Ja echt he, denk ook niet dat hij het volhoudt, had ook veel te doen deze maand zei hijquote:Op donderdag 4 december 2025 12:53 schreef hemarookworst het volgende:
Weer even geleden dat die zo fanatiek is
Ik kan die twee niet uit elkaar houden lijkt wel een tweeling een van die twee dochters uit Italie van hem lijkt er ook erg op kan wel zien dat ze van Andy zijn.quote:Op donderdag 4 december 2025 12:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is al een tijdje geleden hoor toen war ze nog een stuk jonger
Is dat die Tokkie Andy?quote:Op donderdag 4 december 2025 12:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik kan die twee niet uit elkaar houden lijkt wel een tweeling een van die twee dochters uit Italie van hem lijkt er ook erg op kan wel zien dat ze van Andy zijn.
Die dochters van hem ken ik verder niet alleen deze twee ( van de serie)quote:Op donderdag 4 december 2025 12:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik kan die twee niet uit elkaar houden lijkt wel een tweeling een van die twee dochters uit Italie van hem lijkt er ook erg op kan wel zien dat ze van Andy zijn.
Wat krijgt ie?quote:Op donderdag 4 december 2025 12:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Borsato komt er ook makkelijk mee weg he.
Weet niet of het makkelijk is, als nergens bewijs voor is is hij misschien wel onterecht beschuldigdquote:Op donderdag 4 december 2025 12:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Borsato komt er ook makkelijk mee weg he.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 4 december 2025 12:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die dochters van hem ken ik verder niet alleen deze twee ( van de serie)
Wanneer was dat dan, ik kijk atijd VI maar dit nooit gezienquote:Op donderdag 4 december 2025 12:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Die linker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |