Ja ook dat iddquote:Op donderdag 4 december 2025 15:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ook koffie ging in kopjes
Is wel handig in tijden dat er geen gas en stroom is, water koken buiten op een houtvuurtjes en dan kan je zo zakje in het water hangen dan heb je toch nog koffiequote:Op donderdag 4 december 2025 15:12 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Gemalen koffie in een theezakje doen
Het kan wel, maar dan moet je je koffie heel grof malen. Maar dan krijg je waterige koffiequote:Op donderdag 4 december 2025 15:13 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Heb het wel eens in een thee-ei gedaan maar dat was geen succes
Ow, nee, dat doe ik niet.quote:Op donderdag 4 december 2025 15:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Alleen als je er warm water over giet
Maar die theekopjes zagen er altijd zo breekbaar uitquote:
Is toch beetje principe als bij een french press of cafetière?quote:Op donderdag 4 december 2025 15:13 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Heb het wel eens in een thee-ei gedaan maar dat was geen succes
Daar heb ik een draagbaar powerstation voor en een klein koffiezetapparaat. Nemen we wel eens mee als we stuk gaan rijden, altijd verse koffiequote:Op donderdag 4 december 2025 15:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is wel handig in tijden dat er geen gas en stroom is, water koken buiten op een houtvuurtjes en dan kan je zo zakje in het water hangen dan heb je toch nog koffie![]()
WIe weet heb je wel iets uitgevonden nu Wrappie
Jup, probleem was idd dat de koffie door de gaatje gaat en dan is niet lekker.quote:Op donderdag 4 december 2025 15:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Het kan wel, maar dan moet je je koffie heel grof malen. Maar dan krijg je waterige koffie
O echt bestaat dat? Wij hebben hier laatste een halve dag een stroomstoring gehad en het enige waar ik van baalde was dat ik geen koffie kon drinkenquote:Op donderdag 4 december 2025 15:16 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Daar heb ik een draagbaar powerstation voor en een klein koffiezetapparaat. Nemen we wel eens mee als we stuk gaan rijden, altijd verse koffie
Klein beetje. Al denk ik dat je dan minder prut erin hebt zittenquote:Op donderdag 4 december 2025 15:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is toch beetje principe als bij een french press of cafetière?
Ja, een grote powerbank met 230 uitgang waar max 800 watt uit komt. Heb een koffiezetter van 600 watt dus dat gaat wel goed. Kan er ongeveer 6 kannen koffie mee zetten voordat leeg is.quote:Op donderdag 4 december 2025 15:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt bestaat dat? Wij hebben hier laatste een halve dag een stroomstoring gehad en het enige waar ik van baalde was dat ik geen koffie kon drinken
Ik neem met kamperen meestal gewoon een french press mee en water opwarmen in een pannetje (met een campingbrandertje of open vuur)quote:Op donderdag 4 december 2025 15:16 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Daar heb ik een draagbaar powerstation voor en een klein koffiezetapparaat. Nemen we wel eens mee als we stuk gaan rijden, altijd verse koffie
Ik heb wel en grote powerbank, maar geen idee of die een 230 uitgang heeft. En dan nog kan ik geen koffie zeten want heb zo koffiezettern nietquote:Op donderdag 4 december 2025 15:18 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ja, een grote powerbank met 230 uitgang waar max 800 watt uit komt. Heb een koffiezetter van 600 watt dus dat gaat wel goed. Kan er ongeveer 6 kannen koffie mee zetten voordat leeg is.
Die van mij zit letterlijk een stopcontact inquote:Op donderdag 4 december 2025 15:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb wel en grote powerbank, maar geen idee of die een 230 uitgang heeft. En dan nog kan ik geen koffie zeten want heb zo koffiezettern niet
O dat valt wel mee. Ik moet ook eens op zoek gaan naar zoiets.quote:Op donderdag 4 december 2025 15:22 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Die van mij zit letterlijk een stopcontact in![]()
Koffiezetter was maar een tientje bij de Woolworth in Duitsland
Ben niet zo'n fan van oploskoffiequote:Op donderdag 4 december 2025 15:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat valt wel mee. Ik moet ook eens op zoek gaan naar zoiets.
Je kan naturlijk ook van die zakjes met oploskoffie gebruiken hoe je alleen maar heet water op te gooien.
Is wel een stuk minder lekkerder natuurlijk.
Heel goed. Kun je weer zittenquote:Op donderdag 4 december 2025 15:24 schreef Dotteke het volgende:
Mijn bank komt morgen tussen 9.50 uur en 11.50 uur![]()
Nee ik ook niet. Maar als ik een vergadering heb neem ik altijd van die zakjes decaf cappachino mee, dat valt nog wel meequote:Op donderdag 4 december 2025 15:26 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ben niet zo'n fan van oploskoffie![]()
Daarom met het powerstation. En is ook handig in geval van stroomuitval. Is zo'n soort ding:
[ afbeelding ]
Hoe heet zo koffie apparaat zal ik even zoekenquote:Op donderdag 4 december 2025 15:26 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ben niet zo'n fan van oploskoffie![]()
Daarom met het powerstation. En is ook handig in geval van stroomuitval. Is zo'n soort ding:
[ afbeelding ]
Als er echt geen andere optie is dan drink ik het ook welquote:Op donderdag 4 december 2025 15:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Maar als ik een vergadering heb neem ik altijd van die zakjes decaf cappachino mee, dat valt nog wel mee
Ja zal een genot voor mijn lijf zijn. Dit was bijna niet meer te doen.quote:
Draagbaar powerstationquote:Op donderdag 4 december 2025 15:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe heet zo koffie apparaat zal ik even zoeken
En ik vind dat zo lekker he. Vanaf het eerste kopje was ik verkochtquote:Op donderdag 4 december 2025 15:29 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Als er echt geen andere optie is dan drink ik het ook wel![]()
Er is maar één soort koffie wat ik nooit zal drinken, zelfs al is er niets anders en dat is Senseo...
Zelfs een kleine koffiezetter gebruikt iets van 500 watt. Dus dat is een redelijke "powerbank"quote:Op donderdag 4 december 2025 15:22 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Die van mij zit letterlijk een stopcontact in![]()
Koffiezetter was maar een tientje bij de Woolworth in Duitsland
Wauw 599 euro Ik heb net op mijn rug gekeken, er groet geen geld mee En mijn geldboompje is ook al leeg noppes nadaquote:Op donderdag 4 december 2025 15:30 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Draagbaar powerstation
https://www.mediamarkt.nl(...)giebron-1886358.html
Mooi, het is je gegundquote:Op donderdag 4 december 2025 15:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zal een genot voor mijn lijf zijn. Dit was bijna niet meer te doen.
Ik zit tegenwoordig al om 20 uur in bed tv te kijken, niet uit te houden op de bank
Is het nadeel van zo verrot lijf
Klopt, is een bestequote:Op donderdag 4 december 2025 15:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Zelfs een kleine koffiezetter gebruikt iets van 500 watt. Dus dat is een redelijke "powerbank"
Dat is lief, dank jequote:
Dat koffiezettertje is los, kan ook gewoon thuis gebruikt worden. Je hebt dus het powerstation en een koffiezetter nodigquote:Op donderdag 4 december 2025 15:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wauw 599 euro Ik heb net op mijn rug gekeken, er groet geen geld mee En mijn geldboompje is ook al leeg noppes nada
Ik dacht dat het een koffiezetapparaatje was
Ik kwam deze tegen in Belgische supermarkten, kant en klare filterkoffiequote:Op donderdag 4 december 2025 15:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Een combinatie van filterkoffie en french press
Dure koffie wordt dat als je dat aan moet schaffenquote:Op donderdag 4 december 2025 15:33 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Dat koffiezettertje is los, kan ook gewoon thuis gebruikt worden. Je hebt dus het powerstation en een koffiezetter nodig
Dat is ook handigquote:Op donderdag 4 december 2025 15:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik kwam deze tegen in Belgische supermarkten, kant en klare filterkoffie
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |