quote:Op donderdag 4 december 2025 12:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet niet of het makkelijk is, als nergens bewijs voor is is hij misschien wel onterecht beschuldigd
Ik denk dat hij geluk heeft gehad dat die moeder van dat meisje ook een beetje een aparte is.quote:Op donderdag 4 december 2025 12:57 schreef RedShoe het volgende:
Vrijgesproken....
Maar op internet al veroordeelt tot levenslang. Zo'n naam raakt hij nooit meer kwijt.
Een hoop onzin heb ik voorbij zien komen. Gelukkig heeft een rechter geoordeeld.quote:Op donderdag 4 december 2025 12:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat hij geluk heeft gehad dat die moeder van dat meisje ook een beetje een aparte is.
Dat hele gedoe bij de voice en die bbq’s hoor je. niks meer over.
Ik snap sowieso al niet waarom die moeder in het dagboek van haar dochter zit te lezen, dat vond ik al vreemdquote:Op donderdag 4 december 2025 12:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat hij geluk heeft gehad dat die moeder van dat meisje ook een beetje een aparte is.
Dat hele gedoe bij de voice en die bbq’s hoor je. niks meer over.
Wat is poekoes?quote:
Hij kan toch vliegen?quote:Op donderdag 4 december 2025 13:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
In R.kelly zijn wereld is hij gods gift to woman en was het voor die meiden/vrouwen een eer om met hem te mogen zijn.
Wat is er dan aan de hand nu met hem?quote:Op donderdag 4 december 2025 13:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
In R.kelly zijn wereld is hij gods gift to woman en was het voor die meiden/vrouwen een eer om met hem te mogen zijn.
Liedjesquote:
Zit nog steeds vast recent zijn er vanuit de gevangenis nog twee liedjes uitgekomen.quote:Op donderdag 4 december 2025 13:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is er dan aan de hand nu met hem?
O je moet het maar net allemaal wetenquote:
Ik volg het helemaal niet, waarom zit hij vast dan?quote:Op donderdag 4 december 2025 13:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zit nog steeds vast recent zijn er vanuit de gevangenis nog twee liedjes uitgekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |