abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219497306
Alleen bij turnonderdelen. Balsporten ging altijd wel goed en de shuttle run test heb ik een keer letterlijk uitgespeeld. Die ging tot trap 16 of zo :')
  Moderator zondag 14 december 2025 @ 22:31:18 #77
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_219497447
Altijd als voorlaatste eigenlijk of als derde laatste heb de 1 of andere manier altijd kunnen
Voorkomen om
Niet als laatste gekozen te worden
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  zondag 14 december 2025 @ 22:36:03 #78
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_219497466
Gym was tof. _O_ zeker met apenkooien etc.
Ik vond hoogspringen zo tof. Maar ook zeker trefbal, volleybal en voetbal.
Piepjes en/of coopertest vond ik dan weer echt verschrikkelijk.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_219499693
Ja, samen met de andere übernerds steevast als laatste gekozen, ja. Kut-vak.
  Moderator / Redactie FP maandag 15 december 2025 @ 11:46:50 #80
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_219499940
Ik vond alles wel leuk behalve omhoog klimmen in een touw waarbij het touw half om je voet gelust zat en je jezelf op die manier omhoog moest "duwen", kon er geen kut van :') Streetdance was ook een dingetje met een gymlerares waar geen van de jongens op zat te wachten. Op die twee dingen na zat ik wel altijd bij de beste, ookal werd ik steevast laatst gekozen omdat ik niet bij de populairtjes hoorde. Ik hoor ze nog mekkeren na het zoveelste doelpunt of een bal in hun gezicht :7
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  maandag 15 december 2025 @ 13:09:09 #81
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_219500718
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 11:35 schreef DjVero het volgende:
Ja, samen met de andere übernerds steevast als laatste gekozen, ja. Kut-vak.
De pijn zit diep. :P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator / Redactie FP maandag 15 december 2025 @ 13:20:06 #82
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_219500810
Herinnerde me net de naam van een klasgenoot die heel goed was in gym en atletiek, zocht hem even op, en hij heeft het geweldig gedaan _O_
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  maandag 15 december 2025 @ 13:50:46 #83
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_219501134
Ja. Ik werd ook altijd als laatste gekozen met gym. Wij moesten op de middelbare school ook voor een cijfer de handstand doen of de hink-stap-sprong. Ik bakte daar niks van, voor die laatste haalde ik zelfs een 1. Zo is misschien wel mijn liefde voor sport verdwenen. Ik zie op foto's terug dat ik op mijn 7e/8e nog wel genoot van sportdag en hardloopdingen. En nu loop ik marathons, doe aan fitness en boksen en geef ik iedereen die me als laatste koos een dikke vinger.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 15 december 2025 @ 13:52:09 #84
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_219501153
quote:
2s.gif Op zondag 14 december 2025 22:36 schreef Moeraskat het volgende:
Piepjes en/of coopertest vond ik dan weer echt verschrikkelijk.
De coopertest is ontworpen om mensen de liefde voor hardlopen te ontnemen/eruit te rammen. [ah shuttle run test post iemand hierboven, dat was ook de hel]
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 15 december 2025 @ 14:17:03 #85
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_219501371
Op een middelbare school in de buurt kan je altijd de gymzaal in kijken, door middel van flinke ramen. Binnen, vanaf plekken waar leerlingen hun tussenuur doorbrengen en dergelijke. :{

De vorige versie van dat pand had dat ook al.

Dit moet wel bedacht zijn door een of andere psychopaat die in zijn/haar jeugd ontzettend goed was in gym. :N

Als je als puber slecht bent in gym, heb je helemaal geen behoefte aan pottenkijkers. Dan verberg je dat liever, voor zover mogelijk.

Op m'n eigen middelbare school was de gymzaal gelukkig afgescheiden van de rest.

[ Bericht 2% gewijzigd door Eightyone op 15-12-2025 18:54:09 ]
pi_219501392
Ik was zeer matig in gymnastiek maar met voetbal werd ik bijna altijd als eerste gekozen.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')