Heb je ook lekker vrij tussen Kerst en Oud en Nieuw Pullup?quote:
Ik ga lekker kerst vieren en vertrek daarna naar Z Frankrijk met mijn roeiers t/m 6 janquote:Op maandag 8 december 2025 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je ook lekker vrij tussen Kerst en Oud en Nieuw Pullup?
Leve meneer Deesquote:Op maandag 8 december 2025 09:10 schreef Domnivoor het volgende:
@:Deisyy, gefeliciteerd met meneer Deisyy
O kijk leuke vooruitzichten dusquote:Op maandag 8 december 2025 09:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga lekker kerst vieren en vertrek daarna naar Z Frankrijk met mijn roeiers t/m 6 jan
Jouw verjaardagskalender is goed up to datequote:Op maandag 8 december 2025 09:10 schreef Domnivoor het volgende:
@:Deisyy, gefeliciteerd met meneer Deisyy
Dank uquote:
Daar komen we goed wegquote:
Idd.quote:
Gisterenochtend geplaatstquote:Op maandag 8 december 2025 19:01 schreef Domnivoor het volgende:
Waar blijft die scorelijst, Marc? Sta ik al bovenaan?
quote:Op zondag 7 december 2025 12:01 schreef marcb1974 het volgende:
Tussenstand, alles verwerkt tm gisteren.
Aantal is het aantal keer dat iemand heeft meegedaan.
Rang is gebaseerd op het totaal aantal punten.
[ afbeelding ]
Dus als ik nu stats plaats die ik nog niet heb gepost tellen die toch niet mee voor de cijfers van december?quote:Op maandag 8 december 2025 19:38 schreef marcb1974 het volgende:
Ja, ja, maar ik gaan geen standen van oude dagen opnemen na de plaatsing van de tussenstand.
Je kan de punten plaatsen van na zaterdag, die tellen mee.quote:Op maandag 8 december 2025 19:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus als ik nu stats plaats die ik nog niet heb gepost tellen die toch niet mee voor de cijfers van december?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |