Ja en ik wil niet dat hij zijn keutel weer intrektquote:Op donderdag 4 december 2025 13:43 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Owja komt idd veel concentratie bij kijken
FF meer druk op de ketel zetten Hema, kom op je kan hetquote:Op donderdag 4 december 2025 13:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel wel genoeg
Nou laat de darmen hun werk maar doen zou ik zeggenquote:Op donderdag 4 december 2025 13:50 schreef hemarookworst het volgende:
Misschien later vanmiddag, ben ook lekker op kantoor. Interacties met collega's kunnen ook voor darmbewegingen zorgen
Zellufquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topke![]()
Ik vind ze nooit zo lekker, zijn niet echt knapperig vind ikquote:
LULLENquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 december 2025 14:06 schreef StevenHyde het volgende:
[..]Das er een met een haakje auwwwwwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:
Ownee dat is ook niet mijn ding au au auquote:Op donderdag 4 december 2025 14:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das er een met een haakje auwwwwwww
Nee is net als eenquote:Op donderdag 4 december 2025 14:10 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ownee dat is ook niet mijn ding au au au
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., daar zal je denk ook geen gebruik van makenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 04-12-2025 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Waar?quote:
Dat wil niet altijd zeggen dat er dan punten zijnquote:
welles dat moetquote:Op donderdag 4 december 2025 14:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat wil niet altijd zeggen dat er dan punten zijn
O echt? Ik kijk nooit tussen door naar de punten, meestal alleen bij het einde of bij een nieuwe topic Ik zal even verversenquote:
Ik zag het net in de op..quote:Op donderdag 4 december 2025 14:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt? Ik kijk nooit tussen door naar de punten, meestal alleen bij het einde of bij een nieuwe topic Ik zal even verversen
Lust je ook mokka?quote:Op donderdag 4 december 2025 14:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Chocolade punt![]()
Maar ik bedoelde dts punten
Vast welquote:Op donderdag 4 december 2025 14:53 schreef Dotteke het volgende:
O valt mee is nog wel overheen te komen Lovely
Ik heb de hele tijd DTS aan op de laptop, als ik weg ga bij de laptop blijft het gewoon aan en ga ik verder waar ik gebleven benquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |