abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219424906
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2025 13:59 schreef Ama het volgende:

[..]
Of van die mensen die zich onnodig gingen uitsloven op die piepjestest. :')
Ik had een jongen in de klas die deed op hoog niveau atletiek en het was wel indrukwekkend om hem die test te zien afleggen; als de hele groep al aan de kant zat werd 'ie echt aangemoedigd.
Die jongen is later als shoarmaschepper in een kebabzaak terechtgekomen, maar dit terzijde.
En een prettige scheut door de pielemuis.
pi_219424915
quote:
13s.gif Op donderdag 4 december 2025 21:45 schreef roos94 het volgende:
Iedere school had wel een paar kneuzen met gym die niks konden en als laatst werden gekozen.

Ik was daar helaas ook 1 van. Gek genoeg waren het zelden de populaire kids die slecht waren in gym. Het waren altijd al de outcasts die dan ook nog gym verneukten.

Nu de vraag zijn we kneuzen doordat we slecht zijn in gym of zijn we slecht in gym omdat we kneuzen zijn
En nu een faalkneus op Fok!.

Het kan verkeren.
  Moderator zaterdag 6 december 2025 @ 14:39:47 #53
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_219424927
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 14:35 schreef BennieButtfuck het volgende:

[..]
Ik had een jongen in de klas die deed op hoog niveau atletiek en het was wel indrukwekkend om hem die test te zien afleggen; als de hele groep al aan de kant zat werd 'ie echt aangemoedigd.
Die jongen is later als shoarmaschepper in een kebabzaak terechtgekomen, maar dit terzijde.
Alleen maar mooi dat die gast werkt toch.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_219424958
mij lieten ze altijd de zware dingen sjouwen omdat ik toen al drie honderd kilo deadlifte
pi_219424973
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2025 14:39 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Alleen maar mooi dat die gast werkt toch.
Neem er een voorbeeld aan.
En een prettige scheut door de pielemuis.
  Moderator zaterdag 6 december 2025 @ 14:46:40 #56
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_219424987
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 14:45 schreef BennieButtfuck het volgende:

[..]
Neem er een voorbeeld aan.
Want?
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_219425055
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 10:52 schreef ZarB het volgende:

[..]
Laatst hoorde ik een verhaal van een psycholoog die vertelde dat veel ouders het belangrijk vinden dat hun (jonge) kinderen in aanraking komen met leeftijdsgenoten zodat ze sociale vaardigheden aanleren (dus gaan ouders speelafspraakjes regelen etc). Maar, zei hij, kinderen zijn onderling hartstikke hard. Zeker als ze jong zijn. Daar leren ze helemaal geen sociale vaardigheden van, hooguit survival of the fittest. Ze leren sociaal gedrag veel beter van hun ouders.

Toen ging ik er eens over nadenken en als ik dan dit soort verhalen lees (of de dynamiek op de opvang/school bekijk) denk ik: ja dat klopt eigenlijk wel.
Dit inderdaad. Kinderen zijn onder elkaar de wreedste soort die er bestaat. Althans als ze opereren in een overheersende groep qua erbij horen. Als ze wapens mochten dragen dan was het leed niet te overzien. Daarom doen ze het via psychologische weg.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  zaterdag 6 december 2025 @ 14:57:25 #58
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_219425086
Kinderen zijn uiteindelijk gewoon een soort diertjes.

Volwassenen eigenlijk ook, maar die is (meestal) aangeleerd dat te onderdrukken.
pi_219425820
Ja zeker met turnen
Slechte motoriek
pi_219440102
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 15:54 schreef Cupfighter het volgende:
Ja zeker met turnen
Slechte motoriek
Ik ook. Vreemd genoeg doe ik het liefst priegelwerk als klusser - DHZ-er
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_219440104
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 09:23 schreef blomke het volgende:

[..]
Ik ook. Vreemd genoeg doe ik het liefst priegelwerk als klusser - DHZ-er
Nee het is nog steeds niet mijn ding
pi_219463676
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 11:16 schreef blomke het volgende:

[..]
Ja, ik was een kneus met balsporten, volgen de gymleraar was ik "bal-debiel".
Balsporten was ik ook altijd kansloos mee, ik kon gewoon niks vangen of hard gooien, en als je de bal niet in het doel wilde hebben moest je mij in de spits zetten of een penalty laten nemen :') Atletiek tegen andere tegenstanders was ik ook al slecht in, ik kan gewoon niet hard rennen of ver springen of iets ver gooien. Nooit een goede motoriek gehad. Na het turnen had ik altijd wel weer iets gekneusd, wonderbaarlijk nooit iets gebroken.

De enige manier waarop ik sporten leuk vind is tegen mezelf. Een stukje hardlopen en zien dat ik het iets sneller kan of iets langer kan volhouden dan de vorige keer. Een gewicht tillen en zien dat ik het beter doe dan de vorige keer. Zien dat ik steeds minder verrot ben als ik eens een sprintje moet trekken naar de trein. Dat mijn kaaklijn steeds strakker wordt. Maar niet mezelf meten met anderen, dat levert alleen maar frustraties op. Dus de 4,2 km die we af en toe rond de school liepen met gym was 1 van de weinige dingen die ik wél leuk vond, mits het maar een individuele oefening bleef en geen wedstrijd.

[ Bericht 1% gewijzigd door Fleischmeister op 11-12-2025 11:20:25 ]
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
pi_219464037
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 15:18 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Oh ja, de namenlijsten. :D Wij hadden nog dat ouderwetse klassenboek dat door de mentor werd bekeken. Inhalen hoefde bij ons niet; je moest maar strafwerk schrijven bij de conciërge.
Klassenboek ja, elke keer naar de volgende les meenemen. Stond wie er niet was, wie strafwerk had en/of (en dat was het ergste:) uit de les verwijderd.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  donderdag 11 december 2025 @ 12:56:56 #64
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_219464364
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 12:05 schreef blomke het volgende:

[..]
Klassenboek ja, elke keer naar de volgende les meenemen. Stond wie er niet was, wie strafwerk had en/of (en dat was het ergste:) uit de les verwijderd.
Jep, de voorloper van de Kliklijn. :P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_219464552
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2025 13:06 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Tja. Uiterlijk, geld en sportieve aanleg, drie belangrijke pijlers als je populair wil zijn.

Als de eerste twee tegen zitten, kan het derde het nog recht trekken.

Ben je goed in wiskunde of een ander 'denkvak', dan boeit dat weer niemand.
Later wel ;)
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_219464567
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2025 13:59 schreef Ama het volgende:

[..]
Of van die mensen die zich onnodig gingen uitsloven op die piepjestest. :')
:@
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  donderdag 11 december 2025 @ 15:28:25 #67
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_219465286
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2025 13:31 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
:@
Uitslover! ;)
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_219465376
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 11:13 schreef Fleischmeister het volgende:

[..]
Balsporten was ik ook altijd kansloos mee, ik kon gewoon niks vangen of hard gooien, en als je de bal niet in het doel wilde hebben moest je mij in de spits zetten of een penalty laten nemen :') Atletiek tegen andere tegenstanders was ik ook al slecht in, ik kan gewoon niet hard rennen of ver springen of iets ver gooien. Nooit een goede motoriek gehad. Na het turnen had ik altijd wel weer iets gekneusd, wonderbaarlijk nooit iets gebroken.

De enige manier waarop ik sporten leuk vind is tegen mezelf. Een stukje hardlopen en zien dat ik het iets sneller kan of iets langer kan volhouden dan de vorige keer. Een gewicht tillen en zien dat ik het beter doe dan de vorige keer. Zien dat ik steeds minder verrot ben als ik eens een sprintje moet trekken naar de trein. Dat mijn kaaklijn steeds strakker wordt. Maar niet mezelf meten met anderen, dat levert alleen maar frustraties op. Dus de 4,2 km die we af en toe rond de school liepen met gym was 1 van de weinige dingen die ik wél leuk vond, mits het maar een individuele oefening bleef en geen wedstrijd.
Balsporten lag me veel beter dan turnen omdat ik met balsporten best fanatiek was en het dan minder van mijn motoriek moest hebben
pi_219465398
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 12:05 schreef blomke het volgende:

[..]
Het klassenboek, ja dat moest ik altijd meenemen van les naar les , een van mijn vrienden had nogal problemen met aanwezig zijn en vroeg me of ik dat ding niet per ongeluk kon kwijt raken en dat gebeurde dus
  donderdag 11 december 2025 @ 15:41:54 #70
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_219465410
Te dik dus ik had bijles voor gym.
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
pi_219479352
Ik was met sport best aardig in alles zo'n beetje, en best snel voor iemand van 1.91 (maar wel 63 kg) Ik speelde ook op redelijk niveau voetbal, dus werd altijd snel gekozen.

Maar echt bepaald populair was ik niet, alleen met sport werd ik standaard als eerste gekozen. :')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_219495945
Not afraid to admit, ja, ik werd vroeger ook vaak als laatste gekozen tijdens gymlessen. Niet omdat ik slecht was in sport, maar gewoon omdat ik niet populair was. Ik maakte destijds cruciale fouten: toen mijn vrienden mochten kiezen, kozen ze mij als eerste, en ik wees dan toch weer de populaire kinderen aan. Dat zou ik nu uiteraard nooit meer doen. En ja, het voelde ook onprettig om als laatste te worden gekozen.
pi_219496349
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 20:15 schreef -Deluzion- het volgende:
Not afraid to admit, ja, ik werd vroeger ook vaak als laatste gekozen tijdens gymlessen. Niet omdat ik slecht was in sport, maar gewoon omdat ik niet populair was. Ik maakte destijds cruciale fouten: toen mijn vrienden mochten kiezen, kozen ze mij als eerste, en ik wees dan toch weer de populaire kinderen aan. Dat zou ik nu uiteraard nooit meer doen. En ja, het voelde ook onprettig om als laatste te worden gekozen.
Als ik moest kiezen dan koos ik lotgenoten of meisjes want die bleven ook vaak als laatste over, de populaire koos ik juist niet wat als effect had dat die mij dus echt als laatste kozen, hilarisch was wel dat ik met kegelvoetbal 2 dames koos en dat eentje de bal gewoon langzaam tegen mijn kegel liet gaan wat geen pesten maar plagen was trouwens
pi_219496556
Ik heb altijd een hekel aan gym gehad dus hoorde altijd bij de laatste en dat kon me niets schelen.
Ik heb het gepresteerd om in mijn laatste jaar helemaal niet meer bij gym te komen opdagen, zonder consequenties.

[ Bericht 10% gewijzigd door Sorella op 14-12-2025 22:13:25 ]
pi_219497215
Integendeel, ik was altijd veruit de beste. Ik ging ook altijd liever dood dan dat ik niet als eerste zou eindigen bij de shuttle run test etc.

In tegenstelling tot bij wiskunde/scheikunde/natuurkunde ;(
Conscience do cost.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')