abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Miss 200.000.000! donderdag 4 december 2025 @ 21:45:55 #1
367000 roos94
pi_219411618
Iedere school had wel een paar kneuzen met gym die niks konden en als laatst werden gekozen.

Ik was daar helaas ook 1 van. Gek genoeg waren het zelden de populaire kids die slecht waren in gym. Het waren altijd al de outcasts die dan ook nog gym verneukten.

Nu de vraag zijn we kneuzen doordat we slecht zijn in gym of zijn we slecht in gym omdat we kneuzen zijn
  donderdag 4 december 2025 @ 21:57:22 #2
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_219411704
Nee.
Basketbal kon ik niks van, voetbal was redelijk, maar met trefbal was ik een van de beste. :7
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_219411755
Alleen met turnen, klimmen in touwen en shit.
Met teamsport wel goed.
blablablabla
pi_219411915
:')

100 meter in 12.7

Nee dus.
U MAD?
pi_219411991
We zijn kneuzen omdat we kneuzen zijn.
pi_219412031
Nee ik was echt een beest en dat ben ik nog steeds
graag op anoniem
  donderdag 4 december 2025 @ 23:06:35 #7
402274 Cruzinats
we were kings, and such
pi_219412176
Heb de piepjestest meerdere keren uitgelopen, maar ik was vroeger dan ook een gekke ecto.
pi_219412285
Gym was niet mijn ding, maar naarmate ik ouder werd en duidelijk werd in de klas dat m’n kwaliteiten ergens anders lagen werd gym en als laatste gekozen worden minder erg.
Nu ik er aan terug denk vind ik het wel bizar dat je cijfer aan de hand van de piepjestest werd gegeven. Ook nog vers in m’n geheugen, een oefening hink, stap, sprong. Bluh! Ik herinner mij nog best veel van gym, en dat terwijl ik al bijna 20 jaar geen gym meer heb… In de touwen klimmen, over een kast springen al dan niet met springplank, het zal ergens goed voor zijn. Trefbal en paaltjesvoetbal waren prima overigens.
- Logica brengt je van A naar B...Fantasie brengt je overal... -
  Moderator vrijdag 5 december 2025 @ 00:02:58 #9
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_219412325
Nee ik was meer de faalkneus met al het andere.

Met gym maakte ik ooit een zieke panna bij iemand toen werd ik de goat.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_219412388
Was op school de beste honkballer en beste rugbyer maar kon niet voetballen (wat iedereen altijd wilde doen) en ook wel beetje falen bij de piepjestest en dingen als touwklimmen en salto doen. Maar ja, ik vond gym geweldig, we hadden grote velden dus vanaf de lente was het feest.

Ik was niet bijster populair op school verder maar ik neukte wel echt een knap meisje en daarmee was mijn puberteit een groot succes.
-nee-
pi_219412486
domste "vak" dat er bestaat

ik deed zo min mogelijk en naar mate de jaren vorderden weigerde ik ook meer
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_219412986
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 00:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nee ik was meer de faalkneus met al het andere.

Met gym maakte ik ooit een zieke panna bij iemand toen werd ik de goat.
Wat staat hier?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  vrijdag 5 december 2025 @ 07:54:21 #13
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_219413012
quote:
4s.gif Op donderdag 4 december 2025 23:06 schreef Cruzinats het volgende:
Heb de piepjestest meerdere keren uitgelopen, maar ik was vroeger dan ook een gekke ecto.
ugh, van die strevertjes, gadver, niet gewoon bij 5,5 stoppen met rennen :')
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_219413168
Zeer gemiddeld
  vrijdag 5 december 2025 @ 08:44:03 #15
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_219413228
Nee gym was leuk, vooral trefbal ja. :7 Zou nu ook wel eens een bal in het gezich van collega’s willen werpen. _O_
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_219413282
Met balsporten niet maar ik was zo slecht in turnen dat ik op zondag al wakker lag over het eerste uur gym op maandag. Wij hadden 3 gymzalen en 1 was voor turnen. Als de leraar die kant op liep wist je dat het shit ging worden. :')
pi_219413314
Niet echt.

In groep 7 ofzo wel eens een oefening geweigerd, wist die pedo van een gymleraar geen raad mee :+ . Dat was ook de enige keer. Had ik eerder moeten bedenken, maar goed.

Veel van die turn-achtige oefeningen sloegen toch helemaal nergens op, laten we wel wezen. Bewegen is gezond maar dan kun je beter iets doen waar men plezier uit haalt zoals een teamsport oid lijkt me. Mag de docent teams maken evt.
pi_219413363
Ik was middelmatig in gym denk ik. Sowieso zat ik op een school waar ik als buitenbeentje werd gezien. In mijn klas zaten zoons en dochters van tandartsen, professoren en middenstanders. Ik was een simpel arbeiderskind die ook nog geen vader had. Dat was wat in de jaren 70. Al was ik een kei in gym geweest, ze kozen me toch als laatste. :')
pi_219413365
Zodra er gegooid mocht worden was ik de beste van de klas. Zo erg dat ik bij softbal op een gegeven moment niet meer mocht werpen, omdat steeds na 9 keer gooien (3 slag, uit; 3 slag, 2 uit; 3 slag, 3 uit en wisselen) doordraaien de lol er wel vanaf haalde voor het andere team. Jaarlijks werden we ook handbalkampioen van de school, met name vanwege mijn lange worp als onderdeel van de counter.

Zodra er niet gegooid mocht worden was ik beroerd, dat dan weer wel.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_219413451
quote:
16s.gif Op vrijdag 5 december 2025 08:44 schreef FlippingCoin het volgende:
Nee gym was leuk, vooral trefbal ja. :7 Zou nu ook wel eens een bal in het gezich van collega’s willen werpen. _O_
Voortaan voor de standup maandagochtend eerst even een kwartiertje trefbal.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_219413523
quote:
4s.gif Op donderdag 4 december 2025 23:06 schreef Cruzinats het volgende:
Ik ook. Nu nog steeds wel trouwens. Touwklimmen en dergelijke ging daardoor ook best gemakkelijk, omdat ik niks weeg.
quote:
15s.gif Op vrijdag 5 december 2025 07:54 schreef junkiesietze het volgende:

[..]
ugh, van die strevertjes, gadver, niet gewoon bij 5,5 stoppen met rennen :')
Hardlopen is oneerlijk. Als je in een hardlooplichaam geboren bent, dan voelde dat tempo voor een voldoende aan alsof je nog aan het wandelen was. Dus we waren geen strebertjes omdat wij de 5,5 niet stopten. We gingen door omdat we nog niet opgewarmd waren bij 5,5. ;)

quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2025 08:57 schreef Regilio_ het volgende:
Niet echt.

In groep 7 ofzo wel eens een oefening geweigerd, wist die pedo van een gymleraar geen raad mee :+ . Dat was ook de enige keer. Had ik eerder moeten bedenken, maar goed.

Veel van die turn-achtige oefeningen sloegen toch helemaal nergens op, laten we wel wezen. Bewegen is gezond maar dan kun je beter iets doen waar men plezier uit haalt zoals een teamsport oid lijkt me. Mag de docent teams maken evt.
Maar hoe kom je er achter wat je leuk vindt, als je het niet uitgeprobeerd hebt? En schoolgym is de plek bij uitstek om laagdrempelig veel verschillende sport uit te proberen. Daar heb ik bijvoorbeeld ontdekt dat klimmen als sport ontzettend leuk is. En dat teamsporten of balsporten mij eigenlijk allemaal niks interesseren. Voor iemand anders zal het atletiek zijn, omdat hij bij gym ineens ontdekt hoe leuk het is om met een salto over een kast te springen.
pi_219413529
Ja, ik werd ook vaak als laatste gekozen. Ik kan me herinneren dat wanneer er teams gekozen mochten worden ik daar met een blok in mijn maag op het bankje zat, want ik wist dat ik weer als laatste gekozen zou worden. Ik vond het allesbehalve prettig.
pi_219413556
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 09:22 schreef knoopie het volgende:

[..]

Voor iemand anders zal het atletiek zijn, omdat hij bij gym ineens ontdekt hoe leuk het is om met een salto over een kast te springen.
Dat zou best bijzonder zijn, omdat er bij atletiek geen kast en geen salto's aan te pas komen. Atletiek is veelzijdig (werpnummer, springnummers, loopnummers kort en lang), maar zo veelzijdig ook weer niet.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_219413566
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 09:26 schreef Hanca het volgende:

[..]
Dat zou best bijzonder zijn, omdat er bij atletiek geen kast en geen salto's aan te pas komen. Atletiek is veelzijdig (werpnummer, springnummers, loopnummers kort en lang), maar zo veelzijdig ook weer niet.
Ja turnen dan? Weet ik veel hoe dat heet. In ieder geval met een aanloop op zo een springplank springen en dan een salto of schroef doen.

Het is in ieder geval niet zoiets als voetbal, dat je op het veldje achter makkelijk kan uitproberen met je vrienden. Ik kan mij best goed voorstellen dat mensen dat heel erg leuk vinden en bij schoolgym daar achter komen.
pi_219413801
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 09:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ja, ik werd ook vaak als laatste gekozen. Ik kan me herinneren dat wanneer er teams gekozen mochten worden ik daar met een blok in mijn maag op het bankje zat, want ik wist dat ik weer als laatste gekozen zou worden. Ik vond het allesbehalve prettig.
Eigenlijk klopt het ook niet. Niks denigrerender dan dit voor een kind. Je voelt je direct te min. :{w
pi_219413820
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2025 09:50 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Eigenlijk klopt het ook niet. Niks denigrerender dan dit voor een kind. Je voelt je direct te min. :{w
Precies dat. Zoiets is zo slecht voor een kind zijn zelfvertrouwen. Of een kind zelf groepjes laten maken in de klas, ook zoiets. Fix dat gewoon zelf als leerkracht zijnde.
  vrijdag 5 december 2025 @ 09:54:32 #27
338319 ZarB
Piña colada
pi_219413827
Ik was over het algemeen heel goed in de meeste gymonderdelen. Als we teams moesten maken werd ik vaak als eerste gekozen, vooral door de jongens. Ik was best competitief maar kon geen teleurstellingen verdragen dus privé sportte ik altijd op het niveau dat ik makkelijk kon winnen (turnen, atletiek) en heb ik mezelf nooit echt uitgedaagd. Als ik er op terug kijk wel jammer, maar het is allemaal redelijk goed gekomen.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  vrijdag 5 december 2025 @ 10:10:42 #28
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_219413949
Ik werd inderdaad vaak als laatste gekozen. Was ook niet goed in gym, zeker balsporten, en combineerde dat ook nog met weinig zelfvertrouwen wat elkaar dan weer versterkte. Ach ja, het ging ook weer voorbij :)
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  vrijdag 5 december 2025 @ 10:52:17 #29
338319 ZarB
Piña colada
pi_219414314
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2025 09:50 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Laatst hoorde ik een verhaal van een psycholoog die vertelde dat veel ouders het belangrijk vinden dat hun (jonge) kinderen in aanraking komen met leeftijdsgenoten zodat ze sociale vaardigheden aanleren (dus gaan ouders speelafspraakjes regelen etc). Maar, zei hij, kinderen zijn onderling hartstikke hard. Zeker als ze jong zijn. Daar leren ze helemaal geen sociale vaardigheden van, hooguit survival of the fittest. Ze leren sociaal gedrag veel beter van hun ouders.

Toen ging ik er eens over nadenken en als ik dan dit soort verhalen lees (of de dynamiek op de opvang/school bekijk) denk ik: ja dat klopt eigenlijk wel.
pi_219414589
quote:
<Knip>
Maar hoe kom je er achter wat je leuk vindt, als je het niet uitgeprobeerd hebt? En schoolgym is de plek bij uitstek om laagdrempelig veel verschillende sport uit te proberen. Daar heb ik bijvoorbeeld ontdekt dat klimmen als sport ontzettend leuk is. En dat teamsporten of balsporten mij eigenlijk allemaal niks interesseren. Voor iemand anders zal het atletiek zijn, omdat hij bij gym ineens ontdekt hoe leuk het is om met een salto over een kast te springen.
Goed punt en ook wel mee eens.
pi_219414599
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2025 09:53 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Precies dat. Zoiets is zo slecht voor een kind zijn zelfvertrouwen. Of een kind zelf groepjes laten maken in de klas, ook zoiets. Fix dat gewoon zelf als leerkracht zijnde.
Onze gymleraar zei gewoon dat iedereen op de banken moest zitten en dan liep ie langs en wees hij gewoon je een nummer toe. Was je nummer 2, dan zocht je alle andere nummers 2 en dat was dan je team. Soms leuk, soms kut, maar in elk geval eerlijk.
-nee-
pi_219414604
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 10:52 schreef ZarB het volgende:

[..]
Laatst hoorde ik een verhaal van een psycholoog die vertelde dat veel ouders het belangrijk vinden dat hun (jonge) kinderen in aanraking komen met leeftijdsgenoten zodat ze sociale vaardigheden aanleren (dus gaan ouders speelafspraakjes regelen etc). Maar, zei hij, kinderen zijn onderling hartstikke hard. Zeker als ze jong zijn. Daar leren ze helemaal geen sociale vaardigheden van, hooguit survival of the fittest. Ze leren sociaal gedrag veel beter van hun ouders.

Toen ging ik er eens over nadenken en als ik dan dit soort verhalen lees (of de dynamiek op de opvang/school bekijk) denk ik: ja dat klopt eigenlijk wel.
Als de ouders langs het voetbalveld staan te schelden op de scheidsrechter, dan vraag ik mij ook weleens af in hoeverre dit nu precies goed is voor de (sociale) ontwikkeling van kleine kinderen.
pi_219414623
quote:
13s.gif Op donderdag 4 december 2025 21:45 schreef roos94 het volgende:
Iedere school had wel een paar kneuzen met gym die niks konden en als laatst werden gekozen.

Ik was daar helaas ook 1 van. Gek genoeg waren het zelden de populaire kids die slecht waren in gym. Het waren altijd al de outcasts die dan ook nog gym verneukten.

Nu de vraag zijn we kneuzen doordat we slecht zijn in gym of zijn we slecht in gym omdat we kneuzen zijn
Ja, ik was een kneus met balsporten, volgen de gymleraar was ik "bal-debiel".

Bleek later dat m'n ogen niet goed coördineren waardoor ik dichtbij dubbelzie en dus altijd de bal misgreep/-sloeg/-trapte. Hadden we net gymleraren die als hobby coachen van hand/volleybal/basketbal etc. hadden, deden we dus niks van wat ik wel leuk vond.

In m'n vrije tijd ging ik wielrennen, hardlopen en zwemmen en vond ik nog leuk ook. In mijn perceptie werken de gymlessen averechts, leidt eerder tot afkeer dan aan affectie met de sport. Laat kinderen gewoon buiten rennen

[ Bericht 0% gewijzigd door blomke op 05-12-2025 11:58:26 ]
Op &lt;a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" &gt;zaterdag 22 april 2023 13:43&lt;/a&gt; schreef &lt;a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" &gt;r_one&lt;/a&gt; het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  vrijdag 5 december 2025 @ 12:53:10 #34
338319 ZarB
Piña colada
pi_219415400
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 11:14 schreef knoopie het volgende:

[..]
Als de ouders langs het voetbalveld staan te schelden op de scheidsrechter, dan vraag ik mij ook weleens af in hoeverre dit nu precies goed is voor de (sociale) ontwikkeling van kleine kinderen.
Klopt. Maar ouders zouden beter moeten weten. Zij zouden het de kinderen moeten kúnnen leren. In tegenstelling tot leeftijdsgenoten.
  vrijdag 5 december 2025 @ 15:14:01 #35
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_219416484
Ja, maar dat vond ik niet erg. Werd ook altijd als laatste gekozen met teamsporten. Later kon ik gewoon spijbelen met gym, want ze mistten mij toch niet. :7
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Miss 200.000.000! vrijdag 5 december 2025 @ 15:15:24 #36
367000 roos94
pi_219416494
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 15:14 schreef LordofLeaves het volgende:
Ja, maar dat vond ik niet erg. Werd ook altijd als laatste gekozen met teamsporten. Later kon ik gewoon spijbelen met gym, want ze mistten mij toch niet. :7
Bij ons waren ze heel streng. Bij elke les werd er een namenlijst bij gepakt en aangevinkt wie er was.

Als je een gymles miste moest je hem inhalen. In eigen tijd, bij een andere klas. Dat was echt een uber kut systeem. Ik had op een gegeven moment iets van 30 uur open staan. Dat moest ik allemaal vlak voor de zomervakantie nog gaan inhalen.
  vrijdag 5 december 2025 @ 15:18:50 #37
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_219416522
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 15:15 schreef roos94 het volgende:

[..]
Bij ons waren ze heel streng. Bij elke les werd er een namenlijst bij gepakt en aangevinkt wie er was.

Als je een gymles miste moest je hem inhalen. In eigen tijd, bij een andere klas. Dat was echt een uber kut systeem.
Oh ja, de namenlijsten. :D Wij hadden nog dat ouderwetse klassenboek dat door de mentor werd bekeken. Inhalen hoefde bij ons niet; je moest maar strafwerk schrijven bij de conciërge.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  vrijdag 5 december 2025 @ 15:27:48 #38
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_219416577
Either you're somebody or you're nobody

Bekijk deze YouTube-video
Le Diable
  Moderator vrijdag 5 december 2025 @ 17:15:04 #39
441859 crew  Lenny77
pi_219417128
Ik was slecht in turnen (ik zou mijn nek breken), touwklimmen was voor mij een drama en balsporten een ramp.
Ik deed meestal mee met de jongens want ik was wel goed in atletiek, rugby en honkbal *O*

[ Bericht 1% gewijzigd door Lenny77 op 05-12-2025 18:50:01 ]
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_219417207
quote:
En schoolgym is de plek bij uitstek om laagdrempelig veel verschillende sport uit te proberen. Daar heb ik bijvoorbeeld ontdekt dat klimmen als sport ontzettend leuk is. En dat teamsporten of balsporten mij eigenlijk allemaal niks interesseren. Voor iemand anders zal het atletiek zijn, omdat hij bij gym ineens ontdekt hoe leuk het is om met een salto over een kast te springen.
Was hier gewoon afwisselendvolleybal, basketbal en softbal. ELK. JAAR.

Dus piepjestest was ook bullshit. Waarom toets je iets wat je nooit traint? Bij al die sporten sta je 90% van de tijd stil. Gymles was zo fucked up.
pi_219417298
Het enige wat ik leuk vind was slagbal. We hadden ook elk jaar een sportdag samen met andere scholen uit het dorp. Vond ik ook niet leuk. Toch nog een prijs gewonnen met hoogspringen.
pi_219418727
Coopertest :') :')
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  zaterdag 6 december 2025 @ 00:56:37 #43
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept
pi_219421578
Conditie dingen was ik het beste. Balsporten ook goed. Alleen met de trampoline springen en dag een salto maken dat was niet aan mijn besteed
  zaterdag 6 december 2025 @ 01:09:39 #44
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_219421593
1000% gymkneus hier B-)
  zaterdag 6 december 2025 @ 13:06:28 #45
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_219424377
quote:

...Gek genoeg waren het zelden de populaire kids die slecht waren in gym. Het waren altijd al de outcasts die dan ook nog gym verneukten.

Tja. Uiterlijk, geld en sportieve aanleg, drie belangrijke pijlers als je populair wil zijn.

Als de eerste twee tegen zitten, kan het derde het nog recht trekken.

Ben je goed in wiskunde of een ander 'denkvak', dan boeit dat weer niemand.
  zaterdag 6 december 2025 @ 13:58:32 #46
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_219424688
Gymles, ik vond het vreselijk. Ik deed wel ontzettend mijn best, maar ik was er gewoon niet goed in.

En dat had je die übersportieve klasgenoten die zich hélemaal het zweet in renden om dat onnozele potje volleybal te winnen alsof het een WK-finale was, of zich drie lesuren later nog zaten op te vreten omdat ze een potje basketbal verloren hadden. Echt, die overdreven 'winnaarsmentaliteit'. Voeg dan nog wat van die aanstellerige leraren toe die sporten de hemel in prijzen, alsof er niks belangrijkers bestaat dan een goal scoren - en dan was ik er wel klaar mee.
.
  roze zaterdag 6 december 2025 @ 13:59:37 #47
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219424698
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 13:58 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Gymles, ik vond het vreselijk. Ik deed wel ontzettend mijn best, maar ik was er gewoon niet goed in.

En dat had je die übersportieve klasgenoten die zich hélemaal het zweet in renden om dat onnozele potje volleybal te winnen alsof het een WK-finale was, of zich drie lesuren later nog zaten op te vreten omdat ze een potje basketbal verloren hadden. Echt, die overdreven 'winnaarsmentaliteit'. Voeg dan nog wat van die aanstellerige leraren toe die sporten de hemel in prijzen, alsof er niks belangrijkers bestaat dan een goal scoren - en dan was ik er wel klaar mee.
Of van die mensen die zich onnodig gingen uitsloven op die piepjestest. :')
Your beauty never ever scared me.
  zaterdag 6 december 2025 @ 14:00:21 #48
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_219424703
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2025 13:59 schreef Ama het volgende:

[..]
Oja, die ook nog eens. En vervolgens balen omdat ze maar tot trede 49 gekomen waren, of zo..
.
  roze zaterdag 6 december 2025 @ 14:01:13 #49
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219424707
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 14:00 schreef Baba-O-Riley het volgende:

[..]
Oja, die ook nog eens. En vervolgens balen omdat ze maar tot trede 49 gekomen waren, of zo..
Ja haha :')
Your beauty never ever scared me.
  Moderator zaterdag 6 december 2025 @ 14:02:48 #50
pi_219424715
quote:

[..]
Wat is “nodig” en wat is “onnodig” in dat opzicht?
Moderator DIG en OWS
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_219424906
quote:

[..]
Ik had een jongen in de klas die deed op hoog niveau atletiek en het was wel indrukwekkend om hem die test te zien afleggen; als de hele groep al aan de kant zat werd 'ie echt aangemoedigd.
Die jongen is later als shoarmaschepper in een kebabzaak terechtgekomen, maar dit terzijde.
En een prettige scheut door de pielemuis.
pi_219424915
quote:

En nu een faalkneus op Fok!.

Het kan verkeren.
  Moderator zaterdag 6 december 2025 @ 14:39:47 #53
pi_219424927
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 14:35 schreef BennieButtfuck het volgende:

[..]
Ik had een jongen in de klas die deed op hoog niveau atletiek en het was wel indrukwekkend om hem die test te zien afleggen; als de hele groep al aan de kant zat werd 'ie echt aangemoedigd.
Die jongen is later als shoarmaschepper in een kebabzaak terechtgekomen, maar dit terzijde.
Alleen maar mooi dat die gast werkt toch.
Moderator DIG en OWS
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_219424958
mij lieten ze altijd de zware dingen sjouwen omdat ik toen al drie honderd kilo deadlifte
pi_219424973
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2025 14:39 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Alleen maar mooi dat die gast werkt toch.
Neem er een voorbeeld aan.
En een prettige scheut door de pielemuis.
  Moderator zaterdag 6 december 2025 @ 14:46:40 #56
pi_219424987
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 14:45 schreef BennieButtfuck het volgende:

[..]
Neem er een voorbeeld aan.
Want?
Moderator DIG en OWS
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_219425055
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 10:52 schreef ZarB het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Kinderen zijn onder elkaar de wreedste soort die er bestaat. Althans als ze opereren in een overheersende groep qua erbij horen. Als ze wapens mochten dragen dan was het leed niet te overzien. Daarom doen ze het via psychologische weg.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  zaterdag 6 december 2025 @ 14:57:25 #58
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_219425086
Kinderen zijn uiteindelijk gewoon een soort diertjes.

Volwassenen eigenlijk ook, maar die is (meestal) aangeleerd dat te onderdrukken.
pi_219425820
Ja zeker met turnen
Slechte motoriek
pi_219440102
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 15:54 schreef Cupfighter het volgende:
Ja zeker met turnen
Slechte motoriek
Ik ook. Vreemd genoeg doe ik het liefst priegelwerk als klusser - DHZ-er
Op &lt;a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" &gt;zaterdag 22 april 2023 13:43&lt;/a&gt; schreef &lt;a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" &gt;r_one&lt;/a&gt; het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_219440104
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 09:23 schreef blomke het volgende:

[..]
Ik ook. Vreemd genoeg doe ik het liefst priegelwerk als klusser - DHZ-er
Nee het is nog steeds niet mijn ding
pi_219463676
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 11:16 schreef blomke het volgende:

[..]
Ja, ik was een kneus met balsporten, volgen de gymleraar was ik "bal-debiel".
Balsporten was ik ook altijd kansloos mee, ik kon gewoon niks vangen of hard gooien, en als je de bal niet in het doel wilde hebben moest je mij in de spits zetten of een penalty laten nemen :') Atletiek tegen andere tegenstanders was ik ook al slecht in, ik kan gewoon niet hard rennen of ver springen of iets ver gooien. Nooit een goede motoriek gehad. Na het turnen had ik altijd wel weer iets gekneusd, wonderbaarlijk nooit iets gebroken.

De enige manier waarop ik sporten leuk vind is tegen mezelf. Een stukje hardlopen en zien dat ik het iets sneller kan of iets langer kan volhouden dan de vorige keer. Een gewicht tillen en zien dat ik het beter doe dan de vorige keer. Zien dat ik steeds minder verrot ben als ik eens een sprintje moet trekken naar de trein. Dat mijn kaaklijn steeds strakker wordt. Maar niet mezelf meten met anderen, dat levert alleen maar frustraties op. Dus de 4,2 km die we af en toe rond de school liepen met gym was 1 van de weinige dingen die ik wél leuk vond, mits het maar een individuele oefening bleef en geen wedstrijd.

[ Bericht 1% gewijzigd door Fleischmeister op 11-12-2025 11:20:25 ]
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
pi_219464037
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 15:18 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Oh ja, de namenlijsten. :D Wij hadden nog dat ouderwetse klassenboek dat door de mentor werd bekeken. Inhalen hoefde bij ons niet; je moest maar strafwerk schrijven bij de conciërge.
Klassenboek ja, elke keer naar de volgende les meenemen. Stond wie er niet was, wie strafwerk had en/of (en dat was het ergste:) uit de les verwijderd.
  donderdag 11 december 2025 @ 12:56:56 #64
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_219464364
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 12:05 schreef blomke het volgende:

[..]
Klassenboek ja, elke keer naar de volgende les meenemen. Stond wie er niet was, wie strafwerk had en/of (en dat was het ergste:) uit de les verwijderd.
Jep, de voorloper van de Kliklijn. :P
pi_219464552
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2025 13:06 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Tja. Uiterlijk, geld en sportieve aanleg, drie belangrijke pijlers als je populair wil zijn.

Als de eerste twee tegen zitten, kan het derde het nog recht trekken.

Ben je goed in wiskunde of een ander 'denkvak', dan boeit dat weer niemand.
Later wel ;)
pi_219464567
quote:

[..]
:@
  donderdag 11 december 2025 @ 15:28:25 #67
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_219465286
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2025 13:31 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
:@
Uitslover! ;)
pi_219465376
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 11:13 schreef Fleischmeister het volgende:

[..]
Balsporten was ik ook altijd kansloos mee, ik kon gewoon niks vangen of hard gooien, en als je de bal niet in het doel wilde hebben moest je mij in de spits zetten of een penalty laten nemen :') Atletiek tegen andere tegenstanders was ik ook al slecht in, ik kan gewoon niet hard rennen of ver springen of iets ver gooien. Nooit een goede motoriek gehad. Na het turnen had ik altijd wel weer iets gekneusd, wonderbaarlijk nooit iets gebroken.

De enige manier waarop ik sporten leuk vind is tegen mezelf. Een stukje hardlopen en zien dat ik het iets sneller kan of iets langer kan volhouden dan de vorige keer. Een gewicht tillen en zien dat ik het beter doe dan de vorige keer. Zien dat ik steeds minder verrot ben als ik eens een sprintje moet trekken naar de trein. Dat mijn kaaklijn steeds strakker wordt. Maar niet mezelf meten met anderen, dat levert alleen maar frustraties op. Dus de 4,2 km die we af en toe rond de school liepen met gym was 1 van de weinige dingen die ik wél leuk vond, mits het maar een individuele oefening bleef en geen wedstrijd.
Balsporten lag me veel beter dan turnen omdat ik met balsporten best fanatiek was en het dan minder van mijn motoriek moest hebben
pi_219465398
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 12:05 schreef blomke het volgende:

[..]
Het klassenboek, ja dat moest ik altijd meenemen van les naar les , een van mijn vrienden had nogal problemen met aanwezig zijn en vroeg me of ik dat ding niet per ongeluk kon kwijt raken en dat gebeurde dus
  donderdag 11 december 2025 @ 15:41:54 #70
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_219465410
Te dik dus ik had bijles voor gym.
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
pi_219479352
Ik was met sport best aardig in alles zo'n beetje, en best snel voor iemand van 1.91 (maar wel 63 kg) Ik speelde ook op redelijk niveau voetbal, dus werd altijd snel gekozen.

Maar echt bepaald populair was ik niet, alleen met sport werd ik standaard als eerste gekozen. :')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_219495945
Not afraid to admit, ja, ik werd vroeger ook vaak als laatste gekozen tijdens gymlessen. Niet omdat ik slecht was in sport, maar gewoon omdat ik niet populair was. Ik maakte destijds cruciale fouten: toen mijn vrienden mochten kiezen, kozen ze mij als eerste, en ik wees dan toch weer de populaire kinderen aan. Dat zou ik nu uiteraard nooit meer doen. En ja, het voelde ook onprettig om als laatste te worden gekozen.
pi_219496349
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 20:15 schreef -Deluzion- het volgende:
Not afraid to admit, ja, ik werd vroeger ook vaak als laatste gekozen tijdens gymlessen. Niet omdat ik slecht was in sport, maar gewoon omdat ik niet populair was. Ik maakte destijds cruciale fouten: toen mijn vrienden mochten kiezen, kozen ze mij als eerste, en ik wees dan toch weer de populaire kinderen aan. Dat zou ik nu uiteraard nooit meer doen. En ja, het voelde ook onprettig om als laatste te worden gekozen.
Als ik moest kiezen dan koos ik lotgenoten of meisjes want die bleven ook vaak als laatste over, de populaire koos ik juist niet wat als effect had dat die mij dus echt als laatste kozen, hilarisch was wel dat ik met kegelvoetbal 2 dames koos en dat eentje de bal gewoon langzaam tegen mijn kegel liet gaan wat geen pesten maar plagen was trouwens
pi_219496556
Ik heb altijd een hekel aan gym gehad dus hoorde altijd bij de laatste en dat kon me niets schelen.
Ik heb het gepresteerd om in mijn laatste jaar helemaal niet meer bij gym te komen opdagen, zonder consequenties.

[ Bericht 10% gewijzigd door Sorella op 14-12-2025 22:13:25 ]
pi_219497215
Integendeel, ik was altijd veruit de beste. Ik ging ook altijd liever dood dan dat ik niet als eerste zou eindigen bij de shuttle run test etc.

In tegenstelling tot bij wiskunde/scheikunde/natuurkunde ;(
Conscience do cost.
pi_219497306
Alleen bij turnonderdelen. Balsporten ging altijd wel goed en de shuttle run test heb ik een keer letterlijk uitgespeeld. Die ging tot trap 16 of zo :')
  Moderator zondag 14 december 2025 @ 22:31:18 #77
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_219497447
Altijd als voorlaatste eigenlijk of als derde laatste heb de 1 of andere manier altijd kunnen
Voorkomen om
Niet als laatste gekozen te worden
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  zondag 14 december 2025 @ 22:36:03 #78
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_219497466
Gym was tof. _O_ zeker met apenkooien etc.
Ik vond hoogspringen zo tof. Maar ook zeker trefbal, volleybal en voetbal.
Piepjes en/of coopertest vond ik dan weer echt verschrikkelijk.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_219499693
Ja, samen met de andere übernerds steevast als laatste gekozen, ja. Kut-vak.
  Moderator / Redactie FP maandag 15 december 2025 @ 11:46:50 #80
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_219499940
Ik vond alles wel leuk behalve omhoog klimmen in een touw waarbij het touw half om je voet gelust zat en je jezelf op die manier omhoog moest "duwen", kon er geen kut van :') Streetdance was ook een dingetje met een gymlerares waar geen van de jongens op zat te wachten. Op die twee dingen na zat ik wel altijd bij de beste, ookal werd ik steevast laatst gekozen omdat ik niet bij de populairtjes hoorde. Ik hoor ze nog mekkeren na het zoveelste doelpunt of een bal in hun gezicht :7
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
  maandag 15 december 2025 @ 13:09:09 #81
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_219500718
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 11:35 schreef DjVero het volgende:
Ja, samen met de andere übernerds steevast als laatste gekozen, ja. Kut-vak.
De pijn zit diep. :P
  Moderator / Redactie FP maandag 15 december 2025 @ 13:20:06 #82
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_219500810
Herinnerde me net de naam van een klasgenoot die heel goed was in gym en atletiek, zocht hem even op, en hij heeft het geweldig gedaan _O_
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
  maandag 15 december 2025 @ 13:50:46 #83
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_219501134
Ja. Ik werd ook altijd als laatste gekozen met gym. Wij moesten op de middelbare school ook voor een cijfer de handstand doen of de hink-stap-sprong. Ik bakte daar niks van, voor die laatste haalde ik zelfs een 1. Zo is misschien wel mijn liefde voor sport verdwenen. Ik zie op foto's terug dat ik op mijn 7e/8e nog wel genoot van sportdag en hardloopdingen. En nu loop ik marathons, doe aan fitness en boksen en geef ik iedereen die me als laatste koos een dikke vinger.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 15 december 2025 @ 13:52:09 #84
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_219501153
quote:
2s.gif Op zondag 14 december 2025 22:36 schreef Moeraskat het volgende:
Piepjes en/of coopertest vond ik dan weer echt verschrikkelijk.
De coopertest is ontworpen om mensen de liefde voor hardlopen te ontnemen/eruit te rammen. [ah shuttle run test post iemand hierboven, dat was ook de hel]
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 15 december 2025 @ 14:17:03 #85
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_219501371
Op een middelbare school in de buurt kan je altijd de gymzaal in kijken, door middel van flinke ramen. Binnen, vanaf plekken waar leerlingen hun tussenuur doorbrengen en dergelijke. :{

De vorige versie van dat pand had dat ook al.

Dit moet wel bedacht zijn door een of andere psychopaat die in zijn/haar jeugd ontzettend goed was in gym. :N

Als je als puber slecht bent in gym, heb je helemaal geen behoefte aan pottenkijkers. Dan verberg je dat liever, voor zover mogelijk.

Op m'n eigen middelbare school was de gymzaal gelukkig afgescheiden van de rest.

[ Bericht 2% gewijzigd door Eightyone op 15-12-2025 18:54:09 ]
pi_219501392
Ik was zeer matig in gymnastiek maar met voetbal werd ik bijna altijd als eerste gekozen.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')