O die dingen heb ik ook staan boven.quote:Op donderdag 4 december 2025 16:03 schreef StevenHyde het volgende:
Ik een klein elektrisch kacheltje onder mijn bureau
Lekker hakken en zagenquote:Op donderdag 4 december 2025 16:06 schreef maily het volgende:
[..]
Wij hadden dat met klussen.
Geen afwas wel veel plastic afval.
Kachel standje hogerquote:Op donderdag 4 december 2025 16:17 schreef Dotteke het volgende:
Wat moeten jullie als het hard gaat vriezen.
Ja en nog een paar sokken er bijquote:
Extra laagje bubbelsquote:Op donderdag 4 december 2025 16:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en nog een paar sokken er bij
Bubbelmanquote:Op donderdag 4 december 2025 16:18 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Extra laagje bubbelsLekker zacht en warm
Even voeten wrappenquote:Op donderdag 4 december 2025 16:16 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Koud? Heb ik oplossing voor
[..]
Brrr.
[..]
Draag je je schoenen dan over blote voeten?
Dik inpakken, sjaal, muts, handschoenen...quote:Op donderdag 4 december 2025 16:17 schreef Dotteke het volgende:
Ja zo dik mogelijk zodat ze niet meer kunnen bolkenquote:Op donderdag 4 december 2025 16:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dik inpakken, sjaal, muts, handschoenen...
Hoi Dotquote:Op donderdag 4 december 2025 16:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zo dik mogelijk zodat ze niet meer kunnen bolken![]()
Hey GG
Nee, bolken moet altijd mogelijk blijven.quote:Op donderdag 4 december 2025 16:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zo dik mogelijk zodat ze niet meer kunnen bolken![]()
Hey GG
Ik heb binnen dikke sokken aan of pantoffels. Heel normaal hoor.quote:Op donderdag 4 december 2025 16:17 schreef Dotteke het volgende:
quote:Op donderdag 4 december 2025 16:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoi Dot
[..]
Nee, bolken moet altijd mogelijk blijven.
Geen last van met decaf?quote:Op donderdag 4 december 2025 16:26 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Hier eerst wel weer genoeg. Wil niet weer strak staan
quote:Op donderdag 4 december 2025 16:26 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Klopt, ben beetje raar. Maar dat rare is wel heel fijn, vind ik
quote:
O, welke vrouw zegt nu nee tegen een etentjequote:Op donderdag 4 december 2025 16:28 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ja, ingewikkeld zijn vind ik fijn![]()
Ow, gaan niet uit eten vanavond
daarom je weet het nooitquote:Op donderdag 4 december 2025 16:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Thanks. Maar de maand is nog lang, er kan nog van alles gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |