Gelukkig maar, ik ben altijd blij als ik 5 uur haal slapendquote:
Morguh Chanelquote:
Er wordt nog steeds geknikkerd. In de zomer.quote:Op dinsdag 9 december 2025 09:25 schreef kree het volgende:
ik vroeg me af he. ff naar aanleiding van kindertjes en op straat spelen.
vroeger hadden ze tegels met van die knikker putjes. Zien jullie die nog wel eens? of kindertjes die buiten spelen?
Heel weinig idd. Ik had altijd zo'n washandje met m'n knikkers erin. Was best leuk.quote:Op dinsdag 9 december 2025 10:28 schreef kree het volgende:
ik zie ze toch weinig hoor kindertjes die spelen nog op straat of in de parkjes.
ja snap wat je bedoelt, was wel beetje meiden dingetje dat trouwens dat laatste.quote:Op dinsdag 9 december 2025 10:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heel weinig idd. Ik had altijd zo'n washandje met m'n knikkers erin. Was best leuk.
We deden ook stoepranden en nummerbordtikkertje. En met van die witte elastiekjes vormen maken. Geen idee hoe dat heet, je had een witte elastiek die je met tweee personen om de benen deed. En dan figuurtjes erop maken. Speelden echt wel heel veel buiten.
kloptquote:Op dinsdag 9 december 2025 10:35 schreef kree het volgende:
[..]
ja snap wat je bedoelt, was wel beetje meiden dingetje dat trouwens.
lol moet je nu nog eens proberen als kind. Vroeger maakte deukje in auto of regenpijp weg ineens ook niet zoveel uit. Ouders enzo betaalden wel.quote:Op dinsdag 9 december 2025 10:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
klopt![]()
maar stoepranden deden we altijd met kinderen uit de buurt. Dis meisjes en jongens
ja dat is ook wel zo...de wereld is er niet veel vriendelijker op gewordenquote:Op dinsdag 9 december 2025 10:39 schreef kree het volgende:
[..]
lol moet je nu nog eens proberen als kind. Vroeger maakte deukje in auto of regenpijp weg ineens ook niet zoveel uit. Ouders enzo betaalden wel.
Denk nu weet niet eigenlijk, want loop niet meer op straat als kind, maar kan me bedenken dat je gewoon als kind aangevallen wordt, vroeger was het aan je oren naar je ouders en kreeg je daar wel pets.
nee maarja ik ben vrijgezel hier, maar weet hoop zijn hier ouders van jonge kinderen, doen jullie ze toch niet aan he dat? volgen enzo en controleren?quote:Op dinsdag 9 december 2025 10:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja dat is ook wel zo...de wereld is er niet veel vriendelijker op geworden
how ik ben opgevoed met gereformeerde kerk ook hoor, niet de extreme vorm.quote:Op dinsdag 9 december 2025 10:43 schreef Prisha het volgende:
Ik moet wel zeggen, tot een paar jaar geleden woonde ik nog in de Betuwe en daar werd wel veel buiten gespeeld. Maar ik zat wel in super refo gebied. TV's hebben ze sowieso niet.
k heb geen kinderen (hou niet van kinderen) dus je vraagt het aan de verkeerde persoonquote:Op dinsdag 9 december 2025 10:43 schreef kree het volgende:
[..]
nee maarja ik ben vrijgezel hier, maar weet hoop zijn hier ouders van jonge kinderen, doen jullie ze toch niet aan he dat? volgen enzo en controleren?
echt anders komt er volgende pussy generatie
haha tis in het algemeen, ik heb ook geen kinderen dus, dus mss heb ik makkelijk praten wel zo? weet eigenlijk zeker van wel ofzo.quote:Op dinsdag 9 december 2025 10:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
k heb geen kinderen (hou niet van kinderen) dus je vraagt het aan de verkeerde persoon![]()
Ik heb wel een tracker aan m'n koffer hangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |