quote:Op donderdag 4 december 2025 17:09 schreef StevenHyde het volgende:
Betekenis: In het Twentse dialect kan 'ipsig' 'in zichzelf gekeerd' of 'vreemd' betekenen.
Dus als ik een ipsige koffie bestel, dan krijg ik waarschijnlijk een koffie verkeerd
Hey Docquote:
Ik bolk nooit tliggend, dat trekken mijn schouders/ schouderbladen gebied nietquote:Op donderdag 4 december 2025 17:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Dus vanaf morgen minder bolken, Dotteke? Of juist meer? Omdat je dan lekker geniet van je nieuwe bank en languit erop ligt.
Hij zij zwaait naar onsquote:Op donderdag 4 december 2025 17:13 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Fring pootje omhoog
Hee dotquote:
Hoe is het met Doc, weer leuke plannen voor het weekend?quote:Op donderdag 4 december 2025 17:19 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Hij zij zwaait naar ons
[..]
Hee dot
Niet noemenswaardig zaterdag wel een verjaardag voor de rest thuis bij de buisquote:Op donderdag 4 december 2025 17:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het met Doc, weer leuke plannen voor het weekend?
Een heel ander weekend dusquote:Op donderdag 4 december 2025 17:21 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Niet noemenswaardig zaterdag wel een verjaardag voor de rest thuis bij de buis
Zit jou vrouw ook op FOK!?quote:Op donderdag 4 december 2025 17:22 schreef StevenHyde het volgende:
Ik had bijna zo'n soort kussen gekocht bij de Ikea vd week waarmee je met je laptop op schoot kunt zitten. Toch niet gedaan. Anders ben ik bang dat ik BOLK roep tijdens t tv kijken
Al druk genoeg denk ik zoquote:Op donderdag 4 december 2025 17:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een heel ander weekend dus
Ik heb dit weekend sinterklaasfeest met de kleintjes, verder ook geen plannen
kan je je amper bewegen als je dat op je schoot hebt staan, ik moet er niet aan denken.quote:Op donderdag 4 december 2025 17:22 schreef StevenHyde het volgende:
Dit https://www.ikea.com/nl/n(...)onkergrijs-60556322/ ding
Valt wel mee. MIjn zus komt ook nog koffie drinkenquote:
Ipse betekent zichzelf in het Latijnquote:Op donderdag 4 december 2025 17:09 schreef StevenHyde het volgende:
Betekenis: In het Twentse dialect kan 'ipsig' 'in zichzelf gekeerd' of 'vreemd' betekenen.
Dus als ik een ipsige koffie bestel, dan krijg ik waarschijnlijk een koffie verkeerd
Echt, dus jullie zitten beide te FOK!ken?quote:
Gezellig tochquote:Op donderdag 4 december 2025 17:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Valt wel mee. MIjn zus komt ook nog koffie drinken
Dat soort dingen zie je soms in hotelkamers. Wel makkelijk. Maar vaker zie je dat soort "zakjes" die je in een machine moet doenquote:Op donderdag 4 december 2025 15:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik kwam deze tegen in Belgische supermarkten, kant en klare filterkoffie
[ afbeelding ]
Nee hoor. Mijn vrouw is helemaal niet van de internet fora of van social media. Weet wel dat ik dat doe, maar heeft daar zelf geen behoefte aan.quote:Op donderdag 4 december 2025 17:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt, dus jullie zitten beide te FOK!ken?
Komt ze ook wel eens hier?
ALtijd, sinds mijn vader is overleden zien we elkaar niet zoveel meer.quote:
Eet smakkelijkquote:
Heb ik laatst bij intratuin gekocht, nog niet aangehadquote:Op donderdag 4 december 2025 17:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die zijn ook fijn, maar die heb ik niet meer
Dat wordt lekker bunkerenquote:Op donderdag 4 december 2025 17:30 schreef hemarookworst het volgende:
Je hebt honger, je bent niet thuis en de mac en bk hebben allebei een adventskalenderaanbieding
Arme jijquote:Op donderdag 4 december 2025 17:30 schreef hemarookworst het volgende:
Je hebt honger, je bent niet thuis en de mac en bk hebben allebei een adventskalenderaanbieding
Als dat niet lekker schijten wordt morgenquote:Op donderdag 4 december 2025 17:32 schreef hemarookworst het volgende:
Zowel de crispy chicken van de bk als de mcchicken nemen
A zo, vind ze het niet erg dat jij dan op intern zit de hele tijdquote:Op donderdag 4 december 2025 17:31 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee hoor. Mijn vrouw is helemaal niet van de internet fora of van social media. Weet wel dat ik dat doe, maar heeft daar zelf geen behoefte aan.
Ik kies mijn momenten. Zit niet tijdens het avondeten of andere gezamenlijke momenten te fokkenquote:Op donderdag 4 december 2025 17:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A zo, vind ze het niet erg dat jij dan op intern zit de hele tijd
Okidokie deequote:Op donderdag 4 december 2025 17:35 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik kies mijn momenten. Zit niet tijdens het avondeten of andere gezamenlijke momenten te fokken
Uiteraard.quote:Op donderdag 4 december 2025 17:42 schreef Dotteke het volgende:
Impasse dreigt in formatie: nu geen meerderheids- of minderheidskabinet mogelijk, zegt Buma
https://www.rtl.nl/nieuws(...)s-minderheidskabinet
Het is wat, volgend jaar weer opnieuw stemmenquote:
Zou me niets verwonderen als dat daadwerkelijk gaat gebeuren....quote:Op donderdag 4 december 2025 17:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is wat, volgend jaar weer opnieuw stemmen
Wilders heeft een grote waffel dat hij niet meer mag doen maar hij geeft ook aan dat hij niet wil lees ik op RTLquote:Op donderdag 4 december 2025 17:48 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Zou me niets verwonderen als dat daadwerkelijk gaat gebeuren....
Wilders is nogal een draaier... Die weet nooit wat hij wilquote:Op donderdag 4 december 2025 17:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wilders heeft een grote waffel dat hij niet meer mag doen maar hij geeft ook aan dat hij niet wil lees ik op RTL
"En om die reden heb ik voor morgen de fractievoorzitters van de vijf grote fracties – met uitzondering van de PVV, want die heeft al aangegeven niet mee te doen – uit te nodigen om samen te overleggen hoe wij verdergaan."
Ja klagen dat hij niets mag en niet mag regeren, want hij is de tweede grootste partijquote:Op donderdag 4 december 2025 17:53 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Wilders is nogal een draaier... Die weet nooit wat hij wil
Nananananananaaaaaaaaaaaquote:
Tja, het vorige kabinet heeft hij vakkundig omver gepleurdquote:Op donderdag 4 december 2025 17:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja klagen dat hij niets mag en niet mag regeren, want hij is de tweede grootste partij
Ergens snapte ik hem wel en ergens ook nietquote:Op donderdag 4 december 2025 17:55 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Tja, het vorige kabinet heeft hij vakkundig omver gepleurd
Ik zou er absoluut niet rouwig om zijn.quote:Op donderdag 4 december 2025 17:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is wat, volgend jaar weer opnieuw stemmen
Dit idd.quote:Op donderdag 4 december 2025 17:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ergens snapte ik hem wel en ergens ook niet
Jup, lastig dingetje. Het werd hem wel erg moeilijk gemaakt natuurlijk.quote:Op donderdag 4 december 2025 17:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ergens snapte ik hem wel en ergens ook niet
Hey ToTquote:Op donderdag 4 december 2025 17:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zou er absoluut niet rouwig om zijn.
En hee peeps!
Maar ik snap de frustratie van de rest wel; nu zullen we klimaatbelasting moeten betalen voor elke scheet die we laten enzo.quote:Op donderdag 4 december 2025 17:57 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Jup, lastig dingetje. Het werd hem wel erg moeilijk gemaakt natuurlijk.
Had men kunnen weten, die linkse partijen zijn geldwolvenquote:Op donderdag 4 december 2025 17:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar ik snap de frustratie van de rest wel; nu zullen we klimaatbelasting moeten betalen voor elke scheet die we laten enzo.
Valt me wel enorm mee dat die ineens toch wel aan de massale instroom van vluchtelingen willen gaan doen.quote:Op donderdag 4 december 2025 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had men kunnen weten, die linkse partijen zijn geldwolven
Gozer!quote:Op donderdag 4 december 2025 18:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah. Ik heb mezelf net een pizza gehaald.
Jij bent wel van de makkelijk he wat eten betreftquote:Op donderdag 4 december 2025 18:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah. Ik heb mezelf net een pizza gehaald.
Zou het een pizza met aardappeltjes en mosterd er op zijn ?quote:Op donderdag 4 december 2025 18:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij bent wel van de makkelijk he wat eten betreft
Dat heb ik nog niet gelezen dacht dat ze toch 75.000 man wilde toelaten?quote:Op donderdag 4 december 2025 18:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Valt me wel enorm mee dat die ineens toch wel aan de massale instroom van vluchtelingen willen gaan doen.
Gewoon een in de ping en eten maarquote:Op donderdag 4 december 2025 18:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Zou het een pizza met aardappeltjes en mosterd er op zijn ?
Ow toch nog?quote:Op donderdag 4 december 2025 18:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet gelezen dacht dat ze toch 75.000 man wilde toelaten?
Afschaf van de hypotheek aftrek, rekening rijden en flink bezuinigen op de zorg
Ja, dat is links. EN toch stemt men er opquote:Op donderdag 4 december 2025 18:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow toch nog?
En ja, de burger moet sowieso genaaid worden door hen.
Die gaan ook meer wegen belasting betalen van 20 naar 75%quote:Op donderdag 4 december 2025 18:03 schreef ToT het volgende:
Rekeningrijden want te veel mensen hebben een milieubewuste elektrische wagen waar men onvoldoende van kan melken, ook al moet je daar ook weer wegenbelasting voor betalen.
Soms.quote:Op donderdag 4 december 2025 18:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij bent wel van de makkelijk he wat eten betreft
Ik wist niet wat ik las toen ik de standpunten van sommige partijen zag!quote:Op donderdag 4 december 2025 18:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat is links. EN toch stemt men er op
Weleens nietquote:
Nee, en wat ze tijdens de verkiezing beloven komen ze altijd snel op terugquote:Op donderdag 4 december 2025 18:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wist niet wat ik las toen ik de standpunten van sommige partijen zag!
Er breken echt zware tijden aan als die linksen het toch onderling eens zouden worden met elkaar.quote:Op donderdag 4 december 2025 18:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, en wat ze tijdens de verkiezing beloven komen ze altijd snel op terug
Dat zou een mooi Sinterklaascadeau zijn; uitstel van die ellende!quote:Op donderdag 4 december 2025 18:11 schreef hemarookworst het volgende:
Dit jaar nog een kabinet hoef je niet te verwachten
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |