Wel gekke clips steeds, is dit wel echt ?quote:
Je zoekt ze wel weer uit.quote:
felene hischer kann niet echt zijnquote:Op dinsdag 9 december 2025 18:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel gekke clips steeds, is dit wel echt ?
Ja, zeg het haar.quote:
Ja. Ik weet zeker dat ik jullie een goede avond wensquote:
Nee, voor mij alleen een betere avond dan afgelopen dagen. Voel me eindelijk iets minder verkouden.quote:
Oh ja, dat is de bedoeling van goedenavond. Ik wist wel dat er een reden is voor dat woord.quote:Op dinsdag 9 december 2025 19:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Ik weet zeker dat ik jullie een goede avond wens
Als jij daar blij van wordtquote:Op dinsdag 9 december 2025 19:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, voor mij alleen een betere avond dan afgelopen dagen. Voel me eindelijk iets minder verkouden.
Dus kuttederkutavond is dan beter?
Beterschap Choco 🍏quote:Op dinsdag 9 december 2025 19:17 schreef ChocoFan het volgende:
Nog steeds niet helemaal beter schijnbaar, ikke. Stom snotter gedoe.
Snotteren is inderdaad stom! Beterschap!quote:Op dinsdag 9 december 2025 19:17 schreef ChocoFan het volgende:
Nog steeds niet helemaal beter schijnbaar, ikke. Stom snotter gedoe.
Dank je en jij ook beterschap dan, hopen dat er niets serieus uit je onderzoek komt. Wel duidelijkheid uiteraard maar dat het te verhelpen is dan.quote:Op dinsdag 9 december 2025 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Snotteren is inderdaad stom! Beterschap!
Ik ben zelf sinds vrijdag al thuis, stomme klachten, vandaag bloed geprikt, morgen naar de huisarts. Ik heb hier geen zin in.
Thanks! Het moet blijkbaar snel weer voorjaar worden.quote:Op dinsdag 9 december 2025 19:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dank je en jij ook beterschap dan, hopen dat er niets serieus uit je onderzoek komt. Wel duidelijkheid uiteraard maar dat het te verhelpen is dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |