschap dan, hopen dat er niets serieus uit je onderzoek komt. Wel duidelijkheid uiteraard maar dat het te verhelpen is dan.
Ja maar dat duurt nog wel ff, eerst de winter ook nog.quote:Op dinsdag 9 december 2025 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Thanks! Het moet blijkbaar snel weer voorjaar worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |