Raar doen met vrouwen jonge meisjes sex etc,quote:Op donderdag 4 december 2025 13:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik volg het helemaal niet, waarom zit hij vast dan?
Dan ben je de enige vermoed ik..quote:
Wat is dat toch met die lui pppfffquote:Op donderdag 4 december 2025 13:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Raar doen met vrouwen jonge meisjes sex etc,
Was in de jaren 90 getrouwd met de toen 15 jarige Aaliyah, sprak af met minderjarige fans. zelfs een sex traffic network aanklacht tegen hem omdat hij zijn jonge vriendinnetjes andere meisjes weer voor hem liet ronselen oa.
Enige probleem is dat hij een erg kort lontje heeft en voor je het weet gaat hij weer boos roepen dat je "geh slapfen" en ergerquote:Op donderdag 4 december 2025 13:13 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dan ben je de enige vermoed ik..
Hij vond mij ook al erg irritantquote:Op donderdag 4 december 2025 13:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Enige probleem is dat hij een erg kort lontje heeft en voor je het weet gaat hij weer boos roepen dat je "geh slapfen" en erger
Hij wil gewoon posten, en dan iets anders gaan doen terwijl er niemand na hem post. Was het maar zo makkelijkquote:Op donderdag 4 december 2025 13:15 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Hij vond mij ook al erg irritant
Tsjaaa...quote:Op donderdag 4 december 2025 13:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij wil gewoon posten, en dan iets anders gaan doen terwijl er niemand na hem post. Was het maar zo makkelijkIk ben al voor veel dingen uitgemaakt, zelfs als ik 30 minuten na hem postte
Hey Mutske, heb je hard gewerkt?quote:
Yepquote:Op donderdag 4 december 2025 13:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Mutske, heb je hard gewerkt?
quote:
Dubbel hard gewerkt dusquote:Op donderdag 4 december 2025 13:21 schreef Pinnenmutske het volgende:
Plus wind van voren
Ik was met de fiets
NU even een dutje doen?quote:
Werkt dat een beetje? Dingen als kroketten (en bv oliebollen) werken niet goed bij mij in de airfryer omdat het toch net niet heet genoeg is. Of zijn er speciale "airfryer kroketten"?quote:Op donderdag 4 december 2025 13:29 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ga zo gewoon een kroket (@:kissingbird let je op) in de airfryer doen
Ja in Nederland heb je een aantal kroketten voor de air fryer. Net als andere snacks. En ook een deel waar dat idd niet geschikt voor isquote:Op donderdag 4 december 2025 13:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Werkt dat een beetje? Dingen als kroketten (en bv oliebollen) werken niet goed bij mij in de airfryer omdat het toch net niet heet genoeg is. Of zijn er speciale "airfryer kroketten"?
Ik had vanmorgen iets dat tussen een 2 en 3 zatquote:Op donderdag 4 december 2025 13:36 schreef hemarookworst het volgende:
Nog geen drol gedraaid vandaag
haha dot snapt hoe de game werktquote:Op donderdag 4 december 2025 13:30 schreef Dotteke het volgende:
Krokettenstevenbastogenkoekbirdiementioner
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |