quote:
Dubbel hard gewerkt dusquote:Op donderdag 4 december 2025 13:21 schreef Pinnenmutske het volgende:
Plus wind van voren
Ik was met de fiets
NU even een dutje doen?quote:
Werkt dat een beetje? Dingen als kroketten (en bv oliebollen) werken niet goed bij mij in de airfryer omdat het toch net niet heet genoeg is. Of zijn er speciale "airfryer kroketten"?quote:Op donderdag 4 december 2025 13:29 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ga zo gewoon een kroket (@:kissingbird let je op) in de airfryer doen
Ja in Nederland heb je een aantal kroketten voor de air fryer. Net als andere snacks. En ook een deel waar dat idd niet geschikt voor isquote:Op donderdag 4 december 2025 13:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Werkt dat een beetje? Dingen als kroketten (en bv oliebollen) werken niet goed bij mij in de airfryer omdat het toch net niet heet genoeg is. Of zijn er speciale "airfryer kroketten"?
Ik had vanmorgen iets dat tussen een 2 en 3 zatquote:Op donderdag 4 december 2025 13:36 schreef hemarookworst het volgende:
Nog geen drol gedraaid vandaag
haha dot snapt hoe de game werktquote:Op donderdag 4 december 2025 13:30 schreef Dotteke het volgende:
Krokettenstevenbastogenkoekbirdiementioner
Apart. Maar wel makkelijk!quote:Op donderdag 4 december 2025 13:37 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja in Nederland heb je een aantal kroketten voor de air fryer. Net als andere snacks. En ook een deel waar dat idd niet geschikt voor is
Komaan hema. Ik weet zeker dat je t kunt. Als iemand het kan dan ben jij dat.quote:Op donderdag 4 december 2025 13:36 schreef hemarookworst het volgende:
Nog geen drol gedraaid vandaag
airfryerkrokettenzijnniettekanenlieveruithetvetveellekkerderquote:Op donderdag 4 december 2025 13:38 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
haha dot snapt hoe de game werkt
Drukkendrukkendrukkenffwachtengoedademenendaneendikkedrukquote:Op donderdag 4 december 2025 13:39 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Smaakt dikke prima moet ik zeggen. Als is van de snackbar altijd alles lekkerder
Ik gebruik mijn airfryer als een kleine convectieoven. Bv kippenbouten zijn heerlijk uit de airfryer, want lekker krokant. Wel kippenbouten met bot en vel er nog aanquote:Op donderdag 4 december 2025 13:39 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Smaakt dikke prima moet ik zeggen. Als is van de snackbar altijd alles lekkerder
Nee je moet wel hema erin verwerken, zodat het een soort tag wordt. Dus met een @ ervoor.quote:Op donderdag 4 december 2025 13:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Drukkendrukkendrukkenffwachtengoedademenendaneendikkedruk
Ja dat doen we hier ook met kleine kippenvleugeltjes. Heerlijk idd als je het wat langer erin laatquote:Op donderdag 4 december 2025 13:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn airfryer als een kleine convectieoven. Bv kippenbouten zijn heerlijk uit de airfryer, want lekker krokant. Wel kippenbouten met bot en vel er nog aan
Nee ik laat Hema even met rust tot hij de keutel kwijt isquote:Op donderdag 4 december 2025 13:41 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee je moet wel hema erin verwerken, zodat het een soort tag wordt. Dus met een @ ervoor.
Owja komt idd veel concentratie bij kijkenquote:Op donderdag 4 december 2025 13:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee ik laat Hema even met rust tot hij de keutel kwijt is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |