Ik ben blijkbaar een oudje want ik drink tussen de middag ook thee bij mijn broodjequote:Op donderdag 4 december 2025 15:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker ik ook. Thee is voor oudjes zeg ik altijd.
Vroeger zag je de oudjes altijd smiddags een kopje thee drinken
Is eigenlijk ook een soort gezette thee van gemalen koffiebonenquote:
Gemalen koffie in een theezakje doenquote:Op donderdag 4 december 2025 15:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is eigenlijk ook een soort gezette thee van gemalen koffiebonen
Dan ben je ook een oudjequote:Op donderdag 4 december 2025 15:11 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar een oudje want ik drink tussen de middag ook thee bij mijn broodje
Thee is va bladeren, koffie is van bonenquote:Op donderdag 4 december 2025 15:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is eigenlijk ook een soort gezette thee van gemalen koffiebonen
In een plastic container proppen en dan nespresso noemenquote:Op donderdag 4 december 2025 15:12 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Gemalen koffie in een theezakje doen
Dat heb ik in één slok op...quote:Op donderdag 4 december 2025 15:12 schreef Lovely het volgende:
Bij mijn opa en oma kreeg je altijd thee in zo'n mooi kopje met een schoteltje eronder
Ja klopt, maar ook koffie ging in kopjesquote:Op donderdag 4 december 2025 15:12 schreef Lovely het volgende:
Bij mijn opa en oma kreeg je altijd thee in zo'n mooi kopje met een schoteltje eronder
Ik heb dat eens gezienquote:Op donderdag 4 december 2025 15:12 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Zijn mijn mummies dan ook nespresso?quote:Op donderdag 4 december 2025 15:12 schreef devzero het volgende:
[..]
In een plastic container proppen en dan nespresso noemen
Alleen als je er warm water over gietquote:Op donderdag 4 december 2025 15:13 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Zijn mijn mummies dan ook nespresso?
Ja ook dat iddquote:Op donderdag 4 december 2025 15:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ook koffie ging in kopjes
Is wel handig in tijden dat er geen gas en stroom is, water koken buiten op een houtvuurtjes en dan kan je zo zakje in het water hangen dan heb je toch nog koffiequote:Op donderdag 4 december 2025 15:12 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Het kan wel, maar dan moet je je koffie heel grof malen. Maar dan krijg je waterige koffiequote:Op donderdag 4 december 2025 15:13 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Heb het wel eens in een thee-ei gedaan maar dat was geen succes
Ow, nee, dat doe ik niet.quote:Op donderdag 4 december 2025 15:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Alleen als je er warm water over giet
Maar die theekopjes zagen er altijd zo breekbaar uitquote:
Is toch beetje principe als bij een french press of cafetière?quote:Op donderdag 4 december 2025 15:13 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Heb het wel eens in een thee-ei gedaan maar dat was geen succes
Daar heb ik een draagbaar powerstation voor en een klein koffiezetapparaat. Nemen we wel eens mee als we stuk gaan rijden, altijd verse koffiequote:Op donderdag 4 december 2025 15:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is wel handig in tijden dat er geen gas en stroom is, water koken buiten op een houtvuurtjes en dan kan je zo zakje in het water hangen dan heb je toch nog koffie![]()
WIe weet heb je wel iets uitgevonden nu Wrappie
Jup, probleem was idd dat de koffie door de gaatje gaat en dan is niet lekker.quote:Op donderdag 4 december 2025 15:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Het kan wel, maar dan moet je je koffie heel grof malen. Maar dan krijg je waterige koffie
O echt bestaat dat? Wij hebben hier laatste een halve dag een stroomstoring gehad en het enige waar ik van baalde was dat ik geen koffie kon drinkenquote:Op donderdag 4 december 2025 15:16 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Daar heb ik een draagbaar powerstation voor en een klein koffiezetapparaat. Nemen we wel eens mee als we stuk gaan rijden, altijd verse koffie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |