Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
JammieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Lekker, smullen maarquote:Op donderdag 4 december 2025 14:59 schreef hemarookworst het volgende:
Boterham met shoarmarollade en knoflooksausWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja over een uurtje ongeveerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had Night Time Berryquote:Op donderdag 4 december 2025 15:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Komt wel erg dichtbijIk heb ook net een kopje (citroen-gember) thee gezet
I have a therapist, her name is music. ♪![]()
Ik had heb koffie
Nou ik word al een beetje moequote:Op donderdag 4 december 2025 15:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Pas maar op dat je niet in slaap valt
quote:Op donderdag 4 december 2025 15:09 schreef Wrapster het volgende:
[..]
[..]
Reeds aan gedaan.
[..]
Hier ook een verse bak
Lekker ik ook. Thee is voor oudjes zeg ik altijd.quote:Op donderdag 4 december 2025 15:09 schreef Wrapster het volgende:
[..]
[..]
Reeds aan gedaan.
[..]
Hier ook een verse bak
Vroeger zag je de oudjes altijd smiddags een kopje thee drinken
Ik ben blijkbaar een oudje want ik drink tussen de middag ook thee bij mijn broodjequote:Op donderdag 4 december 2025 15:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker ik ook. Thee is voor oudjes zeg ik altijd.
Vroeger zag je de oudjes altijd smiddags een kopje thee drinken![]()
![]()
Is eigenlijk ook een soort gezette thee van gemalen koffiebonenquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Gemalen koffie in een theezakje doenquote:Op donderdag 4 december 2025 15:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is eigenlijk ook een soort gezette thee van gemalen koffiebonen![]()
![]()
Dan ben je ook een oudjequote:Op donderdag 4 december 2025 15:11 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar een oudje want ik drink tussen de middag ook thee bij mijn broodje![]()
Bij mijn opa en oma kreeg je altijd thee in zo'n mooi kopje met een schoteltje eronder
Thee is va bladeren, koffie is van bonenquote:Op donderdag 4 december 2025 15:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is eigenlijk ook een soort gezette thee van gemalen koffiebonen
In een plastic container proppen en dan nespresso noemenquote:Op donderdag 4 december 2025 15:12 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Gemalen koffie in een theezakje doen![]()
![]()
Dat heb ik in één slok op...quote:Op donderdag 4 december 2025 15:12 schreef Lovely het volgende:
Bij mijn opa en oma kreeg je altijd thee in zo'n mooi kopje met een schoteltje eronder![]()
Ja klopt, maar ook koffie ging in kopjesquote:Op donderdag 4 december 2025 15:12 schreef Lovely het volgende:
Bij mijn opa en oma kreeg je altijd thee in zo'n mooi kopje met een schoteltje eronderWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb dat eens gezienquote:Op donderdag 4 december 2025 15:12 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Gemalen koffie in een theezakje doenUw ADH vitamine Worst
Zijn mijn mummies dan ook nespresso?quote:Op donderdag 4 december 2025 15:12 schreef devzero het volgende:
[..]
In een plastic container proppen en dan nespresso noemen![]()
Alleen als je er warm water over gietquote:Op donderdag 4 december 2025 15:13 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Zijn mijn mummies dan ook nespresso?![]()
Ja ook dat iddquote:Op donderdag 4 december 2025 15:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ook koffie ging in kopjesI have a therapist, her name is music. ♪![]()
Is wel handig in tijden dat er geen gas en stroom is, water koken buiten op een houtvuurtjes en dan kan je zo zakje in het water hangen dan heb je toch nog koffiequote:Op donderdag 4 december 2025 15:12 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Gemalen koffie in een theezakje doen![]()
WIe weet heb je wel iets uitgevonden nu WrappieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het kan wel, maar dan moet je je koffie heel grof malen. Maar dan krijg je waterige koffiequote:Op donderdag 4 december 2025 15:13 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Heb het wel eens in een thee-ei gedaan maar dat was geen succes![]()
![]()
Ow, nee, dat doe ik niet.quote:Op donderdag 4 december 2025 15:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Alleen als je er warm water over giet![]()
Maar die theekopjes zagen er altijd zo breekbaar uitquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is toch beetje principe als bij een french press of cafetière?quote:Op donderdag 4 december 2025 15:13 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Heb het wel eens in een thee-ei gedaan maar dat was geen succesUw ADH vitamine Worst
Daar heb ik een draagbaar powerstation voor en een klein koffiezetapparaat. Nemen we wel eens mee als we stuk gaan rijden, altijd verse koffiequote:Op donderdag 4 december 2025 15:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is wel handig in tijden dat er geen gas en stroom is, water koken buiten op een houtvuurtjes en dan kan je zo zakje in het water hangen dan heb je toch nog koffie![]()
WIe weet heb je wel iets uitgevonden nu Wrappie![]()
![]()
Jup, probleem was idd dat de koffie door de gaatje gaat en dan is niet lekker.quote:Op donderdag 4 december 2025 15:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Het kan wel, maar dan moet je je koffie heel grof malen. Maar dan krijg je waterige koffie![]()
O echt bestaat dat? Wij hebben hier laatste een halve dag een stroomstoring gehad en het enige waar ik van baalde was dat ik geen koffie kon drinkenquote:Op donderdag 4 december 2025 15:16 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Daar heb ik een draagbaar powerstation voor en een klein koffiezetapparaat. Nemen we wel eens mee als we stuk gaan rijden, altijd verse koffieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Klein beetje. Al denk ik dat je dan minder prut erin hebt zittenquote:Op donderdag 4 december 2025 15:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is toch beetje principe als bij een french press of cafetière?![]()
Ja, een grote powerbank met 230 uitgang waar max 800 watt uit komt. Heb een koffiezetter van 600 watt dus dat gaat wel goed. Kan er ongeveer 6 kannen koffie mee zetten voordat leeg is.quote:Op donderdag 4 december 2025 15:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt bestaat dat? Wij hebben hier laatste een halve dag een stroomstoring gehad en het enige waar ik van baalde was dat ik geen koffie kon drinken![]()
Ik neem met kamperen meestal gewoon een french press mee en water opwarmen in een pannetje (met een campingbrandertje of open vuur)quote:Op donderdag 4 december 2025 15:16 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Daar heb ik een draagbaar powerstation voor en een klein koffiezetapparaat. Nemen we wel eens mee als we stuk gaan rijden, altijd verse koffie![]()
Ik heb wel en grote powerbank, maar geen idee of die een 230 uitgang heeft. En dan nog kan ik geen koffie zeten want heb zo koffiezettern nietquote:Op donderdag 4 december 2025 15:18 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ja, een grote powerbank met 230 uitgang waar max 800 watt uit komt. Heb een koffiezetter van 600 watt dus dat gaat wel goed. Kan er ongeveer 6 kannen koffie mee zetten voordat leeg is.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die van mij zit letterlijk een stopcontact inquote:Op donderdag 4 december 2025 15:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb wel en grote powerbank, maar geen idee of die een 230 uitgang heeft. En dan nog kan ik geen koffie zeten want heb zo koffiezettern niet![]()
Koffiezetter was maar een tientje bij de Woolworth in Duitsland![]()
O dat valt wel mee. Ik moet ook eens op zoek gaan naar zoiets.quote:Op donderdag 4 december 2025 15:22 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Die van mij zit letterlijk een stopcontact in![]()
Koffiezetter was maar een tientje bij de Woolworth in Duitsland
Je kan naturlijk ook van die zakjes met oploskoffie gebruiken hoe je alleen maar heet water op te gooien.
Is wel een stuk minder lekkerder natuurlijk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mijn bank komt morgen tussen 9.50 uur en 11.50 uur![]()
Ben niet zo'n fan van oploskoffiequote:Op donderdag 4 december 2025 15:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat valt wel mee. Ik moet ook eens op zoek gaan naar zoiets.
Je kan naturlijk ook van die zakjes met oploskoffie gebruiken hoe je alleen maar heet water op te gooien.
Is wel een stuk minder lekkerder natuurlijk.![]()
Daarom met het powerstation. En is ook handig in geval van stroomuitval. Is zo'n soort ding:![]()
![]()
Heel goed. Kun je weer zittenquote:Op donderdag 4 december 2025 15:24 schreef Dotteke het volgende:
Mijn bank komt morgen tussen 9.50 uur en 11.50 uur![]()
![]()
![]()
Nee ik ook niet. Maar als ik een vergadering heb neem ik altijd van die zakjes decaf cappachino mee, dat valt nog wel meequote:Op donderdag 4 december 2025 15:26 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ben niet zo'n fan van oploskoffie![]()
Daarom met het powerstation. En is ook handig in geval van stroomuitval. Is zo'n soort ding:
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe heet zo koffie apparaat zal ik even zoekenquote:Op donderdag 4 december 2025 15:26 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ben niet zo'n fan van oploskoffie![]()
Daarom met het powerstation. En is ook handig in geval van stroomuitval. Is zo'n soort ding:
Als er echt geen andere optie is dan drink ik het ook welquote:Op donderdag 4 december 2025 15:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Maar als ik een vergadering heb neem ik altijd van die zakjes decaf cappachino mee, dat valt nog wel mee![]()
Er is maar één soort koffie wat ik nooit zal drinken, zelfs al is er niets anders en dat is Senseo...![]()
Ja zal een genot voor mijn lijf zijn. Dit was bijna niet meer te doen.quote:
Ik zit tegenwoordig al om 20 uur in bed tv te kijken, niet uit te houden op de bank
Is het nadeel van zo verrot lijfWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Draagbaar powerstationquote:Op donderdag 4 december 2025 15:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe heet zo koffie apparaat zal ik even zoeken
https://www.mediamarkt.nl(...)giebron-1886358.html![]()
En ik vind dat zo lekker he. Vanaf het eerste kopje was ik verkochtquote:Op donderdag 4 december 2025 15:29 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Als er echt geen andere optie is dan drink ik het ook wel![]()
Er is maar één soort koffie wat ik nooit zal drinken, zelfs al is er niets anders en dat is Senseo...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zelfs een kleine koffiezetter gebruikt iets van 500 watt. Dus dat is een redelijke "powerbank"quote:Op donderdag 4 december 2025 15:22 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Die van mij zit letterlijk een stopcontact in![]()
Koffiezetter was maar een tientje bij de Woolworth in Duitsland![]()
Wauw 599 euro Ik heb net op mijn rug gekeken, er groet geen geld mee En mijn geldboompje is ook al leeg noppes nadaquote:Op donderdag 4 december 2025 15:30 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Draagbaar powerstation
https://www.mediamarkt.nl(...)giebron-1886358.html
Ik dacht dat het een koffiezetapparaatje was
Mooi, het is je gegundquote:Op donderdag 4 december 2025 15:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zal een genot voor mijn lijf zijn. Dit was bijna niet meer te doen.
Ik zit tegenwoordig al om 20 uur in bed tv te kijken, niet uit te houden op de bank
Is het nadeel van zo verrot lijf![]()
![]()
Klopt, is een bestequote:Op donderdag 4 december 2025 15:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Zelfs een kleine koffiezetter gebruikt iets van 500 watt. Dus dat is een redelijke "powerbank"![]()
![]()
Dat is lief, dank jequote:
Dat koffiezettertje is los, kan ook gewoon thuis gebruikt worden. Je hebt dus het powerstation en een koffiezetter nodigquote:Op donderdag 4 december 2025 15:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wauw 599 euro Ik heb net op mijn rug gekeken, er groet geen geld mee En mijn geldboompje is ook al leeg noppes nada
Ik dacht dat het een koffiezetapparaatje was![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kwam deze tegen in Belgische supermarkten, kant en klare filterkoffiequote:Op donderdag 4 december 2025 15:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Een combinatie van filterkoffie en french press
Uw ADH vitamine Worst
Dure koffie wordt dat als je dat aan moet schaffenquote:Op donderdag 4 december 2025 15:33 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Dat koffiezettertje is los, kan ook gewoon thuis gebruikt worden. Je hebt dus het powerstation en een koffiezetter nodigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is ook handigquote:Op donderdag 4 december 2025 15:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik kwam deze tegen in Belgische supermarkten, kant en klare filterkoffie
Is niet alleen voor de koffie. Is ook handig bij stroomuitval, heb em bijvoorbeeld ook gebruik om mijn server op te laten draaien toen hier de stroom eraf ging voor onderhoud.quote:Op donderdag 4 december 2025 15:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dure koffie wordt dat als je dat aan moet schaffen![]()
Dat is dan een ander verhaal he, hier heb ik dat niet nodig.quote:Op donderdag 4 december 2025 15:36 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Is niet alleen voor de koffie. Is ook handig bij stroomuitval, heb em bijvoorbeeld ook gebruik om mijn server op te laten draaien toen hier de stroom eraf ging voor onderhoud.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, of bij een grote stroomstoringquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Stroom op reserve kan handig zijn voor opladen telefoon en eventueel TV kunnen kijken als de stroom uitvalt. En natuurlijk koffie zetten, dat is het meest belangrijk.quote:Op donderdag 4 december 2025 15:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is dan een ander verhaal he, hier heb ik dat niet nodig.![]()
Ik heb gewoon de knaken niet voor zo duur ding.quote:Op donderdag 4 december 2025 15:41 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Stroom op reserve kan handig zijn voor opladen telefoon en eventueel TV kunnen kijken als de stroom uitvalt. En natuurlijk koffie zetten, dat is het meest belangrijk.
Ik heb een powerbankie van 20.000 mAh en nog wat kleintjes zorg dat die steeds opgeladen zijn en daar moet ik het mee doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
kleine dieselgenerator is dan weer stuk minder duur dan die powerstationquote:Op donderdag 4 december 2025 15:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de knaken niet voor zo duur ding.
Ik heb een powerbankie van 20.000 mAh en nog wat kleintjes zorg dat die steeds opgeladen zijn en daar moet ik het mee doenUw ADH vitamine Worst
Ik vind het wel goed zo hoor. Gewoon hout sprokken vuurtje maken buiten ketel er boven hangen om water te koken en hoppa . ALs er een stoormstoring is kan je ook geen tv kijken die zijn dan ook alemaal zonder stroomquote:Op donderdag 4 december 2025 15:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kleine dieselgenerator is dan weer stuk minder duur dan die powerstationWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja maar ik denk dat tv geen prioriteit is, alleen de rampenzender op radio is dan belangrijkquote:Op donderdag 4 december 2025 15:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het wel goed zo hoor. Gewoon hout sprokken vuurtje maken buiten ketel er boven hangen om water te koken en hoppa . ALs er een stoormstoring is kan je ook geen tv kijken die zijn dan ook alemaal zonder stroomUw ADH vitamine Worst
Ik heb wel zo noodradio op zonnerenergie en kan hem opladen door aan te zwengelen en de pouwerbank kan ik er ook mee opladenquote:Op donderdag 4 december 2025 15:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja maar ik denk dat tv geen prioriteit is, alleen de rampenzender op radio is dan belangrijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Snap het. En met gewone powerbanks kom je ook een heel eindquote:Op donderdag 4 december 2025 15:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de knaken niet voor zo duur ding.
Ik heb een powerbankie van 20.000 mAh en nog wat kleintjes zorg dat die steeds opgeladen zijn en daar moet ik het mee doen![]()
![]()
Ja toch, en we zien wel waar het schip strandWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vast welWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Tegen de verwarming aan leggenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb blote voetenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O die dingen heb ik ook staan boven.quote:Op donderdag 4 december 2025 16:03 schreef StevenHyde het volgende:
Ik een klein elektrisch kacheltje onder mijn bureauWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kabouter klusWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker hakken en zagenquote:Op donderdag 4 december 2025 16:06 schreef maily het volgende:
[..]
Wij hadden dat met klussen.
Geen afwas wel veel plastic afval.
Uw ADH vitamine Worst
prikker de prakWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O bah 2 paar sokken moet er niet aan denkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb een hekel aan sokkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee zeker niet op de bankWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat moeten jullie als het hard gaat vriezen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kachel standje hogerquote:Op donderdag 4 december 2025 16:17 schreef Dotteke het volgende:
Wat moeten jullie als het hard gaat vriezen.![]()
![]()
Ja en nog een paar sokken er bijquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Extra laagje bubbelsquote:Op donderdag 4 december 2025 16:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en nog een paar sokken er bijLekker zacht en warm
![]()
Bubbelmanquote:Op donderdag 4 december 2025 16:18 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Extra laagje bubbelsLekker zacht en warm
Even voeten wrappenquote:Op donderdag 4 december 2025 16:16 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Koud? Heb ik oplossing voor
[..]
Brrr.
[..]
Draag je je schoenen dan over blote voeten?
![]()
nog maar een bakkie
Dik inpakken, sjaal, muts, handschoenen...quote:Op donderdag 4 december 2025 16:17 schreef Dotteke het volgende:
Wat moeten jullie als het hard gaat vriezen.![]()
Ja zo dik mogelijk zodat ze niet meer kunnen bolkenquote:Op donderdag 4 december 2025 16:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dik inpakken, sjaal, muts, handschoenen...![]()
Hey GG
Raar maar waarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoi Dotquote:Op donderdag 4 december 2025 16:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zo dik mogelijk zodat ze niet meer kunnen bolken![]()
Hey GGNee, bolken moet altijd mogelijk blijven.quote:Op donderdag 4 december 2025 16:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zo dik mogelijk zodat ze niet meer kunnen bolken![]()
Hey GG![]()
![]()
Ik heb binnen dikke sokken aan of pantoffels. Heel normaal hoor.quote:Op donderdag 4 december 2025 16:17 schreef Dotteke het volgende:
Wat moeten jullie als het hard gaat vriezen.
Als het hard gaat vriezen ook.![]()
quote:Op donderdag 4 december 2025 16:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoi Dot
[..]
Nee, bolken moet altijd mogelijk blijven.
Geen last van met decaf?quote:Op donderdag 4 december 2025 16:26 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Hier eerst wel weer genoeg. Wil niet weer strak staanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 4 december 2025 16:26 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Klopt, ben beetje raar. Maar dat rare is wel heel fijn, vind ik
quote:
O, welke vrouw zegt nu nee tegen een etentjequote:Op donderdag 4 december 2025 16:28 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ja, ingewikkeld zijn vind ik fijn![]()
Ow, gaan niet uit eten vanavondWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
daarom je weet het nooitquote:Op donderdag 4 december 2025 16:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Thanks. Maar de maand is nog lang, er kan nog van alles gebeuren.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Soms is even thuis zijn ook fijnquote:Op donderdag 4 december 2025 16:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, welke vrouw zegt nu nee tegen een etentjeUw ADH vitamine Worst
Ik denk dat een mens meer thuis zit dan in een restaurantquote:Op donderdag 4 december 2025 16:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Soms is even thuis zijn ook fijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Grote jonguhhhhhhhhquote:![]()
Potjandullekes Hema, dat ben ik niet van je gewendquote:Op donderdag 4 december 2025 16:34 schreef hemarookworst het volgende:
Maar was ondergemiddeld qua omvangWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een vrouw die nog witlof heeft liggen wat op moet... Wordt dus een ovenschotel met witlofquote:Op donderdag 4 december 2025 16:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, welke vrouw zegt nu nee tegen een etentje![]()
Te laat hij heeft al gekeken
verse perserWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
TrtsssssWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alleen vandaag?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ikke![]()
Werkt aanstekelijk dan schijnbaar
hoewel klein van omvang is die wel van uitstekende kwaliteitquote:Op donderdag 4 december 2025 16:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Potjandullekes Hema, dat ben ik niet van je gewendik doe dat altijd, wil altijd genieten van de meesterwerken die ik heb gemaaktquote:Op donderdag 4 december 2025 16:40 schreef StevenHyde het volgende:
Niet achterom kijken hema. Morgen weer een dag met weer een kans op een lekkere grote unitUw ADH vitamine Worst
Het heerstquote:Op donderdag 4 december 2025 16:52 schreef Dotteke het volgende:
Ikke![]()
Werkt aanstekelijk dan schijnbaar![]()
Schijnbaarquote:
Morgen tussen 9.50 en 11.50 komt de bankWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dat wordt liggen geblazen morgenquote:Op donderdag 4 december 2025 16:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Schijnbaar
Morgen tussen 9.50 en 11.50 komt de bank
Uw ADH vitamine Worst
Ow, bank? Andere leenbank, of De bank?quote:Op donderdag 4 december 2025 16:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Schijnbaar
Morgen tussen 9.50 en 11.50 komt de bank![]()
Héérlijk weer,quote:Op donderdag 4 december 2025 16:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat wordt liggen geblazen morgen
Moet ik afscheid nemen van mijn rooie bankieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mijn egein bank is een maand vroeger dan verwachtquote:Op donderdag 4 december 2025 16:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow, bank? Andere leenbank, of De bank?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee en zo ipsigquote:Op donderdag 4 december 2025 16:59 schreef StevenHyde het volgende:
Ziet er leuk uit. Maar idd geen bank om lekker op te liggen zo te zienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
J aken j edat nietquote:
Ipsig, kleinWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Da's tof nieuwsquote:Op donderdag 4 december 2025 16:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn egein bank is een maand vroeger dan verwacht![]()
![]()
Ja, dacht eerst dat ik door iemand gebeld werd dinsdag die mij voor de gek hield.quote:
Dus heb dat nummer terug gebeld en het was wel van die zaak
Heb je eindelijk eens een meevaller.quote:Op donderdag 4 december 2025 16:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn egein bank is een maand vroeger dan verwacht![]()
Ik zie nu dat het wat anders betekendquote:![]()
Ik gebruikte het altijd als iets klein of iel was
Ipsig in zichzelf gekeerd, vreemdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Size doesn't matter, zeggen ze.quote:Op donderdag 4 december 2025 17:03 schreef StevenHyde het volgende:
Maargoed geen klagen over klein (thats what she said)![]()
Uhuquote:Op donderdag 4 december 2025 17:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Size doesn't matter, zeggen ze.![]()
![]()
Ja echt hequote:Op donderdag 4 december 2025 17:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb je eindelijk eens een meevaller.
Heb de laminiaat boer een ingebrekenstelling gestuurd, maar krijg gewoon geen antwoord.
WOrdt weer tijd voor trustpilot over twee weken, heb hem 2 weken de tijd gegevenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gedoe.quote:Op donderdag 4 december 2025 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt he
Heb de laminiaat boer een ingebrekenstelling gestuurd, maar krijg gewoon geen antwoord.
WOrdt weer tijd voor trustpilot over twee weken, heb hem 2 weken de tijd gegeven![]()
Ipsig is trouwens TwentsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ik ben er zo klaar mee. Ik denk dat ik toch maar eens een rechtbijstandsverzekering ga nemenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat kenquote:Op donderdag 4 december 2025 17:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Aha, vandaar dat ik het niet ken.
Dit betekend het ookquote:
IPSIG staat voor InterProfessioneel Samenwerken In de Gezondheidszorg. Het is een term die gebruikt wordt voor projecten en cursussen gericht op het samenwerken van verschillende professionals in de zorgsector, zoals artsen, verpleegkundigen, kinesitherapeuten en psychologen, om een gezamenlijk zorgplan te ontwikkelen en uit te voeren. Er is ook een minder gangbare, Twentse betekenis voor 'ipsig', namelijk 'in zichzelf gekeerd' of 'vreemd'.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Betekenis: In het Twentse dialect kan 'ipsig' 'in zichzelf gekeerd' of 'vreemd' betekenen.
Dus als ik een ipsige koffie bestel, dan krijg ik waarschijnlijk een koffie verkeerd![]()
quote:Op donderdag 4 december 2025 17:09 schreef StevenHyde het volgende:
Betekenis: In het Twentse dialect kan 'ipsig' 'in zichzelf gekeerd' of 'vreemd' betekenen.
Dus als ik een ipsige koffie bestel, dan krijg ik waarschijnlijk een koffie verkeerd![]()
Dus vanaf morgen minder bolken, Dotteke? Of juist meer? Omdat je dan lekker geniet van je nieuwe bank en languit erop ligt.![]()
Hey Docquote:
Ik bolk nooit tliggend, dat trekken mijn schouders/ schouderbladen gebied nietquote:Op donderdag 4 december 2025 17:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Dus vanaf morgen minder bolken, Dotteke? Of juist meer? Omdat je dan lekker geniet van je nieuwe bank en languit erop ligt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hij zij zwaait naar onsquote:Op donderdag 4 december 2025 17:13 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Fring pootje omhoog
Hee dotquote:![]()
Hoe is het met Doc, weer leuke plannen voor het weekend?quote:Op donderdag 4 december 2025 17:19 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Hij zij zwaait naar ons
[..]
Hee dotWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet noemenswaardig zaterdag wel een verjaardag voor de rest thuis bij de buisquote:Op donderdag 4 december 2025 17:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het met Doc, weer leuke plannen voor het weekend?![]()
![]()
Ik had bijna zo'n soort kussen gekocht bij de Ikea vd week waarmee je met je laptop op schoot kunt zitten. Toch niet gedaan. Anders ben ik bang dat ik BOLK roep tijdens t tv kijken![]()
Een heel ander weekend dusquote:Op donderdag 4 december 2025 17:21 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Niet noemenswaardig zaterdag wel een verjaardag voor de rest thuis bij de buis
Ik heb dit weekend sinterklaasfeest met de kleintjes, verder ook geen plannenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zit jou vrouw ook op FOK!?quote:Op donderdag 4 december 2025 17:22 schreef StevenHyde het volgende:
Ik had bijna zo'n soort kussen gekocht bij de Ikea vd week waarmee je met je laptop op schoot kunt zitten. Toch niet gedaan. Anders ben ik bang dat ik BOLK roep tijdens t tv kijkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Al druk genoeg denk ik zoquote:Op donderdag 4 december 2025 17:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een heel ander weekend dus
Ik heb dit weekend sinterklaasfeest met de kleintjes, verder ook geen plannen![]()
![]()
kan je je amper bewegen als je dat op je schoot hebt staan, ik moet er niet aan denken.quote:Op donderdag 4 december 2025 17:22 schreef StevenHyde het volgende:
Dit https://www.ikea.com/nl/n(...)onkergrijs-60556322/ ding
Ik heb toen zo tafeltje gekocht.
Maar die staat op zolder, ik gooi in de avond de laptop meestal uit en ga over naar mobielWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Valt wel mee. MIjn zus komt ook nog koffie drinkenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ipse betekent zichzelf in het Latijnquote:Op donderdag 4 december 2025 17:09 schreef StevenHyde het volgende:
Dus als ik een ipsige koffie bestel, dan krijg ik waarschijnlijk een koffie verkeerdUw ADH vitamine Worst
Echt, dus jullie zitten beide te FOK!ken?quote:
Komt ze ook wel eens hier?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gezellig tochquote:Op donderdag 4 december 2025 17:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Valt wel mee. MIjn zus komt ook nog koffie drinken![]()
![]()
Dat soort dingen zie je soms in hotelkamers. Wel makkelijk. Maar vaker zie je dat soort "zakjes" die je in een machine moet doenquote:Op donderdag 4 december 2025 15:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik kwam deze tegen in Belgische supermarkten, kant en klare filterkoffie
[ afbeelding ]![]()
Je hebt honger, je bent niet thuis en de mac en bk hebben allebei een adventskalenderaanbiedingUw ADH vitamine Worst
Nee hoor. Mijn vrouw is helemaal niet van de internet fora of van social media. Weet wel dat ik dat doe, maar heeft daar zelf geen behoefte aan.quote:Op donderdag 4 december 2025 17:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt, dus jullie zitten beide te FOK!ken?
Komt ze ook wel eens hier?![]()
ALtijd, sinds mijn vader is overleden zien we elkaar niet zoveel meer.quote:
Dat is dan wel jammer. Wel een keer per jaar een broer en zussen BBQ maar verder weinig
Te verspreid uitelkaar.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eet smakkelijkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb ik laatst bij intratuin gekocht, nog niet aangehadquote:Op donderdag 4 december 2025 17:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die zijn ook fijn, maar die heb ik niet meerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zowel de crispy chicken van de bk als de mcchicken nemen
Uw ADH vitamine Worst
Dat wordt lekker bunkerenquote:Op donderdag 4 december 2025 17:30 schreef hemarookworst het volgende:
Je hebt honger, je bent niet thuis en de mac en bk hebben allebei een adventskalenderaanbieding
Arme jijquote:Op donderdag 4 december 2025 17:30 schreef hemarookworst het volgende:
Je hebt honger, je bent niet thuis en de mac en bk hebben allebei een adventskalenderaanbiedingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als dat niet lekker schijten wordt morgenquote:Op donderdag 4 december 2025 17:32 schreef hemarookworst het volgende:
Zowel de crispy chicken van de bk als de mcchicken nemen![]()
A zo, vind ze het niet erg dat jij dan op intern zit de hele tijdquote:Op donderdag 4 december 2025 17:31 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee hoor. Mijn vrouw is helemaal niet van de internet fora of van social media. Weet wel dat ik dat doe, maar heeft daar zelf geen behoefte aan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik kies mijn momenten. Zit niet tijdens het avondeten of andere gezamenlijke momenten te fokkenquote:Op donderdag 4 december 2025 17:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A zo, vind ze het niet erg dat jij dan op intern zit de hele tijd![]()
![]()
Okidokie deequote:Op donderdag 4 december 2025 17:35 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik kies mijn momenten. Zit niet tijdens het avondeten of andere gezamenlijke momenten te fokkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
![]()
Impasse dreigt in formatie: nu geen meerderheids- of minderheidskabinet mogelijk, zegt Buma
https://www.rtl.nl/nieuws(...)s-minderheidskabinetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Uiteraard.quote:Op donderdag 4 december 2025 17:42 schreef Dotteke het volgende:
Impasse dreigt in formatie: nu geen meerderheids- of minderheidskabinet mogelijk, zegt Buma
https://www.rtl.nl/nieuws(...)s-minderheidskabinet![]()
Het is wat, volgend jaar weer opnieuw stemmenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heeft ook geen zinWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zou me niets verwonderen als dat daadwerkelijk gaat gebeuren....quote:Op donderdag 4 december 2025 17:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is wat, volgend jaar weer opnieuw stemmen![]()
Wilders heeft een grote waffel dat hij niet meer mag doen maar hij geeft ook aan dat hij niet wil lees ik op RTLquote:Op donderdag 4 december 2025 17:48 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Zou me niets verwonderen als dat daadwerkelijk gaat gebeuren....
"En om die reden heb ik voor morgen de fractievoorzitters van de vijf grote fracties – met uitzondering van de PVV, want die heeft al aangegeven niet mee te doen – uit te nodigen om samen te overleggen hoe wij verdergaan."Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
Wilders is nogal een draaier... Die weet nooit wat hij wilquote:Op donderdag 4 december 2025 17:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wilders heeft een grote waffel dat hij niet meer mag doen maar hij geeft ook aan dat hij niet wil lees ik op RTL
"En om die reden heb ik voor morgen de fractievoorzitters van de vijf grote fracties – met uitzondering van de PVV, want die heeft al aangegeven niet mee te doen – uit te nodigen om samen te overleggen hoe wij verdergaan."![]()
![]()
Ja klagen dat hij niets mag en niet mag regeren, want hij is de tweede grootste partijquote:Op donderdag 4 december 2025 17:53 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Wilders is nogal een draaier... Die weet nooit wat hij wilWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nananananananaaaaaaaaaaaquote:
Tja, het vorige kabinet heeft hij vakkundig omver gepleurdquote:Op donderdag 4 december 2025 17:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja klagen dat hij niets mag en niet mag regeren, want hij is de tweede grootste partij![]()
![]()
Ergens snapte ik hem wel en ergens ook nietquote:Op donderdag 4 december 2025 17:55 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Tja, het vorige kabinet heeft hij vakkundig omver gepleurdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zou er absoluut niet rouwig om zijn.quote:Op donderdag 4 december 2025 17:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is wat, volgend jaar weer opnieuw stemmen
En hee peeps!![]()
![]()
Dit idd.quote:Op donderdag 4 december 2025 17:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ergens snapte ik hem wel en ergens ook niet![]()
Jup, lastig dingetje. Het werd hem wel erg moeilijk gemaakt natuurlijk.quote:Op donderdag 4 december 2025 17:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ergens snapte ik hem wel en ergens ook niet![]()
Hey ToTquote:Op donderdag 4 december 2025 17:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zou er absoluut niet rouwig om zijn.
En hee peeps!
En dan, denk echt niet dat er met deze partijen nog iets uitkomt hoevaak we ook gaan stemmenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar ik snap de frustratie van de rest wel; nu zullen we klimaatbelasting moeten betalen voor elke scheet die we laten enzo.quote:Op donderdag 4 december 2025 17:57 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Jup, lastig dingetje. Het werd hem wel erg moeilijk gemaakt natuurlijk.![]()
Had men kunnen weten, die linkse partijen zijn geldwolvenquote:Op donderdag 4 december 2025 17:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar ik snap de frustratie van de rest wel; nu zullen we klimaatbelasting moeten betalen voor elke scheet die we laten enzo.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Valt me wel enorm mee dat die ineens toch wel aan de massale instroom van vluchtelingen willen gaan doen.quote:Op donderdag 4 december 2025 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had men kunnen weten, die linkse partijen zijn geldwolven![]()
Gozer!quote:Op donderdag 4 december 2025 18:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah. Ik heb mezelf net een pizza gehaald.
Diepvries of van een pizzaboer?![]()
Jij bent wel van de makkelijk he wat eten betreftquote:Op donderdag 4 december 2025 18:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah. Ik heb mezelf net een pizza gehaald.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zou het een pizza met aardappeltjes en mosterd er op zijn ?quote:Op donderdag 4 december 2025 18:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij bent wel van de makkelijk he wat eten betreft![]()
![]()
Dat heb ik nog niet gelezen dacht dat ze toch 75.000 man wilde toelaten?quote:Op donderdag 4 december 2025 18:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Valt me wel enorm mee dat die ineens toch wel aan de massale instroom van vluchtelingen willen gaan doen.
Afschaf van de hypotheek aftrek, rekening rijden en flink bezuinigen op de zorgWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gewoon een in de ping en eten maarquote:Op donderdag 4 december 2025 18:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Zou het een pizza met aardappeltjes en mosterd er op zijn ?
Ow toch nog?quote:Op donderdag 4 december 2025 18:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet gelezen dacht dat ze toch 75.000 man wilde toelaten?
Afschaf van de hypotheek aftrek, rekening rijden en flink bezuinigen op de zorg
En ja, de burger moet sowieso genaaid worden door hen.![]()
Rekeningrijden want te veel mensen hebben een milieubewuste elektrische wagen waar men onvoldoende van kan melken, ook al moet je daar ook weer wegenbelasting voor betalen.![]()
Ja, dat is links. EN toch stemt men er opquote:Op donderdag 4 december 2025 18:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow toch nog?
En ja, de burger moet sowieso genaaid worden door hen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die gaan ook meer wegen belasting betalen van 20 naar 75%quote:Op donderdag 4 december 2025 18:03 schreef ToT het volgende:
Rekeningrijden want te veel mensen hebben een milieubewuste elektrische wagen waar men onvoldoende van kan melken, ook al moet je daar ook weer wegenbelasting voor betalen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Soms.quote:Op donderdag 4 december 2025 18:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij bent wel van de makkelijk he wat eten betreft![]()
Ik wist niet wat ik las toen ik de standpunten van sommige partijen zag!quote:Op donderdag 4 december 2025 18:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat is links. EN toch stemt men er op![]()
![]()
Weleens nietquote:
Nee, en wat ze tijdens de verkiezing beloven komen ze altijd snel op terugquote:Op donderdag 4 december 2025 18:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wist niet wat ik las toen ik de standpunten van sommige partijen zag!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
KlobWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja inderdaad BOLKWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er breken echt zware tijden aan als die linksen het toch onderling eens zouden worden met elkaar.quote:Op donderdag 4 december 2025 18:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, en wat ze tijdens de verkiezing beloven komen ze altijd snel op terug![]()
Dat zou een mooi Sinterklaascadeau zijn; uitstel van die ellende!quote:Op donderdag 4 december 2025 18:11 schreef hemarookworst het volgende:
Dit jaar nog een kabinet hoef je niet te verwachten![]()
![]()
quote:
Nee dat zie ik ook niet gebeurenquote:Op donderdag 4 december 2025 18:11 schreef hemarookworst het volgende:
Dit jaar nog een kabinet hoef je niet te verwachtenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: