Maar ja, jij bent Groot en wordt nooit oud toch?quote:Op dinsdag 9 december 2025 11:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die een Ninja edit probeerde te maken
Heb jij ook een toeter op je rollator?quote:Op dinsdag 9 december 2025 11:10 schreef kree het volgende:
[..]
"83 ik, weet je toch. rest durf ik niet te vragen
Ik ben erg jeugdigquote:Op dinsdag 9 december 2025 11:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar ja, jij bent Groot en wordt nooit oud toch?
vraag het AIquote:Op dinsdag 9 december 2025 11:10 schreef Prisha het volgende:
Even kijken hoe ik mijn AVA in kerstsfeer kan krijgen. Iemand heeft ook eentje voor me gemaakt.
neinquote:
gehehe maak maar grapje, hoewel voor dat soort dingen is het wel weer handig.quote:
Een kind met een mobielquote:Op dinsdag 9 december 2025 11:13 schreef kree het volgende:
[..]
gehehe maak maar grapje, hoewel voor dat soort dingen is het wel weer handig.
Maar ik denk je moet dat niet aan kinderen geven. en nu hebben ze nog niet allen een mobiel tot 8? mss
of weet ik veel
Ze kunnen ook een airtag aan hun kind hangen. Met koffers werkt dat perfect.quote:Op dinsdag 9 december 2025 11:14 schreef kree het volgende:
nouja meeste ouders doen er tracker om, wat min of meer eigenlijk al kut is. maar oke.
zou zo lang mogelijk uitstellen als mogelijk.quote:
Nee, volwassenen met een mobiel is een goed ideequote:
je vraagt een dame niet om de leeftijd you bad boyquote:Op dinsdag 9 december 2025 11:14 schreef kree het volgende:
[..]
zou zo lang mogelijk uitstellen als mogelijk.
btw als je wil zeggen. hoe oud was jij nou dan Prisha? want ik kan het iig vinden in wat jij denkt,.
zelfde probleem...... hoewel, denk dat dat beetje bijtrekt en dat niet iedereen alles meer deelt nu onderhand. die wat ouder zijn.quote:Op dinsdag 9 december 2025 11:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, volwassenen met een mobiel is een goed idee
https://www.ad.nl/buitenl(...)-hoop-meer~ac42410c/
Ik denk het niet, dit probleem gaat nog groter worden.quote:Op dinsdag 9 december 2025 11:16 schreef kree het volgende:
[..]
zelfde probleem...... hoewel, denk dat dat beetje bijtrekt en dat niet iedereen alles meer deelt nu onderhand. die wat ouder zijn.
ik weet wat ook vroeg en dacht ook al mss iets anders in leeftijd. Maar oke kun je nagaan ik 10 jaar later en denk nu nog hetzelfde als jij eigenlijk.quote:Op dinsdag 9 december 2025 11:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
je vraagt een dame niet om de leeftijd you bad boy![]()
Ik ben een decennium eerder geboren dan jij
Ik was op een verjaardagsfeest, normaal ontwijk ik die altijd...hekel aan die cirkel verjaardagen. maar goed, ontkom er niet altijd aan.quote:Op dinsdag 9 december 2025 11:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, volwassenen met een mobiel is een goed idee
https://www.ad.nl/buitenl(...)-hoop-meer~ac42410c/
Je moet wat om met degene naast je te communiceren he. Gewoon praten kan natuurlijk niet, dat is eng.quote:Op dinsdag 9 december 2025 11:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik was op een verjaardagsfeest, normaal ontwijk ik die altijd...hekel aan die cirkel verjaardagen. maar goed, ontkom er niet altijd aan.
Ik keek echt vol verbazing om me heen, bijna iedereen had een mobiel in de klauwen. Ik heb er een foto van gemaakt en naar mn zusje gestuurd. Zo gezellig!
neuh...weinig verschil denk ik tussen halverwege jaren 70 en 80. Zeg maar het pre-connected tijdperk.quote:
Zal ze voortaan een flinke beuk gevenquote:Op dinsdag 9 december 2025 11:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je moet wat om met degene naast je te communiceren he. Gewoon praten kan natuurlijk niet, dat is eng.
Jaren 90 mag je daar ook nog bij tellen hoor.quote:Op dinsdag 9 december 2025 11:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
neuh...weinig verschil denk ik tussen halverwege jaren 70 en 80. Zeg maar het pre-connected tijdperk.
Ik was er erg laat mee. Ik kreeg er op een gegeven moment eentje van mijn werk maar dat was in 2005 of zo?quote:Op dinsdag 9 december 2025 11:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jaren 90 mag je daar ook nog bij tellen hoor.
Ja, er waren op de duur mobieltjes, maar alleen om mee te bellen en smsen. Lang niet zoals nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |