hoewel klein van omvang is die wel van uitstekende kwaliteitquote:Op donderdag 4 december 2025 16:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Potjandullekes Hema, dat ben ik niet van je gewend
ik doe dat altijd, wil altijd genieten van de meesterwerken die ik heb gemaaktquote:Op donderdag 4 december 2025 16:40 schreef StevenHyde het volgende:
Niet achterom kijken hema. Morgen weer een dag met weer een kans op een lekkere grote unit
Het heerstquote:Op donderdag 4 december 2025 16:52 schreef Dotteke het volgende:
Ikke![]()
Werkt aanstekelijk dan schijnbaar
Schijnbaarquote:
dat wordt liggen geblazen morgenquote:Op donderdag 4 december 2025 16:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Schijnbaar
Morgen tussen 9.50 en 11.50 komt de bank
Ow, bank? Andere leenbank, of De bank?quote:Op donderdag 4 december 2025 16:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Schijnbaar
Morgen tussen 9.50 en 11.50 komt de bank
Héérlijk weer,quote:Op donderdag 4 december 2025 16:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat wordt liggen geblazen morgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Mijn egein bank is een maand vroeger dan verwachtquote:Op donderdag 4 december 2025 16:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow, bank? Andere leenbank, of De bank?
Nee en zo ipsigquote:Op donderdag 4 december 2025 16:59 schreef StevenHyde het volgende:
Ziet er leuk uit. Maar idd geen bank om lekker op te liggen zo te zien
J aken j edat nietquote:
Da's tof nieuwsquote:Op donderdag 4 december 2025 16:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn egein bank is een maand vroeger dan verwacht
Ja, dacht eerst dat ik door iemand gebeld werd dinsdag die mij voor de gek hield.quote:
Heb je eindelijk eens een meevaller.quote:Op donderdag 4 december 2025 16:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn egein bank is een maand vroeger dan verwacht
Ik zie nu dat het wat anders betekendquote:
Size doesn't matter, zeggen ze.quote:Op donderdag 4 december 2025 17:03 schreef StevenHyde het volgende:
Maargoed geen klagen over klein (thats what she said)
Uhuquote:Op donderdag 4 december 2025 17:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Size doesn't matter, zeggen ze.
Ja echt hequote:Op donderdag 4 december 2025 17:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb je eindelijk eens een meevaller.
Gedoe.quote:Op donderdag 4 december 2025 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt he
Heb de laminiaat boer een ingebrekenstelling gestuurd, maar krijg gewoon geen antwoord.
WOrdt weer tijd voor trustpilot over twee weken, heb hem 2 weken de tijd gegeven
Ja ik ben er zo klaar mee. Ik denk dat ik toch maar eens een rechtbijstandsverzekering ga nemenquote:
Dat kenquote:Op donderdag 4 december 2025 17:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Aha, vandaar dat ik het niet ken.
Dit betekend het ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |