Wat staat hier?quote:Op vrijdag 5 december 2025 00:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nee ik was meer de faalkneus met al het andere.
Met gym maakte ik ooit een zieke panna bij iemand toen werd ik de goat.
ugh, van die strevertjes, gadver, niet gewoon bij 5,5 stoppen met rennenquote:Op donderdag 4 december 2025 23:06 schreef Cruzinats het volgende:
Heb de piepjestest meerdere keren uitgelopen, maar ik was vroeger dan ook een gekke ecto.
Voortaan voor de standup maandagochtend eerst even een kwartiertje trefbal.quote:Op vrijdag 5 december 2025 08:44 schreef FlippingCoin het volgende:
Nee gym was leuk, vooral trefbal ja.Zou nu ook wel eens een bal in het gezich van collega’s willen werpen.
Ik ook. Nu nog steeds wel trouwens. Touwklimmen en dergelijke ging daardoor ook best gemakkelijk, omdat ik niks weeg.quote:Op donderdag 4 december 2025 23:06 schreef Cruzinats het volgende:
Heb de piepjestest meerdere keren uitgelopen, maar ik was vroeger dan ook een gekke ecto.
Hardlopen is oneerlijk. Als je in een hardlooplichaam geboren bent, dan voelde dat tempo voor een voldoende aan alsof je nog aan het wandelen was. Dus we waren geen strebertjes omdat wij de 5,5 niet stopten. We gingen door omdat we nog niet opgewarmd waren bij 5,5.quote:Op vrijdag 5 december 2025 07:54 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
ugh, van die strevertjes, gadver, niet gewoon bij 5,5 stoppen met rennen
Maar hoe kom je er achter wat je leuk vindt, als je het niet uitgeprobeerd hebt? En schoolgym is de plek bij uitstek om laagdrempelig veel verschillende sport uit te proberen. Daar heb ik bijvoorbeeld ontdekt dat klimmen als sport ontzettend leuk is. En dat teamsporten of balsporten mij eigenlijk allemaal niks interesseren. Voor iemand anders zal het atletiek zijn, omdat hij bij gym ineens ontdekt hoe leuk het is om met een salto over een kast te springen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 08:57 schreef Regilio_ het volgende:
Niet echt.
In groep 7 ofzo wel eens een oefening geweigerd, wist die pedo van een gymleraar geen raad mee. Dat was ook de enige keer. Had ik eerder moeten bedenken, maar goed.
Veel van die turn-achtige oefeningen sloegen toch helemaal nergens op, laten we wel wezen. Bewegen is gezond maar dan kun je beter iets doen waar men plezier uit haalt zoals een teamsport oid lijkt me. Mag de docent teams maken evt.
Dat zou best bijzonder zijn, omdat er bij atletiek geen kast en geen salto's aan te pas komen. Atletiek is veelzijdig (werpnummer, springnummers, loopnummers kort en lang), maar zo veelzijdig ook weer niet.quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:22 schreef knoopie het volgende:
[..]
Voor iemand anders zal het atletiek zijn, omdat hij bij gym ineens ontdekt hoe leuk het is om met een salto over een kast te springen.
Ja turnen dan? Weet ik veel hoe dat heet. In ieder geval met een aanloop op zo een springplank springen en dan een salto of schroef doen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:26 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat zou best bijzonder zijn, omdat er bij atletiek geen kast en geen salto's aan te pas komen. Atletiek is veelzijdig (werpnummer, springnummers, loopnummers kort en lang), maar zo veelzijdig ook weer niet.
Eigenlijk klopt het ook niet. Niks denigrerender dan dit voor een kind. Je voelt je direct te min.quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ja, ik werd ook vaak als laatste gekozen. Ik kan me herinneren dat wanneer er teams gekozen mochten worden ik daar met een blok in mijn maag op het bankje zat, want ik wist dat ik weer als laatste gekozen zou worden. Ik vond het allesbehalve prettig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |